Cumu cunnessu una tastiera, un mouse è un joystick in una tablet o telefonu di Android

U sistema operativu di Google Android supporta l'usu di un mouse, una tastiera è ancu un gamepad (joystick di ghjocu). Parechji dispositivi Android, tablet è telefoni ti permettenu di cunnessu periferi cù USB. Per qualchi altri dispositivi induve l'ustionu di USB ùn hè micca prevista, pudete cunnessu cun una cunnessione Bluetooth senza filu.

Sì, cusì significa chì pudete cunnesse un mouse regnu à u tablet è apparisce un puntatore di mouse in u schermo, o pudete cunnesse un gamepad da una Xbox 360 è di ghjucà un emulatore Dandy o un ghjocu (per esempio, Asphalt) chì supna u joystick. Quandu cunnessi a tastiera, pudete usarli per scrive testu, è parechji scorciati di tastiera standard saranu ancu disponibili.

Cunnessione di un mouse, una tastiera è un gamepad via USB

A maiò parte di i telefoni è tablet di Android ùn anu micca una portu USB full-size, perciò l'inserimentu di dispositivi periferichi direttamente in elli ùn funzeghja micca. Per fà quessa, avete bisognu di un cavu OTG USB (on-the-go), chì oghje si vende in quasi tutti i negozi di telefunini mobili, è u so prezzu hè di circa 200 rubli. Cosa hè OTG? U cavu OTG USB hè un adattatore simpariu chì, da un parte, hà un connettore chì vi permette di cunnesse cun un telefonu o un tablet, da l'altra, un connettore USB standard à chì pudete cunnesse vari dispositivi.

Cavu OTG

Usendu u listessu cavu, pudete cunnesse una unità flash USB o ancu un discu duru esternu à Android, ma in a maiò parte di i casi ùn vi vederà micca, affinchì Android puderà vede u drive flash, avete bisognu di fà qualchì manipolazioni, chì scrivero sicuramente nantu à u cumplicità.

Nota: Tutti i dispositivi Google Android ùn supportanu micca i dispositivi periferichi per via di u cavu OTG USB. Alcune di elli mancanu u supportu hardware necessario. Per esempiu, pudete cunnesse un mouse è una tastiera à u vostru tablet Nexus 7, ma ùn avete micca bisognu di travaglià cun elli in u vostru telefonu Nexus 4. Cume, prima di cumprà un cavu OTG, hè megliu per guardà per anticipu nantu à Internet se u vostru dispositivo pò travaglia è cun ellu.

Cuntrollu di u mouse in Android

Dopu avete un tale cavu, basta cunnesse u dispositivu chì avete bisognu à traversu: ogni cosa deve funzionà senza ancu altre impostazioni.

Aghjunghje senza filu, tastiere è altri dispositivi

Ùn dì micca chì u cavu USB OTG sia a migliore soluzione per aduprà altri dispositivi. I cavi in ​​più, è u fattu chì micca tutti i dispositivi Android supportanu OTG - tuttu ciò parla in favori di tecnulugia senza fili.

Se u vostru dispositivo ùn supporta micca OTG o se vulete fà senza fili - pudete cunnesse facilmente i topi senza filu, tastiere è gamepads via Bluetooth à u vostru tablet o telefono. Per fà cusì, fate solu a periferica visibile, andate in l'impostazioni Bluetooth di Android è sceglite esattamente ciò chì volete cunnessione.

Usendu gamepad, mouse e tastiera in Android

U sfruttamentu di tutti sti dispositivi nantu à Android hè abbastanza semplici, i prublemi ponu emergere solu cù i controller di ghjocu, cume non tutti i ghjochi li sustenenu. Altrimenti, tuttu u travagliu senza tweaks è radice.

  • Tastiera permette di digità testu in i campi designati, è vedite più spaziu di u schermu cumu a tastiera in schermata scompare. Parechje combinazioni di tasti funzionanu - Alt + Tab per passà da l'ultime applicazioni, Ctrl + X, Ctrl + C è V - per copià è incolla operazioni di testu.
  • U mouse si manifesta da l'apparenza di un puntatore cunnisciutu nantu à u schermu, chì pudete cuntrullà in a manera chì avete generalmente controllà e vostre dita. Ùn ci hè nisuna differenza da u travagliu cun ella à un computer cunduttu.
  • Gamepad pò aduprà per navigà in l'interfaccia di Android è di lanciari applicazioni, ma ùn pudemu micca dire chì questu hè u modu più praticu. Un modu più interessante hè di aduprà u gamepad in ghjochi chì supportanu i controller di ghjocu, per esempiu in Super Nintendo, Sega è altri emulatori.

Hè tuttu. Sarà interessante per qualchì persona chì aghju scrittu nantu à u cumandatu di u prucedimentu: trasformate un dispositivo Android in un mouse è in una tastiera per un computer?