Installate temi di terze parti in Windows 7

Quandu travagliendu in un computer per risolve i prublemi particulari, risolvite l'errori è i prublemi cù a cursa in modalità normale, à volte ci vole à staccà "Modu sicuru" ("Modu sicuru"). In questu casu, u sistema travaglia cun funzionalità limita senza lancà i driver, è ancu qualchi altri programmi, componenti è servizi di l'OS. Vedemu chì attivà u modu specificatu di operazione in Windows 7 in vari modi.

Vede ancu:
How to enter "Safe Mode" in Windows 8
Come entrà in u "Modu Pruventu" in Windows 10

Avanciu opzioni "Safe Mode"

Attiva "Modu sicuru" in Windows 7, pudete aduprà vari metodi, sia da u sistema operativu chì hè directamente in esecuzione è quandu hè caricatu. Dopu, tenemu cunsideru tutte e opzioni possibili per risolve u prublema.

Metudu 1: Configurazione di u sistema

Prima di tutti, cunsideremu l'opzione di passà a "Modu sicuru" aduprà manipule in un sistema operativo giuincente. Questa attività pò esse effettuata da a finestra "Configurazioni di sistema".

  1. Cliccate "Start". Cliccate "Pannello di cuntrollu".
  2. Entra "Sistema è Sicurezza".
  3. Aprite "Amministrazione".
  4. In a lista di utilità, selezziunate "Configurazione di u sistema".

    L'utimentu necessariu pò esse gestitu in un altru modu. Per attivà a finestra Run applicà Win + R è entrate:

    msconfig

    Cliccate "OK".

  5. Strumentu attivatu "Configurazione di u sistema". Vai à tab "Download".
  6. In gruppo "Boot Options" aghjuntu una marca vicina à a posizione "Modu sicuru". U metudu chì seguitu per cambià i pulsanti di radio selezziunu unu di i quattru tippi di lance:
    • Un altru testu;
    • Rete;
    • Rinnovà Active Directory;
    • Minimal (default).

    Ogni tipu di lance hà e so caratteristiche. In modalità "Rete" è "Recuperu di Active Directory" u settu minimu di funzioni chì accumona quandu u modalità hè attivatu "Minimum"si aghjusta, rispettivamente, l'attivazione di i componenti di rete è di Active Directory. Quandu sceglite una opzione "Other Shell" L'interfaccia aghjuntu cume "Linea di cumannu". Ma per risolve a maiò parte di i prublemi, sceglite l'opzione "Minimum".

    Dopu avete selezionatu u tippu desiratu, cliccate "Applicà" è "OK".

  7. Dopu, una finestra di dialogo apre aperta, chì offre per ripartite u computer. Per a transizione immediata à "Modu sicuru" chiù tutte e finestre aperte nantu à u computer è cliccate nantu à u bottinu Reboot. U PC cumincerà in "Modu sicuru".

    Ma s'ellu ùn tene micca intenzione di disconnu, cliccate "Smetta senza riavule". In stu casu, continuerete à travaglià, ma "Modu sicuru" attivata a prossima volta chì accende u PC.

Metudu 2: "Linea di comando"

Andà à "Modu sicuru" pò ancu aduprà "Linea di cumannu".

  1. Cliccate "Start". Cliccate nantu à "Tutti i prugrammi".
  2. Aprite u directory "Standard".
  3. Truvà l'elemento "Linea di cumandamentu", cliccate nantu à u cù u dirittu di u mouse. Selezziunu "Run as administrator".
  4. "Linea di cumandamentu" aprirà. Enter:

    bcdedit / set {default} legacy bootmenupolicy

    Cliccate Enter.

  5. Poi riavvi a computer. Cliccate "Start"È poi cliccate nantu à l'icona di u triangulu chì si trova à a destra di l'iscrizzione "Shutdown". A lista si stà induve volete selezzià Reboot.
  6. Dopu avendu riavvitatu, u sistema hà da lanciare in "Modu sicuru". Per cambià a opzione di cuminciare in modu normale, chjamà dinò. "Linea di cumandamentu" è intrate in questu:

    bcdedit / set default bootmenupolicy

    Cliccate Enter.

  7. Ora u PC riesce à fà cume in modu normale.

I metudi descritti sopra avè un impurtadumu di più. A maggior parte di i casi, a necessità di avviare u computer in "Modu sicuru" Questu hè causatu da l'impossibilità di accede à u sistema in a manera usuale, è l'algititarii sopra descritti di azzioni ponu esse eseguiti solu cù a messa in u PC in modu standard.

Lezione: Abilita a "Linea di Commandu" in Windows 7

Metudu 3: Fate una "Modalità sicura" quandu avvia u PC

In cunfrontu à quelli precedenti, stu metudu ùn hà micca i difetti, da chì ti permette di scaricà u sistema in "Modu sicuru" sì ancu voi pudete avè l'iniziu u computer cù l'algititiu abituale o micca.

  1. Se avete dighjà un PC in esecuzione, allora per completà a missione chì avete bisognu di riavvesce. S'ellu hè attualmente spento, hè basta à appughjà nantu à u pulsante di l'alimentazione standard in a unità di sistema. Dopu l'attivazione, un bip deve esse sente, chì indica l'inizialisazione di u BIOS. Subitu dopu avè intesu, ma assicuratevi di preme u pulsu diverse volte prima di accende a schermata di benvenuta di Windows, F8.

    Attentu! Sicondu a versione BIOS, u numeru di sistemi operativi installati nantu à u PC, è u tippu di computer, pò esiste altre opzioni per cambià a scelta di a modalità di avvicinamentu. Per esempiu, se avete parechji sistemi operativi installati, premendu F8 aprà a finestra di selezzione di discu di u sistema attuale. Dopu avete adupratu i tasti di direzzione per selezziunà l'unità desiderata, premete Invescia. Nant'à qualchi portatili, ci vole à digità Fn + F8 per cambià à a selezzione di u tipu d'inclusione, da chì i tasti di funzione sò disattivati ​​per difettu.

  2. Dopu avè eseguitu l'azione sopra riportata, a finestra di selezzione di u modu di lancia si aprirà. Usendu i tasti di navigazione (frecce "Up" è "Giù"). Sceglite una modalità di partita sicura adatta à i vostri scopi:
    • Cù una linea di cumunicazione;
    • Cù caricamentu di u driver di rete;
    • Modu sicuru

    Una volta sì l'opzione desiderata hè evidenziata, cliccate Enter.

  3. U computer hà da principià in "Modu sicuru".

Lezione: Cumu entrà "Modu sicuru" via BIOS

Comu pudete vede, ci sò una serie di opzioni per entrà "Modu sicuru" in Windows 7. Alcuni di sti metodi ponu esse implementati solu cù u prugrammamentu di u sistema in modu normale, mentre altri sò pussibuli senza a necessità di lanciare u sistema operativo. Allora avete bisognu di guardà a situazione attuale, chì di e opzioni per l'implementazione di u compitu à sceglie. Ma ancu, si deve notà chì a maiò parte di l'utente preferisce aduprà u lance "Modu sicuru" quandu avvia u PC, dopu inizializatu u BIOS.