Bonu ghjornu.
A velocità di tuttu l'ordinatore dipende da a velocità di u discu! È, sorprendentemente, parechji utilizatori sottuittenu stu mumentu ... Ma a velocità di caricà u sistema operativu di Windows, a velocità di copia di i file in / da un discu, a velocità à quale i programmi partenu (carica), etc. - Tuttu dipende da a velocità di u discu.
Ora, in PC (laptop) ci sò due tippi di dischi: HDD (discu dur - i soliti dischi rigidi) è SSD (solid-state drive - new-fashioned solid solid drive). A volte, a so velocità varieghja significativamente (per esempio, Windows 8 nantu à u mo computer cun un SSD inizia in 7-8 secondi, contra 40 secondi da un HDD - a differenza hè enorme!).
È ora di ciò chì utilità è cume pudete verificà a velocità di u discu.
Crystaldiskmark
Di website: //crystalmark.info/
Unu di i migliori utilità per verificà e testà e velocità di u discu (l'utility utilizza sia i disci HDD sia SSD). Funziona in tutti i sistemi operativi di Windows popolari: XP, 7, 8, 10 (32/64 bit). Suppone la lingua russa (ancu se l'utilità hè abbastanza sèmplice è faciule da capisce è senza cunniscenza di l'anglese).
Fig. 1. A finestra principale di u prugramma CrystalDiskMark
Per pruvà a vostra unità in CrystalDiskMark avete bisognu:
- sceglite u numeru di cicli di scrittura è di lettura (in Fig. 2, stu numeru hè 5, a scelta migliore);
- 1 GiB - dimensione di u lìculu per testu (a scelta migliore);
- "C:" hè a lettera di l'unità per i testi;
- Per fà u testu, cliccate solu nantu à u pulsante "Tutti". A propositu, in a maggior parte di i casi sò sempre guidati da a stringa "SeqQ32T1" - i.e. lettura / scrittura sequenziale - dunque, pudete semplicemente sceglie un test specificamente per sta opzione (avete bisognu di preme u pulsante di u listessu nome).
Fig. 2. testu fatti
A prima velocità (colonna Leggere, da inglese "leia") hè a velocità di lettura di l'infurmazioni da u discu, a seconda colonna scrive in disc. À propositu, in fig. 2 unità SSD hè stata testata (Silicon Power Slim S70): 242,5 Mb / s velocità di lettura ùn hè micca un bon indicatore. Per i SSD moderni, a velocità ottimale hè cunsiderata à avè almenu ~ 400 Mb / s, puru ch'ella sia cunnessa via SATA3 * (ancu s'ellu 250 Mb / s hè più di a velocità di un HDD regule è l'incremento di velocità hè visibile à l'ochju).
* Cumu determinà a modalità di u discu duru SATA?
//crystalmark.info/download/index-e.html
U ligame di sopra, in più di CrystalDiskMark, pudete scaricà ancu un'altra utilità - CrystalDiskInfo. Quest'uternità vi mostrerà u discu SMART, a so temperatura è altri parametri (in generale, una uta eccellente per ottenere l'infurmazioni nantu à u dispositiu).
Dopu u so lanciu, attenti à a linea "Modu di Trasferimentu" (vedi Fig. 3). Se sta linea ti mostra SATA / 600 (fino a 600 MB / s), significa chì u drive funziona in modu SATA 3 (se a linea mostra SATA / 300 - vale à dire, a larghezza di banda massima di 300 MB / s hè SATA 2) .
Fig. 3. CrystalDiskinfo - finestra principale
AS Benchmark SSD
U situ di l'autore: //www.alex-is.de/ (link to download in u fondu di a pagina)
Un'altra utilità assai interessante. Permette di testà rapidamente è faciule u discu duru di un computer (laptop): scopre rapidamente a velocità di a lettura è di a scrittura. L'installazione ùn hà bisognu di aduprà u standard (cum'è l'utile precedente).
Fig. 4. risultati di test SSD in u prugramma.
PS
Sugà ancu di leggere l'artìculu nantu à i migliori programmi per u discu duru:
À propiu sì, una ottima utilità per testu HDD completo - HD Tune (chì ùn li piacerà micca l'utri sopra, pudete ancu tene in l'arsenali :)). Aghju tuttu. Tutta a bona unità di travagliu!