L'adattatore di rete ùn hà micca i parametri IP validi

Una di e situazioni più cumuni per l'utenti di Windows 10, 8 è Windows 7 hè un prublema cù Internet è u missaghju chì l'adattatore di rete (Wi-Fi o Ethernet) ùn hà micca e cunezzioni IP valide quandu utilizanu l'utilità di risoluzione dei problemi e risoluzione di problemi di rete standard.

Questu manualu descrive pocu chì e cose da fà in sta situazione per correggere l'errore associatu à a mancanza di impostazioni IP valide è restituite Internet à u funziunamentu normale. Pò ancu esse utule: Internet ùn funziona micca in Windows 10, a rete Wi-Fi ùn funziona micca in Windows 10.

Nota: prima di effettuà i passi descritti in seguitu, provate a disconnessione di a cunnessione Internet Wi-Fi o Ethernet è dopu cunvertente. Per fà quessa, premete i tasti Win + R di a tastiera, digià ncpa.cpl è premete Invescia. Fate un clic destro nantu à a connessione problematica, seleziona "Disable". Dopu ch'ellu hè disattivatu, trasteghje u listessu modu. Per una cunnessione senza filu, pruvate dinò è spente è riavule u vostru router Wi-Fi.

Recuperà l'impostazioni IP

Se una cunnessione difettosa porta a so indirizzu IP automaticamente, allora u prublema in questu pò esse risoltu semplicemente aghjurnendu l'indirizzu IP ottenutu da u router o fornitore. Per fà quellu, seguite sti passi.

  1. Run u prompt di comando cum'è amministratore è aduprà i cumandamenti chì seguenti in ordine.
  2. ipconfig / release
  3. ipconfig / renew

Chiudi u prompt di l'ordine è scopre se u problema hè statu risoltu.

Spessu, questu metudu ùn aiuta micca, ma à u stessu tempu, hè u più faciule è più sicuro.

Ripristina i cunfigurazioni di u protocollo TCP / IP

A prima cosa da te pruvà quandu si vede un messagiu chì l'adattatore di rete ùn hà micca i parametri IP validi hè di resettà l'impostazioni di rete, in particulare, l'impostazioni IP (è WinSock).

Attenzione: se avete una rete corporativa è l'administratore hè incaricatu di configurà Ethernet è Internet, i passi chì seguitu sò indispusibili (pudete ripresentà tutti i parametri specifichi necessarii per u travagliu).

Se avete Windows 10, ti suggerisce di aduprà a funzione pruposta per u sistema, chì pudete vene ancu cunnosce quì: Ripristinà l'impostazioni di rete di Windows 10.

Se avete una versione di sistema operativo diversa (ma ancu adatta per i "decine"), seguitu sti passi.

  1. Run u prompt di cumunamentu cum'è amministratore, è dopu eseguite i seguenti cumandamenti in ordine.
  2. netsh int ip reset
  3. netsh int tcp reset
  4. netsh winsock reset
  5. Ripartisce l'ordinatore

Inoltre, per resettà l'impostazioni TCP / IP in Windows 8.1 è Windows 7, pudete aduprà l'utile dispunibule da scaricà nantu à u situ ufficiale di Microsoft: //support.microsoft.com/ru-ru/kb/299357

Dopu avè riavvicinatu u computer, verificate se Internet hà fattu u ritornu à u travagliu è, se ùn, micca u serviziu di risoluzione di problemi sete u listessu missaghju cum'è davanti.

Verificà e impostazioni IP di a cunnessione Ethernet o di u Wi-Fi

Un'altra opzione hè di verificà manualmente e impostazioni IP è cambiate se necessarie. Dopu avè fattu i cambiamenti indicati in i paragrafi sottu sottu, verificate se u prublema hè statu riparatu.

  1. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera è entrate ncpa.cpl
  2. Fate un clic destro su a cunnessione per a quale ùn ci sò micca impostazioni IP valide e seleziona "Proprietà" nel menu contestuale.
  3. In a finestra di pruprietà, in a lista di protocolli, seleziona "Protocollo Internet Versione 4" è aprite e so proprietà.
  4. Verificate se u recuperu automaticu di indirizzi IP è indirizzu di server DNS hè stabilitu. Per a maggior parte di i prestatori, questu deve esse u casu (ma se a vostra cunnessione utilizza IP staticu, allora ùn ci hè bisognu di cambià a).
  5. Pruvate manualmente di registrà i servitori DNS 8.8.8.8 è 8.8.4.4
  6. Se stai cunnessendu per mezu di un router Wi-Fi, tenta invece di "ottene IP automaticamente" registra manualmente l'indirizzu IP - u listessu cum'è u router, cù l'ultimu numaru cambiatu. Hè Se l'indirizzu di u router, per esempiu, 192.168.1.1, pruvemu à prescrivere IP 192.168.1.xx (è megliu à aduprà 2, 3 è altri vicinu à unu cum'è stu numaru - esse ponu dì ancu attribuitu à altri dispositivi), a maschera di subnet sarà automaticamente imposta A porta principale hè l'indirizzu di u router.
  7. In a finestra di pruprietà di cunnessione, prova di disattivà TCP / IPv6.

Sì nessunu di questu hè utile, pruvate l'uppunzioni in a prossima sezione.

Motivi addiziunali chì l'adattatore di rete ùn anu micca i cuncepimenti IP validi

In più di e azzioni descritte, in situazioni cù "parametri accettabili IP", i prugrammi di terze parti ponu esse i colpevoli, in particulare:

  • Bonjour - se avete installatu un software da Apple (iTunes, iCloud, QuickTime), allora cù una alta probabilità avete Bonjour in a lista di prugrammi installati. Rimuà stu prugramma pò risolve u prublema descrittu. Leggi ancu: Programma Bonjour - chì hè?
  • Se un antivirus o firewall di terza parte hè installatu in u vostru computer, provate a disattivà temporaneamente è verificà chì u prublemu persista. In sì, provate à rimuovere è dopu installà l'antivirus di novu.
  • In Windows Device Manager, provate a cancellazione di a vostra adattatore di rete, è dopu sceglie "Azzione" - "Aggiornamentu di a configurazione hardware" in u menù. Ci sarà una reinstallazione di l'adattatore, à volte funziona.
  • Forse l'istruzione sarà utile. Internet ùn funziona micca in computer par cavu.

Hè tuttu. Spìsu chì certi manieri sò stati cullati per a vostra situazione.