Disattivà a modalità automobilistica in Android


Parechji utilizatori usanu i so dispositivi Android cume navigatori per autovee. Parechji produttori anu custruì un tali modu in i so coperture, è i fabbricanti di automobili aghjunghjenu supportu Android à i computer in bordu. Questu hè certamente una opportunità pratica spessu si trasforma in un prublema - l'utenti ùn sà micca cumu disattivà stu modalità, o u telefuninu o a tavoletta l'attivate spontaneamente. In l'articolo d'ogni ghjornu, vulemu presentà voi i modi per disattivà a manera di vittura in Android.

Disable mode "Navigator"

Per principiu, facemu una osservazione impurtante. U modu di funziunamentu di a vittura di Android à l'appaulazione hè implementatu in parechji maneri: cun utraie di shell, un prugrammu apposta per Android Auto o via l'applicazione Google Maps. Questu modu pò esse attivatu spontaneamente per diversi motivi, sia hardware sia software. Considerà tutte le opzioni possibili.

Metudu 1: Android Auto

Ciò ùn hè tandu chì Google hà liberatu una culla speciale per aduprà u dispositiu cù un "robot verde" in una vittura chjamata Android Auto. Sta applicazione hè lanciata o automaticamente quandu sò cunnessi à i sistemi di a vittura, o manualmente da l'utente. In u primu casu, sta manera deve esse disattivata automaticamente, mentre in a seconda deve esse lasciata indipindente. Perchè da l'Android Auto hè assai semplice - seguitu sti passi:

  1. Andate in u menu principale di l'applicazione, cliccendu nantu à u bottinu cù strisce in cima à sinistra.
  2. Scorri un pocu ancu finu chì vedite l'elemento. "Chiudu l'applicazione" è cliccate nantu à ellu.

Fatto - Android Auto dovrebbe chiudere.

Metudu 2: Google Maps

Una specie di analogu di u soprabitu d'Android Auto hè ancu dispunibule in l'applicazione Google Maps - si chjama “Modu di vulintà.” Da regula, sta opzione ùn interferisce micca cù l'utenti, ma micca tutti i piloti ne avenu bisognu.

  1. Aprite Google Maps è andate in u so menù - u buttinu di strisce chì ci familiarità già in cima à a sinistra.
  2. Scorri trà u menu à l'elemento. "Impostazioni" è tappà nant'à.
  3. L'uppunzione chì avemu bisognu hè situata in a sezione "Impostazioni di navigazione" - Scorrite da a lista per trovà è andà in.
  4. Tocca l'interruttore accanto à l'elemento. "Modu" In a vittura "" e uscite da Google Maps.

Ora, u modalità automatica hè disattivata è ùn vi disturberà più.

Metudu 3: Produttori Shell

À l'alba di a so esistenza, Android ùn pò vantà a funzionalità attuale attuale, parechji funzioni, cume a modalità driver, apparse per primu in cresimi da i principali produttori cume HTC è Samsung. Benintesa, queste caratteristiche sò implementate in modi diversi, perciò, i metudi per cambià i so si differenu.

HTC

Un modu di funziunamentu automobilisticu à parte, chì si chjama u "Navigatore", prima apparse precisamente in HTC Sense, in a cunca di un fabbricante di Taiwan. Hè implementatu specificamente - ùn hè micca previsto per u cuntrollu direttu, postu chì u "Navigator" hè attivatu automaticamente quandu sò cunnessi à i sistemi di i veiculi. Allora, u solu modu per disattivà stu modu di travaglià u telefuninu hè scintillà lu da u computer di a borda. Se ùn usate micca a macchina, ma a modalità "Navigatore" hè attivata - ci hè un prublema, nantu à a soluzione chì avemu da parlà separatamente.

Samsung

Sulu telefoni di u gigante coreanu, hè una alternativa à u sopra menzionatu Android Auto chjamatu Car Mode. L'algoritimu di u travagliu cù questu applicazione hè assai simile à quellu per Android Auto, cum'è a tecnica di spegghju - basta à pressà u pulsante chì si vedi in a screenshot sottu per tornà à u funziunamentu normale di u telefonu.

Nant'à i telefuni chì esippenu Android 5.1 o inferiori, a modalità di circamamentu significa u modu libaru-mani, in cui u dispositiu viira a informazioni d'ingressu principali è i controlli sò eseguiti da cumandamenti vocali. Pudete purtà disattivà stu modu di a manera:

  1. Aprite "Impostazioni" in qualunque modu disponibile - per esempiu, da a cortina di notifiche.
  2. Andate in u blocu di parametri "Gestione" è truvate u puntu in esse Modu "senza mani" o "Modu di guidà".

    Pò esse spento direttamente da quì, cù u switch à a destra di u nomu, o pudete tappà nantu à l'elemento è aduprà u listessu mutore.

Ora a modalità di operazione in a vittura per u dispositiu hè disattivata.

Ùn adupraraghju micca a macchina, ma u "Navigatore" o a so analoga hè sempre in caru

Un prublemu cumunu hè a inclusione spontanea di a versione automobilistica di u dispositivo Android. Questu accade dopu per falli di software è per un fallimentu hardware. Fate u seguitu:

  1. Rinvià u dispositiu - cancellà a RAM di a dispositiva aiuterà a risolve i prugrammi di software è à disattivà a modalità di guida.

    Leggi più: Restart di dispositivi Android

    Se ùn aiuta micca, andate à u passu chì vene.

  2. Cancellà i dati di l'applicazione, chì hè responsabile per a modalità automobilistica di l'operazione - un esempiu di a procedura si trova in u manuale sottu.

    Leggi più: L'illustrazione di l'applicazione di pulizia di dati di Android

    Se a pulizia di i dati si hè rivelata inefficace, leggete.

  3. Copia tutte l'infurmazioni impurtanti da u drive internu è ripresenta u gadget à a pruspettiva di fabbrica.

Leggi più: Cumu fà resetta a fabbrica in Android

Sì l'azione sopra riportata ùn hà risoltu u prublema - questu hè un signu di a natura hardware di a so manifestazione. U fattu hè chì u telefuninu determina a cunnessione à a vittura cù u connettore pin, è l'attivazione spontanea di a modalità "Navigator" o di i so analoghi significa chì i contatti necessarii sò chjusi per contaminazione, ossidazione o fallimentu. Pudete pruvà à pulisciate i contatti stessi (questu deve esse fattu cù u dispositiu appiccicatu è a batteria disconnessa, se hè amovibile), ma esse prontu per avè à visità un centru di serviziu.

Conclusione

Avemu guardatu modi per disattivà a modalità automobilistica da applicazioni di terze parti o strumenti di sistema di shell, è ancu fornitu una soluzione à i prublemi cù sta procedura. Sintendu, ponemu in mente chì, in a vasta maggioranza di i casi, u prublema di u "Shturman" mode hè osservatu in dispositivi HTC 2012-2014 è di natura in hardware.