Per cunnessu à altri computer, TeamViewer ùn hà bisognu di impostazioni di firewall supplementari. È in a maghjina di i casi, u prugramma hà u direttu cum'è si praticà di navigà in rete.
Ma in certe situazioni, per esempiu, in un ambiente di impresa cù una stretta politica di sicurezza, u firewall pò esse configuratu in modo chì tutte e connessioni in uscita ignute saranu bloccate. In questu casu, avete bisognu di configurà u firewall in modo chì permette à TeamViewer di cunnessu attraverso di elli.
Sequenza di utilizzu di porti in TeamViewer
Porta TCP / UDP 5938 Questu hè u portu principale per u prugramma. Un firewall in u vostru PC o rete locale deve permessu pacchetti in stu portu.
Porta TCP 443 Se TeamViewer ùn pò cunnessu via u portu 5938, hà pruvatu à cunnessu cun TCP 443. Inoltre, TCP 443 hè adupratu da certi moduli di TeamViewer persunalizati, è da un mumentu di altri prucessi, per esempiu per guardà l'aggiornamenti di un prugramma.
Portu TCP 80 Se TeamViewer ùn pò cunnesse nè cù alcun portu 5938 o 443, pruvarà à travaglià via TCP 80. A velocità di cunnessione attraversu stu portu hè più lente è menu affidabile da u fattu ch'ellu hè adupratu da altri prugrammi, per esempio, i navigatori, nant'à u portu ùn cunnesse micca automaticamente se a cunnessione hè rotta. Per queste ragioni, TCP 80 hè adupratu solu cum'è ultima risorsa.
Per implementà una pulitica stretta di sicurezza, hè abbastanza per bloccà tutte e cunnessioni in entrata è permessu fora da e per portu 5938, indipendente da l'indirizzu IP di destinazione.