Aprite i file in formato SHS


U sistema operativu Windows, per tutti i so meriti, hè sottu à vari fallimenti. Quelli ponu esse prublemi di avvicinamentu, fermate inaspettate è altri prublemi. In st'articulu analizzaremu l'errore. "NTLDR manca"per Windows 7.

NTLDR manca in Windows 7

Questu errore hà eretu di versioni precedenti di "Windows", in particulare da Win XP. Di solitu in "sette" vedemu un altru errore - "BOOTMGR manca", è a riparazione hè guasgiu à riparazione di u loader di boot è assegnà u status Active à u discu sistema.

Leggi ancu: Riparazioni di l'errore "BOOTMGR manca" in Windows 7

U prublema chì discutemu oghje hà i stessi motivi, ma l'esame di casi particulari mostra chì per eliminà lu, pò esse necessariu cambià l'ordine di l'operazioni, è ancu passà qualchi passi in più.

Reason 1: Malfunzioni fisiche

Chì l'errore si verifica à causa di prublemi cù u discu rigiu di u sistema, prima di tuttu bisognu di verificà a so prestazione cunnessione à un altru computer o usando a distribuzione di l'installazione. Eccu un micu esempiu:

  1. Avvia u computer da u supportu d'installazione.

    Leggi ancu: Cumu installà Windows 7 da una unità flash

  2. Chiama a scorci di console SHIFT + F10.

  3. Avviciniamo l'utilità di discu di a console.

    diskpart

  4. Avemu mostratu una lista di tutti i dischi fisici connessi cù u sistema.

    lis dis

    Determinate se a lista hè a nostra "dura" da guardà u so volume.

Se ùn ci hè nisun dischjettu in sta lista, allora u prossimu di ciò chì avete bisognu di fà attenti è a fiducia di cunnessione di i cicli di dati è di putenza à u mainboard è i porti SATA in a scheda madre. Hè ancu di vali à pruvà di accende l'unità à u portu vicinu è di cunnessu un altru cavu da a unità di rifornimentu. Se tuttu u restu fiasca, avete da rimpiazzà duru.

Reason 2: File system corruption

Dopu avemu trovu u discu in a lista emessa da l'utilità Diskpart, dobbiamo verificare tutte e so sezioni per rilevà i settori prublemi. Benintesa, u PC deve esse carregatu da una unità flash USB è da a console ("Linea di cumandamentu") è l'utile pratettu hè in scena.

  1. Selezziunu u trasportatore cù l'entrata di u cumandatu

    sel dis 0

    Quì "0" - u numeri di sequenza di u discu in a lista.

  2. Eseguemu una richiesta più, visualizendu una lista di sezioni nantu à u "hard" selezionatu.

  3. Poi riceve una lista in più, sta volta di tutte e sezioni in i dischi in sistema. Ciò hè necessariu per determinà e so lettere.

    lis vol

    Sò interessati à dui sezioni. Prima etichettatu "Riservatu da u sistema"è a seconda hè quella chì avemu ricevutu dopu u cumandamentu di u precedente hè andatu (in stu casu, hè di 24 GB).

  4. Arresta l'utile di u discu.

    uscita

  5. Fate una verifica di u discu.

    chkdsk c: / f / r

    Quì "c:" - lettera di a sezione in listinu "lis vol", "/ F" è "/ r" - Parametri chì permettenu di recuperà alcuni settori difettosi.

  6. 7. Dopu avà cunsultatu a prucedura, fà la stessa cosa cù a seconda sezione ("d:").
  7. 8. Avemu pruvutu à scaricà u PC da u discu duru.

Reason 3: Damage to the boot files

Questu hè una di i princesse principali è più grave di l'errore di oghje. Prima anu da provà à fà attiva a partizione di boot. Questu mostrerà u sistema chì i schedari à aduprà à l'iniziu.

  1. Avvia da a distribuzione di l'installazione, esce a console di utilità è l'utile di u discu, truvamu tutte le liste (vede sopra).
  2. Immettite u comando per sceglie una sezione.

    sel vol d

    Quì "d" - Lettera di u volumu cun etichetta "Riservatu da u sistema".

  3. Marcatu u volumu cum'è "Active" cù u cumandatu

    attivu

  4. Provemu à avviare a macchina da u discu duru.

Sì fallemu torna, avemu bisognu di una "riparazione" di u gestore di boot. Cumu fà sta hè mostratu in l'artìculu, u ligame à u quale hè data à l'iniziu di stu materiale. In stu casu, se l'istruzioni ùn aiutanu micca à risolve u prublema, pudete ricorrerà à un altru strumentu.

  1. Avemu a carica di u PC da l'unità flash USB è ghjunghje a lista di partizioni (vede sopra). Sceglite un volumu "Riservatu da u sistema".

  2. Formate a partizione cù u comando

    u formatu

  3. Arresti l'utile Diskpart.

    uscita

  4. Scrive i nuovi file di boot.

    bcdboot.exe C: Windows

    Quì "C:" - a lettera di a seconda partizione nantu à u discu (quella chì avemu hè 24 Gb in dimensione).

  5. Provemu à carregà u sistema, dopu chì avemu da configurà e accede à u cuntu.

Nota: Se l'ultimu comando dà l'errore "Impussì a copia di i file di download", pruvate altre lettere, per esempiu, "E:". Questu pò esse dovutu à u fattu chì Windows Installer identifieghja erettu a lettera di partizione di sistema.

Conclusione

Bug fix "NTLDR manca" in Windows 7, a lezione ùn hè micca faciule, perchè necessita di abilità per travaglià cun cumanduli di console. Se ùn pudete micca risolve u prublema cù i metudi descritti sopra, puru sfortunatamente, avete da reinstallà u sistema.