Installà i pacchetti DEB in Ubuntu

I cartulari in u format di DEB sò un pacchjettu speciale per l'installazione di prugrammi in Linux. U sfruttamentu di stu metudu di installazione di software serà utili quandu hè impossibile accede à u repository ufficiali (repository) o solu manca. Ci hè parechje metudine per fà u travagliu, ognunu di elli saranu più utile per certi utenti. Analizzate tutti i modi per u sistema operativu di Ubuntu, è voi, basatu in a vostra situazione, sceglite a scelta migliore.

Installate i pacchetti DEB in Ubuntu

Vogliu solu fattu avè cunvenu chì questu metudu d'installazione hà un impurtanza grave - l'applicazione ùn sarà micca aggiornata automaticamente è ùn ricevi micca notificazioni riguardu à a nova versione publicata, dunque duverete rivedere regulamente queste informazioni nantu à u situ ufficiale di u sviluppatore. Ogni metudu descrittu in seguitu hè abbastanza semplici è ùn necessita di cunniscenze o di abilità addizionali da parte di l'utenti, basta seguitu e istruzioni dette è tuttu u servierà sicuramente.

Metudu 1: Utilizendu u navigatore

Se ùn avete micca ancu u pacchettu scaricatu in u vostru computer, ma avete una cunnessione internet attiva, sarà assai facenu scaricarlo è accuminzà subitu. In Ubuntu, u navigatore di difettu hè Mozilla Firefox, cunsideremu tuttu u prucedimentu cù stu esempiu.

  1. Lanciate u navigatore da u menù o da a barra di applicazioni è andate in u situ desiratu, duve avete da truvà u furmatu di u mudellu racolta DEB. Fate un clic nantu à u bottinu pertinente per iniziare u download.
  2. Dopu apparisci a finestra, vede a casella cù un marcatore. "Aprite in", selezziunu quì "Installazione di e applicazioni (predefinita)"è poi cliccate nantu à "OK".
  3. A finestra di installazione mette in furia, in cui cliccate "Install".
  4. Inserite u vostru password per confermà l'iniziu di l'installazione.
  5. Aspettate chì a decompressione sia finita è aghjuntu tutti i schedari necessarii.
  6. Ora pudete aduprà a ricerca in u menu per truvà una nova applicazione è assicurà chì funziona.

U vantaghju di stu metanu hè chì, dopu l'installazione, ùn ci restanu micca extra in computer - u pacchiu DEB hè sempre annullatu. Tuttavia, l'utente ùn hà sempre l'accessu à Internet, cusì ti cunsigliu di diventà familiarità cù i metodi seguenti.

Metudu 2: Installer di l'Applicazione Standard

A shell di Ubuntu hà un cumpunente incorporatu chì permette di installà appule impaccate in pacchetti DEB. Pò esse utule in u casu quandu u prugramu stessu situatu nantu à una unità amovibile o in un archiviazione locale.

  1. Run "Gestore di pacchetti" è aduprà u riquadro di navigazione nantu à a sinistra per navigà à a cartella di l'archiviu di software.
  2. Fate un clic destro in u prugramma è selezziunate "Aprite in Installazione Applicazioni".
  3. Eseguite a prucedura di stallazione simile à quellu chì cunsideratu in u metudu precedente.

Se quessi qualchi errori durante l'installazione, avete a necessità di definisce u parametru di esecuzione per u pacchettu desideratu, è questu accade in pochi clic:

  1. Cliccate nantu à u file RMB è cliccate nantu à "Pruprietà".
  2. Move a tabulazione "Diritti" è selezziunate a scatula "Permette l'esecuzione di u file cum'è un prugramma".
  3. Ripetite l'installazione.

E possibilità di i mezi standard cunsiderati sò abbastanza limitati, chì ùn currenu micca à una certa categoria di utenti. Allora, li avveremu specificamente di riferisce à i metudi seguenti.

Metudu 3: Utilità GDebi

Se succede chì u installatore standard ùn funzi micca o ùn basta micca, avete da installà un prugramma addizionale per svolgere a stessa procedura per u disimballu di pacchetti DEB. A soluzione più ottimale hè di aghjunghje l'utilità GDebi per Ubuntu, è questu hè fattu per duie metodi.

  1. Prima, vedemu scansu cumu fate u giru. "Terminal". Aprite u menu è lanciate a cunsulta o cliccate à dirittu nantu à u desktop è selezziunate l'elemento corrispondente.
  2. Inserite u cumandamentusudo apt install gdebiè cliccate nantu à Enter.
  3. Inserite a password per u cunte (i caratteri ùn sò micca visualizzati à l'entrata).
  4. Assicurà l'operazione per cambià u spaziu di u discu à causa di l'aggiunzione di un novu prugramma selezendu l'opzione D.
  5. Quandu GDebi hè aghjuntatu, una linea per entrata compare, pudete chjappà a console.

L'aggiunu di GDebi hè dispunibule à traversu Gestore di applicazionichì esibisce cum'è seguitu:

  1. Aprite u menu è currite "Manager di applicazioni".
  2. Fate un clic nantu à u pulsante di ricerca, inserite u nome volu è aprite a pagina di utilità.
  3. Cliccate u pulsante "Install".

A quessa, l'aggiunzione di i add-ons hè stata cumpleta, ùn restanu chì solu di sceglie l'utilità necessaria per u disimballu di u pacchiu DEB:

  1. Andate in a cartula cù u file, cliccate à dirizzione diritta annantu è in u menù di a finestra pop-up a truvà "Aprite in un'altra applicazione".
  2. Da a lista di applicazioni raccomandate, selezziunate GDebi dopu cliccendu doppiu u LMB.
  3. Fate un clic nantu à u pulsante per avè l'installazione, dopu chì vedete e nuove funzioni - "Reinstall Package" è "Remove Package".

Metudu 4: "Terminal"

A volte hè più faciule da aduprà a consola familiare scrivendu solu un cumandamentu da fà lancerà l'installazione, anziché vageghju in e cartelle è usando prugrami addiziunali. Pudete vede per te chì questu metudu ùn hè micca difficiule da leghje e istruzioni sottu.

  1. Vai à u menù è aperto "Terminal".
  2. Se ùn cunnosci micca da a strada u parcorsu à u file desideratu, apriselu per mezu di u manager e vai à "Pruprietà".
  3. Questu articulu vi interessa. "Cartella parentale". Ricordate o copia di u parcorsu è tornà à a console.
  4. U utility di console DPKG sarà adupratu, dunque avete bisognu di inserisce solu un cumandamentu.sudo dpkg -i /home/user/Programs/name.debdove casa - directory home usatore - username i prugrammi - Cartella cun file salvatu, è name.deb - nome di u file, cumpresu .deb.
  5. Inserite a vostra password è cliccate nantu à Enter.
  6. Aspettate chì l'installazione sia finita, allora passa à aduprà l'applicazione richiesta.

Se durante l'installazione unu di i metudi presentati truvate errori, pruvà l'usu di un'altra opzione, è ancu studiate attentamente i codici d'errore, le notifiche è i vari avverteni chì sò apparsi nantu à u schermu. Questu avvicinamentu pò truvà e risolve immediatamente i prublemi possibili.