Un di i prublemi più cumuditi di l'utenti di Windows 10 hè u missaghju "ùn pudemu micca configurà l'aggiornamenti di Windows. I cambiamenti sò stati annullati" o "ùn pudemu micca cumplimentà l'aggiornamenti. Annullà i cambiamenti.
Questu tutorial furnisce e dettagli nantu à cum'è riparà l'errore è installà l'aggiornamenti in sta situazione in vari modi. Sì avete pruvatu parechje cose, per esempiu, metodi parechunati per sgualà a cartella SoftwareDistribution o per diagnostichi i prublemi cù Windows 10 Update Center, pudete truvà solu soluzioni à u problema, di più in u guide. Vede ancu: l'aggiornamenti di Windows 10 ùn sò micca scaricati.
Nota: se vedite u missaghju "ùn pudemu micca cumplimentà l'aggiornamenti. Annullà i cambiamenti. Ùn si spegne u computer" è guardà u momentu, u computer ripartisce è mostra u stissu errore è ùn sapete micca cosa fà - ùn vi spaventu, ma aspettatevuli: forse questu hè un annullamentu normale di l'aggiornamenti, chì pò verificà cù parechji ripartimenti è ancu parechje ore, in particulare in urdinatori cù hdd lente. Più probabilmente, vi sarà in Windows 10 cù cambiamenti annullati.
Cancellazione di u cartulare SoftwareDistribution (Windows 10 Update Cache)
Tutti l'aggiornamenti di Windows 10 sò scaricati in a cartella. C: Windows SoftwareDistribution Download è in a maiò parte di i casi, cancellendu questa cartella o rinominà a cartella Distribuzione di software (pè chì l'OS crea un novu è scarica l'aggiornamenti) permette di correggere l'errore in questione.
Ci sò dui scenari possibili: dopu l'annullamentu di cambiamenti, u sistema inizià normalmente o u computer ripartisce indefinitamente, è vedete sempre un messagiu dicendu chì Windows 10 ùn puderia micca esse configuratu o cumplettu.
In u primu casu, i passi per risolve u prublema sò cumpratu:
- Vai à Opzioni - Aggiorna è Sicurezza - Ripristina - Opzioni Speciali di Scaricatu è cliccate nantu à u bottinu "Rimuora Now".
- Selezziunu "Risoluzione di i problemi" - "Impostazioni avanzate" - "Opzioni di Download" è cliccate nantu à u pulsante "Ripartizà".
- Premete 4 o f4 per avè una forma di Windows sicura.
- Eseguite i prompt di i cumandamenti per nome di l'amministratore (pudete iniziate a digità "Invitu di cumunamentu" in a ricerca di a barra di attività, è quandu l'elemento desideratu hè truvatu, fate un clic destro è selezziunate "Run as administrator".
- A chjama di cumandamentu, digita u comando seguente.
- ren c: fenestra SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old
- Chiudite u prompt di l'ordine è ripartite u computer in modu normale.
In u secondu casu, quandu u computer o u laptop aghju tutt'accentu è u annullamentu di e cambiamenti ùn finisce micca, pudete fà:
- Avete bisognu di un discu di riparazione di Windows 10 o di un drive flash di installazione (disc) cun Windows 10 in a stessa prufundità di bit chì hè installata in u vostru computer. Pudete dà creà un tale drive in un altru computer. Avvia u computer da essa, per questo pudete aduprà u Menu di Boot.
- Dopu avè cuminciatu da u discu di installazione, in a seconda schermata (dopu selezzione di una lingua) in u basse à sinistra, cliccate nantu à "Ripristina sistema", allora selezziunu "Risoluzione di problemi" - "Linea di comando".
- Inserite i cumandamenti chì seguenti in ordine.
- diskpart
- list vol (In cunservazione di questu cummentu, fighjate a lettera chi avete u discu di u vostru sistema, postu chì ùn pudete micca C à stu stadiu. Usa sta lettera à u passu 7 invece di C, se hè necessariu).
- uscita
- ren c: fenestra SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old
- sc config wuauserv start = disabled (Disattivà temporaneamente l'iniziu automaticu di u serviziu d'aggiornu).
- Chiudite u prompt di l'ordine è cliccate "Continue" per riavvià u computer (boot da u HDD, è micca da u Windows 10).
- Se u sistema impiega cù successu in una modalità normale, accende u serviziu di l'aggiornamentu: cliccate Vince + R, entra services.msc, cercate in u listinu "Windows Update" è setate u tippu startup in "Manual" (questu hè u valore predefinitu).
Dopu, pudete andà à Paràmetri - Aggiorna è Sicurezza è verificate se l'aggiornamenti saranu scaricati è installati senza errori. Se Windows 10 hè aghjurnatu senza denunziatu chì ùn era micca pussibule di configurà l'aggiornamenti o di completarli, andate in a cartella C: Windows è sguassate a cartella SoftwareDistribution.old da quì.
Risoluzione di i problemi di u Windows 10 Update Center
Windows 10 hà strumenti diagnostichi integrati per riparà i prublemi di l'aggiornamentu. Come in u casu precedente, puderebbenu duie situazioni: u prugrammu di u sistema, o Windows 10 rimette di novu, sempre annunzendu chì ùn era pussibile finisce a configurazione di l'aggiornu.
In u primu casu, seguite sti passi:
- Vai à u pannellu di cuntrollu di Windows 10 (in cima à destra in u campu "Vede", selezziunu "Icone" se ci sò "Categorie" installati).
- Aprite "Risoluzione di i problemi", è dopu, à a sinistra "Vede tutte e categorie."
- Avvia e scena duie strumenti di risoluzione di problemi una per volta - U Serviziu di Trasferimentu Intellettuale di background BITS è Windows Update.
- Verificate s'ellu risolve u prublema.
In a seconda situazione hè più difficiule:
- Eseguite i passi da 1 à 3 di a sezione per cancellà a cache di l'aggiornamentu (veda à a linea di cumunicazione in l'ambiente di recuperu chì esisti da un drive flash di boot è un disc).
- bcdedit / set {default} safeboot minimu
- Ripartite u computer da u discu dur. U modu sicuru deve aprà.
- In modalità sicura, nantu à a riga di cume, inserite l'ordini seguenti in ordine (ciascuna di elli lancierà u risolutore di situazione, passa da una prima, e dopu à a seconda).
- msdt / id BitsDiagnostic
- msdt / id WindowsUpdateDiagnostic
- Disabilite u modalità sicuru cù: bcdedit / deletevalue {default} safeboot
- Rinvià u computer.
Si pò fà. Ma, chì, secondu u secondu scenariu (riavvicinamentu ciclicu), u prublema ùn puderia micca esse riparata finu, allora pudete dì aduprà u reset di Windows 10 (questu pudete fà cun u salvu di i dati partendu da l'iniziu o discu di u boot). Per di più - Cumu ripresentà Windows 10 (vedi l'ultimu di i metudi descritti).
Ùn hà pigliatu l'inserimentu di e aggiornamenti di Windows 10 per via di i profili utente duplicati
Un altru, micca parechji in cui a causa descritta di u prublema "Failed to complete the update. Cancelling changes. Do non spegghje u computer" in Windows 10 - prublemi cù i profili di l'utente. Cumu eliminà quellu (impurtante: ciò chì hè quì sottu hè sottu à a vostra responsabilità, pudete pussulisci qualcosa):
- Averisce l'editore di u Registro di sistema (Win + R, enter regedit)
- Vai à a chjave di registru (espanditi) SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows Windows NT CurrentVersion ProfileList
- Fighjate a sezioni annidate: ùn tocchi micca quelli chì anu "cunsiderati", è in u restu attenti à u parametru ProfileImagePath. Se più di una sezione contiene una indicazione di a vostra cartella di l'utente, allora avete bisognu di cancellà l'eccesso. In stu casu, unu per chì u parametru RefCount = 0, è dinò e sezioni chì u so nome finisce cù .bak.
- Anche cunnisciutu informazioni chì in presenza di un profilu UpdateUsUser deve esse pruvatu à eliminà, micca veramente pussibule.
Una volta finita a procedura, ripartite u vostru computer è riprovate à installà l'aggiornamenti di Windows 10.
Modi supplementari per riparà l'errore
Se tutte e solu soluzioni proposte à u prublema di annullà cambiamenti perchè ùn era micca pussibile configurà o cumplettà l'aggiornamenti, Windows 10 ùn hà micca avutu boni successi, ùn ci sò micca tantissime opzioni:
- Verificate l'integrità di i file di sistema Windows 10.
- Pruvate à fà un stivu pulitu di Windows 10, eliminà u cuntenutu SoftwareDistribution, ricarica l'aggiornamentu è fà funzionà a so installazione.
- Rimuete un antivirus di terza parte, riavvià u computer (necessariu per a rimucione), installà l'aggiornamenti.
- Forse informazione utile puderete truvà in un articulu separatu: Correzione di l'errore per Windows 10, 8 è l'aggiornu di Windows 7.
- Pruvate un bellu parcorsu per ripristinà u statu originali di i componenti di Windows Update, descrittu in u situ ufficiale di Microsoft
E infine, in u casu quandu niente aiuta, forse a scelta migliore hè di fà una reinstallazione automatica di Windows 10 (ripristinà) cù i dati di salvataggio.