Installazione di i driver per Canon PIXMA MP210 MFP

Sì amate di hacking in vari prugrammi è ghjochi d'ordinatore, allora sò sicuramente a cunnosce cù u Cheat Engine. In questu articulu, ci piacerebbe sapè cumu hè pussibule in u prugrammu citatu di sceglie parechji valori di l'indirizzi truvati in una volta.

Scaricate l'ultima versione di Cheat Engine

Per quelli chì ùn sà ancu cunnosce cumu aduprà u Cheat Engine, ma vogliono amparà cume à fà quellu, avemu raccomandatu di leggere u nostru articulu speciale. Descrive in dettaglio e funzioni di basa di u software è fornisce istruzzioni dettagliate.

Leggi più: Cheat Engine Usage Guide

Opzioni per a selezzione di tutti i valori in Cheat Engine

In Cheat Engine, purtroppu, hè impossibile selezziunate tutti l'indirizzi trovati basta à pressà i tasti "Ctrl + A", cum'è in editor di testu. Tuttavia, ci sò parechje metudii chì permettenu di fà facilmente l'operazione desiderata. In tuttu, ci sò trè metudi di sti. Dai un ochju à ognunu di elli.

Metudu 1: Selezzione alternativa

Questu metudiu ti permetterà di sceglie tutti i valori è certi specifici. Si tratta di u seguitu.

  1. Avviciniamo Cheat Engine è truvemu un numaru in l'applicazione necessaria.
  2. In u riquadro di sinistra di a finestra di prugramma principale, vedi un elencu di indirizzi cù u valore specificatu. Ùn ùn aghjaremu micca nantu à stu puntu in dettaglio, postu chì avemu parlatu di questu in un articulu separatu, u ligame à chì era citatu sopra. A visione generale di i dati individuati hè u seguitu.
  3. Ora ponemu preme a chiavi di a tastiera "Ctrl". Senza liberà u cliccatu, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse in a lista di l'elementi chì volete selezzià. Comu avemu dittatu prima, pudete selezziunate tutte e linee o solu una di esse in volta. Cusì si ottiene l'immagine successiva:
  4. Dopu, pudete fà e azzioni necessarie cù tutti l'indirizzi selezionati. Per piacè, avà a nota chì stu metudu ùn sarà micca assai utile in i casi in cui a lista di valori trovata sia assai larga. Aghjunghjendu ciascun elementu dighjà un bellu tempu. Per selezziunate tutti i valori di una lista longa, hè megliu ad aduprà unu di i metodi chì seguite.

Metudu 2: Selezzione sequenziale

Questu metudiu vi permetterà di sceglie tutti i valori di u Cheat Engine assai più veloce chè cù a selezzione sequenziale. Eccu cumu hè implementatu.

  1. In Cheat Engine, aprite a finestra o l'applicazione in a quale travaglia. Dopu à ciò, stabilisci a ricerca primaria è cerca u numeru desideratu.
  2. In a lista truvata, selezziunate u primu valore. Per fà quessa, cliccate nantu à quessa una volta cù u bottinu sinu di u mouse.
  3. C'è ancu più seriu in a tastiera Shift. Senza liberà a chjave specificata, avete bisognu di preme u pulsu nantu à a tastiera "Giù". Per aghjunghje u prucessu, pudete semplicemente clamparli.
  4. Fighjete a chjave "Giù" bisognu finu chè l'ultimu valore in a lista hè evidenziatu. Dopu à ciò pudete lascià andà Shift.
  5. Cusì, tutti gli indirizzi saranu evidenziati in blu.

Ora pudete trasferiri e spazii à u spaziu di travagliu è edite. Se per una ragione per cui i primi dui metodi ùn aghju micca soddisfatti, pudemu offre una altra opzione.

Metudu 3: Scelta duva clic

Com'è u nome, questu metudu hè u più faciule. With it, pudete selezziunà rapidamente assolutamente tutti i valori trovu in u Cheat Engine. In pratica, si vede simu quì.

  1. Run u prugramma è esegui a ricerca primaria di dati.
  2. In a lista di valori truvata, selezziunate prima u primu. Puru cliccà nantu à quessa una volta cù u bottinu sinu di u mouse.
  3. Ora scendemu à u fondu di a lista. Per fà quessa, pudete usà a rotella di a mouse o un cursore speciale à a destra di a lista di indirizzi.
  4. Poi, tene premutu a chiavi di a tastiera Shift. Fighjendu, cliccate nantu à l'ultimu valore in a lista cù u bottinu sinu di u mouse.
  5. Cusì, tutti i dati chì eranu situati trà u primu è l'ultimu indirizzu sò scelti automaticamente.

Ora tutti gli indirizzi sò pronti per u trasferimentu in u spaziu di travagliu è altre operazioni.

Cù sti passi simuli, pudete facilmente selezziunate tutti i valori in u Cheat Engine à tempu. Questu vi permetterà di salvà u tempu, micca simplificà l'implementazione di certi funzioni. È s'è vo site interessatu à u sughjettu di prugrami o ghjochi di piratezie, allora li raccomandemu chì leghje u nostru articulu speciale. Da sti puderete amparà nantu à i prugrammi chì vi aiutanu in sta materia.

Leggi ancu: ArtMoney software equivalente