Cunnessu u Android-smartphone à a TV


I dispositivi chì funghjenu Android ponu esse cunnessi à parechji altri dispositivi: computer, monitor è, naturalmente, TV. In u articulu sottu, vi truverete i modi più pratici per cunnessu dispositivi Android à a TV.

Connessioni cablate

Cunnessi u smartphone à u TV aduendu i cavi speciali, aduprendu i metudi seguenti:

  • Da USB;
  • Via HDMI (direttamente o usando MHL);
  • SlimPort (adupratu cum'è HDMI, è un altru connettore video).

Considerà queste opzioni in più dettu.

Metudu 1: USB

L'opzione più simplici, ma u menu cumunale. Tuttu ciò chì avete bisognu hè un cavu USB, chì vene di solitu in cumportu cù u telefonu.

  1. Cunnessi u vostru smartphone à TV cù un cavu microUSB o Type-C, preferibilmente in cumunamentu cù u vostru dispositivo Android.
  2. Nant'à u televisore, avete bisognu di abilità a modalità di lettura di i media esterni. Di solitu, una finestra cù l'opzione cumparativa cumparisce quandu un dispositivu esternu hè cunnessu, in u nostru casu un smartphone.

    Sceglite "USB" o "Multimedia".
  3. Sceglie a metà desiderata, pudete vede i schedari multimedia da u vostru dispositivo in u schermu di a TV.

Nulla di complicatu, ma e possibilità di stu tipu di cunnessione sò limitate à vede foto o video.

Metudu 2: HDMI, MHL, SlimPort

Ora, u connettore video principale per TV è monitor hè HDMI - più modernu chè VGA o RCA. Un telefuninu Android pò connettersi à a TV via stu connettore in trè modi:

  • Connessione HDMI diretta: ci sò smartphone nantu à u mercatu chì dispunenu un connettore miniHDMI integratu (dispositivi Sony è Motorola);
  • Sottu u protocollo Mobile High-Definition Link, abbreviata MHL, chì utilizza microUSB o Type-C per cunnessu;
  • Via SlimPort, cù un adattatore speciale.

Per aduprà a cunnessione direttamente via HDMI, devi avè un cavu adattatore da a mini-versione di stu connettore à a versione più antica. Tipicamente, sti cavi vene aghjustati à u telefonu, ma ci sò solu di terze parti. Tuttavia, avà i dispositivi cun tale connettore sò guasi micca prudutti, perciò a ricerca di un cavu pò esse problematica.

A situazione hè megliu cun MHL, ma in questo casu, si deve familiarizzà cù e specifiche di telefunu: i mudelli di gamma bassa ponu micca supportà sta funzione direttamente. In questu casu, vale a pena acquistà un adattatore MHL speciale à u telefuninu. In più, e standard di tecnulugia varanu da fabbricante. Cusì, per esempiu, u cavu da Samsung ùn misura micca u LG è viceversa.

Per SlimPort, ùn pudete micca fà senza un adattatore, tuttavia, hè compatibile solu cù alcuni smartphone. D'altra parte, stu tipu di cunnessione ti permette di cunnessu u telefonu micca solu à HDMI, ma dinò à DVI o VGA (dipindendu da u connettore di uscita di l'adattatore).

Per tutte e opzioni di cunnessione, a sequenza di azzioni hè u listessu, perchè qualunque sia u tippu di connettore adupratu, seguitu sti passi.

  1. Spegni u smartphone è a TV. Per HDMI è SlimPort - cunnesse dui dispositivi cù un cavu è accende. Per MHL, assicuratevi prima chì i porti di u vostru TV supportanu questu standard.
  2. Inserite u vostru menu TV è selezziunate "HDMI".

    Se u vostru televisore hà parechji tali portu, avete bisognu di sceglie ch'è u telefunu hè connectatu. Per a cunnessione via SlimPort attraversu un connettore diversu da HDMI, quessa succede in modalità automatica.

    Aduprà MHL, fighjate! Se a portu di u TV ùn supporta micca sta caratteristica, ùn puderete micca stabilisce una cunnessione!

  3. Se appiiate impostazioni supplementari, setà i valori chì avete bisognu o mantene per difettu.
  4. Fatto - riceverete una immagine ad alta risoluzione da u vostru telefonu, duplicata nantu à u vostru TV.

Stu metudu dà più caratteristiche chì una cunnessione USB. U svantaghju di una cunnessione diretta HDMI pò esse chjamatu a necessità di aduprà un carregatore per u telefonu. SlimPort hè supportatu da un quantità limitata di dispositivi. L'MHL hè priva di imperfetti eventi, dunque hè una di e preferenze.

Cunnessione senza filu

Le reti Wi-Fi sò aduprate micca solu per distribuisce l'Internet da i router à i dispositivi d'utenti, ma ancu per trasmette i dati, ancu da u telefonu à a TV. Ci sò trè metodi principali di cunnessione via Wi-Fi: DLNA, Wi-Fi Direct è MiraCast.

Metudu 1: DLNA

Unu di i primi modi per cunnesse cunnesse dispositivi cù Android è TV. Per travaglià cù sta tecnulugia, avete bisognu di stallà una applicazione particulare nantu à u telefunu, mentre u TV in sè deve supportà stu tipu di cunnessione. L'applicazione più popularu chì suppone stu protoculu hè BubbleUPnP. In u so esempiu, vi mostreremo u travagliu cù DLNA.

  1. Accende u vostru televisore è assicuratevi chì a Wi-Fi hè attiva. A rete à a quale u TV hè connectatu deve esse adattu cù a rete chì utilizza u vostru telefunu.
  2. Scaricate è installate in u vostru smartphone BubbleUPnP.

    Scaricate BubbleUPnP

  3. Dopu avè installatu, andate in l'applicazione è cliccate nantu à u bottinu cù trè sbarre in a parte superiore sinistra per andà à u menu principale.
  4. Tocca l'oggetto "Renderer Locale" è selezziunate a vostra TV in parte.
  5. Cliccate nantu à la scheda "Biblioteca" e selezziunate i file media chì vulete guardà in TV.
  6. A riprodu dighjà da a TV.

DLNA, cum'è una cunnessione USB cablata, hè limitata à i file multimediali, chì pudianu micca esse adatti per certi utenti.

Metudu 2: Wi-Fi Direct

Tutti i dispositivi moderni di Android è TV cù un modulo Wi-Fi sò dotati di sta opzione. Per cunnesse u telefonu è a TV via Wi-Fi Direct, fate u seguitu:

  1. Accende i dati di TV nantu à sta tecnulugia. A regula, questa funzione hè situata in i menu di menu. "Rete" o "Connessioni".

    Attivate lu.
  2. À u vostru telefonu, andate à "Impostazioni" - "Connessioni" - "Wi-Fi". Entrate in u menu di funzioni avanzate (pulsante "Menu" o trè punti in cima à a destra) è selezziunate "Wi-Fi Direct".
  3. A ricerca di dispositivi inizia. Connettu u telefonu è a TV.

    Dopu avè stabilitu a cunnessione nantu à u smartphone, andate "Galleria" o qualchì gestore di file. Sceglite una opzione "Share" è truvate u articulu "Wi-Fi Direct".

    In a finestra di cunnessione, selezziunate u vostru TV.

Questu tipu di connessione Android cù a TV hè limitata ancu à guardà video è foto, ascoltà musica.

Metru 3: MiraCast

U più spuntanu oghje è a tecnulugia di trasmissione MiraCast. Si tratta di una versione senza filu di a cunnessione HDMI: duplicazione di a visualizzazione di u smartphone in u schermu di u TV. MiraCast hè supportatu da i moderni Smart TV è dispositivi Android. Per e TV chì ùn anu micca funzioni intelligenti, pudete acquistà una console speciale.

  1. Entrate in u menu di a configurazione di a TV è accende l'opzione "MiraCast".
  2. In telefuni, sta caratteristica pò esse chjamata "Screen Mirroring", "Duplication di u schermu" o "Projettore senza filu".

    Di norma, hè in l'impostazioni di u visu o di e cunnessioni, in modo chì prima di principià a manipolazione, vi propemu di familiarizzarti cù u manuale per l'usu di u vostru dispositivo.
  3. Da attivà sta funzione, vi sarete portatu à u menù di cunnessione.

    Aspettate finu à chì u telefuninu si ricunnusce u vostru TV, è cunnesse.
  4. Finitu - a schermata di u vostru smartphone sarà duplicata in a schermata TV.
  5. Tuttavia, unu di i metodi più pratici ùn hè micca senza utrue: mala qualità di a stampa è u ritardu di a trasmissione.

Principali produttori di smartphone, cume Samsung, LG è Sony, producenu dinò TV. Naturalmente, i telefoni intelligenti è a TV da una marca (cusì chì e generazioni coincidenu) anu un so ecosistema cun i so metodi di cunnessione specifica, ma questu hè un argumu per un articulu separatu.