Disk Analyzer - novu strumentu in CCleaner 5.0.1

Più recentemente, aghju scrittu nantu à CCleaner 5 - una nova versione di unu di i migliori prugrammi di pulizia di l'ordinatore. In fatti, ùn ci era micca tantu novu in essa: l'interfaccia piatta chì hè adesso in moda è a capacità di gestisce i plugins è l'estensioni in i navigatori.

In l'ultimu aggiornamentu CCleaner 5.0.1, un apparechju apparse chì ùn era ancu prima - Analizzatore di Dischi, cù chì pudete analizzà u cuntenutu di i dischi rigidi locali è di e unità esterne è pulisce se duvite. In precedenza, per questi scopi era necessariu aduprà software di terze parti.

Usendu Analizzatore di Dischi

L'elementu Analizzatore di Dischi hè situatu in a sezione "Serviziu" di CCleaner è ùn hè micca pienu localizatu (certe iscrizioni ùn sò micca in russo), ma sò sicuru chì quelli chì ùn sanno micca ciò chì Pictures avianu dighjà.

À u primu stadiu, sceglite e categorie di file chì vi interessanu (ùn ci hè scelta di file temporanei o cache, cume altri moduli di u prugramma sò responsabili di a pulizia), selezziunate u discu è fate e so analisi. Allora avete a aspettà, forse ancu un bellu tempu.

Cusì vedi un diagramma chì mostra i tipi di file è quanti sò occupati nantu à u discu. In listessu tempu, ciascuna di e categurie pò esse rileva - cioè, aprendu l'oggetto "Immagini", pudete vede separatamente quanti di essi cadenu in JPG, quanti in BMP, etc.

A seconda di a categoria scelta, u schema cambia ancu, è l'elenco di i file stessi cù a so posizione, dimensione, nome. In a lista di i file puete aduprà a ricerca, cancellà un individuale o un gruppu di file, aprite a cartella in cui sò contenuti, è ancu salvà l'elenco di file di a categoria selezionata in un file di testu.

Tuttu, cum'è cum'è cum'è Piriform (sviluppatore di CCleaner è micca solu), hè assai semplice è pratticu - mancu l'uspighji speciali sò necessarii. Immaggiu chì l'utensu di u Analizzatore di Dischi sarà sviluppatu è programmi da aghjuntu per analizzà u cuntenutu di i dischi (anu avè funzioni più ampie) ùn saranu necessarie prestu.