A volte volete nascundà infurmazioni impurtanti o cunfidenziali da occhi curiosi. È ùn necessite micca solu per definisce una password in una cartulina o un schedariu, ma per renderli completamente invisibili. Questu bisognu nascisce ancu s'ellu hà sceltu di nascurà i schedari di sistema. Allora vedemu cumu fate un file o cartulare micca visibile.
Vede ancu: Cumu nascondà un annuariu in Windows 10
Cumu fà oggetti invisibili
Tutti i modi per nascondere i file è i cartulari nantu à un PC pò esse spartiti in dui gruppi, dipende se questu utilizerà un software di terze parti o e capacità capaci di u sistema operativu. Ùn ci vole micca ancu dì chì prima di applicà parechje di sti metudi, bisogna verificate chì a capacità di aduprà u attributu hide sia statu configuratu in u so OS. Se l'usu di l'invisibilità hè disattivatu, cambià e impostazioni in l'impostazioni di cartella à u livellu globale. Cumu fà? detto in un articulu separatu. Parlameremo nantu à cume si faci invisibile una cartula specifica o un schedariu.
Lezione: Nascondente Elementi Nuttati in Windows 7
Metudu 1: Cumulatu Totale
Prima di tutti, cunsiderate l'opzione chì utilizanu un prugramma di terze parti, cioè u manager di file famoso Total Commander.
- Attiva Total Commander. Navigate in unu di i pannelli per u cartulare induve si trova u cartulare o file. Marcate l'oggetto di destinazione, cliccanu annantu à ella cù u bottinu sinu di u mouse.
- Cliccate nantu à u nome "Files" in u menu di Total Commander. In a lista chì vene, seleziona "Cambia attributi ...".
- Iniziò a cambia finestra di attributu. Verificate a casella accantu à u parametru "Nascitu" (h). Se applicate attributi à una cartulina è vulete nascere non solu i so cuntenuti, ma ancu tutti i cuntenuti chì ci sò, allora cuntene a casella accantu à u parametru "Prucessate u cuntenutu di i directory". Poi premete "OK".
Se vulete amparà solu a cartella stessa, è lasciate i cuntenuti accessibili, per esempiu, quandu tu cliccate nant'à u ligame, quì in questo casu hè necessariu assicurà chì u cuntrariu à u parametru "Prucessate u cuntenutu di i directory" ùn ci era micca bandiera. Ùn vi scurdate di premere "OK".
- Dopu avà eseguitu l'azione specifica, l'oggettu diventerà nascatu. Sì Total Commander hè configuratu per visualizà elementi nascosti, allora l'oggetto à chì l'azione hè statu applicatu sarà marcatu cù un puntu esclamativo.
Se a visualizzazione di elementi nascosti in Total Commander hè disattivata, allora l'oggetti diventerà invisibile ancu cù l'interfaccia di questu gestore di file.
Ma, in ogni casu, passendu Esplora Windows Oggetti nascosti in sta manera ùn devanu micca esse visibili sì chì e scelte in le opzioni di cartella sò correttamente impostate.
Metudu 2: proprietà di l'oggetto
Ora vedemu cume una mo a nascita di un elementu per a finestra di pruprietà, cù u cusciugallu integratu di u sistema operativu. Prima di tutti, cunsiderà nascondendu una cartulina.
- Cù l'aiutu di Cunduttrice Andà à u cartulare induve u direttore cume si vulete aghjuntu. Cliccate nantu à u cù u cliccate u mouse Da a lista di cuntestu, smetta di selezzione "Pruprietà".
- A finestra s'hè aperta "Pruprietà". Move a sezione "Generale". In blocu "Attributi" spuntà a casella accantu à u parametru "Nascitu". Se vulete amparà u catalogu cum'è sicura per chì ùn puderete esse truvatu cun una ricerca, cliccate nant'à u vociunamentu "Altro ...".
- A finestra s'avvia. "Attributi Ulteriori". In blocu "Attributi di indexazione è archiviu" deselezionate a casella accantu à u parametru "Permetti l'indicizzazione ...". Cliccate "OK".
- Dopu à ritornu in a finestra di proprietà, cliccate ancu "OK".
- Hà initi a cunfirmazione di l'attributi cambiati. Se vulete l'invisibilità da applicà solu à u cartulare, micca u cuntenutu, sposta u switch à "Applicà cambiamenti à sta cartula". Se vulete amparà u cuntenutu, u switch deve esse in posizione "A questa cartula è à tutti i nidificati ...". L'ultima opzione hè più sicura per nascite cuntenutu. Hè per difettu. Dopu chì a selezzione hè fatta, cliccate "OK".
- Attributi saranu applicati è u cartulare sceltu diventa invisibile.
Ora videmu cumu fà un archiu separatu nascosto per a finestra di pruprietà, aduprà u strumentu di l'OS standard per questi scopi. In generali, l'algititiu di l'azione hè assai simile à quellu chì era adupratu per nascucerli cartulari, ma cù qualchì sfumatura.
- Naviga versu u cartulare di u discu rigiu duve si trova u file di destinazione. Cliccate nantu à l'oggiu cù u bottinu direttu di u mouse. In a lista, selezziunu "Pruprietà".
- A finestra di pruprietà di u file hè lanciata in a sezione. "Generale". In blocu "Attributi" marcà a scatula "Nascitu". Inoltre, se vulete, cum'è in u casu precedente, cliccendu nantu à u bottinu "Altro ..." Pudete annullà l'indicizzazione di stu schedariu da u mutore di ricerca. Dopu avè eseguitu tutte e manipule, presse "OK".
- Dopu, dopu, u schedariu sarà nascosto immediatamente da u cartulare. In listessu tempu, a finestra di conferma di a cambiamentu di l'attributu ùn apparirà micca, à u cuntrastu à l'opzione quandu azzioni simili sò state applicate à tuttu u catalogu.
Metudu 3: Nascondi Cartella gratis
Ma, cum'è si fà facile induvà, cambendu i attributi, ùn hè micca difficiule di fà l'oggetto nascosto, ma accussì cumu pudete vede ancu di novu se ci vole. Inoltre, pò esse liberamente fattu ancu da l'utenti esterni chì cunnoscenu e basi di travaglià nantu à un PC. Se ùn avete bisognu ghjustu per nascondere oggetti da l'occhi curiosi, ma per fà cusì chì ancu una ricerca puntata di l'attaccu ùn produce micca risultati, allora a applicazione specializata libera Libertà Cartella libererà. Questu prugramma ùn pò micca solu l'invisibilità di l'insetti selezziuti, ma ancu prutegerete l'attributu di u secretu da i cambiamenti da a parola.
Scaricate Gratis Cartella
- Dopu avè lanciatu u schedariu di installazione, una finestra di benvenuta hè lanciata. Cliccate "Prossimu".
- In a prossima finestra avete bisognu di specificà in chì directory di u discu duru hè a stallazione installata. Per difettu questu hè un directory. "Programmi" nantu à u discu C. Senza un forte bisognu hè megliu à ùn cambià a situazione specificata. Allora, premete "Prossimu".
- In a finestra di selezzione di u gruppu aperta di u prugramma torna una pressione "Prossimu".
- A prossima finestra inizià a prucedura di stallazione Gratuita Nascosta Cartella direttamente. Cliccate "Prossimu".
- U prucessu di stallazione di l'applicazione. Dopu à a fine, una finestra si apre per avè informatu nantu à a fine di a procedura. Se vulete chì u prugramma sia messu in presenza, assicuratevi chì accantu à u parametru "Avvia u Nascivu Libertà Cartella" ci era una casella di verifica. Cliccate "Finish".
- A finestra s'avvia. "Set Password"induve avete bisognu in dui campi ("Nova Password" è "Conferma cun password") dui volte specificà a stessa password, chì in futuro servirà per attivà l'applicazione, è cusì à accede à l'elementi nascosti. A parola d'accessu pò esse arbitrariu, ma preferibilmente più sicura possibile. Per fà quessa, quandu compilà, bisogna aduprà lettere in diversi registri è numeri. In alcun casu cum'è una password, ùn usate micca u vostru nome, i nomi di parenti stretti o a data di nascita. In listessu tempu, avete bisognu di assicurà chì ùn si scorda l'espressione di u còdice. Dopu chì a password hè stata inserita dopu, pressa "OK".
- A finestra s'hè aperta "Registrazione". Quì pudete inserà u còdice di registrazione. Ùn lasciate micca chì ti spaventu. A situazione specificata hè opzionale. Allora cliccate "Salta".
- Solu dopu à questu accade l'apertura di a finestra principale Libertà Nascondi Cartella. Per aghjurnà l'oggetto nantu à u discu duru, cliccate "Add".
- A finestra s'hè aperta "Sfoglia cartelle". Naviga finu à u cartulare induve si trova l'elemento chì vulete aghjuntu, selezziunu stu oggiu è cliccate "OK".
- Dopu à quessa, una finestra di informazione hè aperta, chì informa di l'upportunità di creà una copia di backup di u cartulare protettu. Questu hè una questione per ognunu utente singulariu, ancu s'ellu hè certamente megliu à errare. Cliccate "OK".
- L'indirizzu di l'oggiu selettutu hè visualizatu in a finestra di prugramma. Avà hè nascosta. Questu hè evidenziatu da u status "Nascondi". In listessu tempu, hè ancu nascuttu per u mutore di ricerca Windows. Hè cusì, se un attaccatore cerca di truvà un cartulare per mezu di una ricerca, allora hà fallite. Di listessa manera, in a finestra di prugramma pudete aghjunghje link à altri elementi chì anu da vene invisibili.
- Per fà una copia di salvezza, chì era già menzionata sopra, avete bisognu di marcà l'oggiu è cliccate nantu à "Backup".
A finestra si aprirà. "Esporta i dati di cartella". Hè necessariu specificà a directory in cui a copia di backup sarà piazzata cum'è un elementu cù l'estensione FNF. In u campu "Filename" inserite u nome chì vi vole assignà, è cliccate "Salvà".
- Per rializà un oggettu, selezziunu e cliccate "Unhide" in a barra di strumenti.
- Comu pudete vede, dopu à sta azzione, l'attribitu oggettu hè statu cambiatu in "Mostra". Chistu significa chì ora hè diventata rinumabile.
- Pudete nascundia torna in qualunque tempu. Per fà quessa, marca l'indirizzu di l'elemento è premete u pulsante attivu. "Nascondi".
- L'oggettu pò esse eliminatu cumpletamenti da a finestra di l'applicazione. Per fà quellu, marcatu e cliccate nantu à "Rimuovi".
- A finestra si aprirà dumandante chì vo vulete veramente smarriri un elementu da a lista. Se site sicuru di e vostre azzioni, cliccate nant'à "Sì". Dopu à l'eliminazione di un articulu, micca quantu u statu era u oggettu, sarà automaticamente visibile. Nantu à u tempu, se avete bisognu di ricuperà u cù l'aiutu di Free Hide Folder, devi aghjunghje dinò u percorso per mezu di u pulsante "Add".
- Se vulete cambià a password per accede à l'applicazione, cliccate nantu à u bottinu. "Password". Dopu, dopu, in a finestra aperta, inserisci in modo sequenziale a password attuale, è dopu doppiu l'espressione di u codu per chì vulete cambià lu.
Naturalmente, aduprendu Free Hide Folder hè un modu più affidabile per aghjunghje cartelle ch'è usanu le opzioni standard o Total Commander, cume a cambiazione di l'attributi di invisibilità richiede a cunniscenza di a password stabilita da l'utente. Quandu prova à fà un elementu visibile in manera standard via a finestra di proprietà di attributu "Nascitu" serà solu inattivu, è, dunque, u so cambiu hè impossibile.
Metudu 4: Aduprà a linea di comando
Pudete ancu aghjuntà elementi in Windows 7 cù a linea di cumunicazione (cmd). Questu metudu, cum'è u precedente, ùn permette ancu di fà un oggettu visibile in a finestra di pruprietà, ma, à l'intestu, hè fattu esclusivamente da l'utili integrati di Windows.
- Chiama a finestra Runapplicendu una cumbinazione Win + R. Inserite u comando chì seguita in u campu:
cmd
Cliccate "OK".
- A finestra di pronta avvia a cumanda. Nant'à a linea dopu u nume d'identità, scrive l'espressione seguente:
attrib + h + s
Squadra "attrib" principia l'impostazione di l'attributi "+ h" aghjunghje un attributu di furtività, è "+ s" - assigna u status di sistema à l'oggiu. Hè l'ultimu attributu chì esclude a possibilità di includere a visibilità da e proprietà di u cartulare. In più, in a stessa linea, avete da definisce un spaziu è in virguli scrive u parcorsu completo à u cartulare chì vulete aghjuntu. In ogni casu, naturalmente, a squadra piena hà una forma diversa, dipende da a situazione di u directory di destinazione. In u nostru casu, per esempiu, sarà simule questu:
attrib + h + s "D: Nova cartella (2) Nova cartella"
Dopu avè inseritu u cumandamentu, presse Enter.
- U cartulare specificatu in u cumandimentu hè nascatu.
Ma, cum'è si ricorda, s'ellu hè necessariu per fà fà rinvistà a cartulina, ùn hè micca pussibule di fà quessa in a manera usuale da a finestra di pruprietà. A visibilità pò esse ripristinata cù a linea di comando. Per fà quessa, ghjustu bisognu di scrive in a quasi espressione cum'è invisibilità, ma solu davanti à l'attributi invece di u segnu "+" mettere "-". In u nostru casu, avemu l'espressione seguente:
attrib -h -s "D: New folder (2) New folder"
Dopu avè inseritu l'espressione ùn scurdate di cliccà Enterdopu chì u catalogu diventerà di novu.
Metudu 5: Cambia icone
Un'altra opzione per fà u catalogu invisibile hè di ghjunghje à stu scopu creendu una icona trasparente per questu.
- Andà à Esploratore in u cartulare chì deve esse nascatu. Fate un clic nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse è in a lista fermà a selezzione nantu à l'elemento "Pruprietà".
- In a finestra "Pruprietà" move a sezione "Setup". Cliccate "Cambia icona ...".
- A finestra s'avvia. "Cambia icona". Vede l'iconi presentati è trà i quali cercanu elementi vuoti. Selezziunu qualsiasi articulu, selezziunu e cliccate. "OK".
- Di ritornu à a finestra "Pruprietà" cliccate "OK".
- Come vedemu in Esploratore, l'icona hè diventata cumpletamente trasparente. A sola cosa chì mostra chì u catalogu hè situatu quì hè u so nome. Per mette a nascita, fate a procedura chì seguita. Selezziunu stu locu in a finestra Cunduttriceinduve si trova u cartulare, è cliccate F2.
- Comu pudete vede, u nomu hè diventatu attivu per a mudificazione. Fighjete a chjave Alt e, senza liberà u tippu "255" senza quotazione. Poi rilasciate tutti i pulsanti è cliccate. Enter.
- L'oggettu hè diventatu cumpletu trasparente. In u locu duve hè situatu, u spaziu hè dimustratu semplicemente. Benintesa, cliccate nantu à quessa per andà in u cartulare, ma avete ancora bisognu di sapene induve si trova.
Questu metudu hè bonu perchè ùn avete micca bisognu di preoccupà cù attributi in a prusazione. È ancu, a maggior parte di l'utenti, s'elli si sforzano di truvà elementi nascosti nantu à u vostru computer, ùn pensanu micca chì pensassi chì stu metudu sia adupratu à invisibili.
Comu pudete vede, in Windows 7 ci sò assai opzioni per fà oggetti invisibili. Sò fattibile, sia cù l'usu di strumenti di sistema operativo internu, sia cù l'usu di prugrammi di terze parti. A maiò parte di i metodi dà nascita oggetti cambendu i so attributi. Ma ci hè ancu una opzione cumuna in a quale u directory hè puru trasparente senza cambià attributi. A sceglie di un metudu particulare dipende da a comodità di l'utente, è da quellu si vole semplicemente nascondà i materiali da u sguardi accidentali, o desi pruteghje da l'azzioni mirate di l'intrusi.