Risolvendu i prublemi cù un prublemu in a cuperazione di a cuperfunzione in un laptop in Windows 7

À oghji ghjornu, quasi tutti i PC o l'urdinariu di l'urdinatori usanu cuffie. Stu dispositiu hè impurtante per ascultà musica è chjò via Skype. Oghji sò diventati un cuffie multifunzionali. Ci sò situazioni in a cunnessione à un laptop in i basi di u sistema operativu di Windows 7, e cuore ùn funzionanu micca è ùn sò micca visualizzate in u sistema. In questu articulu vi spieghemu ciò chì fà se u laptop ùn vede micca i cuffie.

Aghjuntamentu di cumenti

Se u vostru laptop ùn presenta micca cuffie cunnesse, allora cù una probabilità di 80% u prublema hè in i piloti o in una connessione sbagliata di u dispositivo cù u laptop. U restu 20% di prublemi associati à u fallimentu di e cuffie stesse.

Metodo 1: i Driver

Duvete reinstallà u vostru pacchetto di driver di dispositivo audio. Per fà quellu, seguite sti passi.

  1. Aprite u menu "Start" è cliccate PKM nantu à l'etichetta "Computer"vai à "Pruprietà".
  2. In a sidebar vai à "Manager di dispositivi".

    Ulteriori: Cumu aprite u "Manager di dispositivi" in Windows 7

  3. Facemu una ricerca di sezione "Dispositivi audio, video è di ghjocu". In essa, cliccate RMB nantu à u vostru dispositivo audio è selezziunate "Aggiorna i driver ..."
  4. Cliccate nantu à l'etichetta "A ricerca automatica di i driver aggiornati".

    A ricerca inizierà, à a fine di ciò chì i vostri piloti saranu aggiornati automaticamente. S'ellu ùn accade micca, allora avete bisognu di scaricà u schedariu driver è selezziunà l'elemento "Ricercà i driver in stu computer"

    Dopu, specificate u caminu per a situazione di u driver è cliccate nantu à u bottinu "Prossimu". Questu hà da stallà i driver scaricati.

Ùn ti cunsiglii di familiarizzà cù a lezione nantu à l'installazione di i driver cun l'utenu standard adatti in u sistema.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Se l'aggiornu di u driver hè fallitu o ùn hà risoltu u prublema, installa una soluzione software da una cumpagnia famosa in u mondu. Realtek. Cumu fà ciò, i punti descritti in u materiale presentatu da a referenza in basso.

Per di più: Scaricate è installate i driver audio per Realtek

Se e manipule cù i piloti ùn anu micca attribuitu un effetti positivi, allora l'errore si trova in u cumpunente hardware.

Metudu 2: Componente hardware

Verificate l'integrità è a fiducia (densità) di cunnessione di e cuore per un laptop. Fighjate i microdamages di u filu da u dispositivu audio è, in particulare, feci l'attenziu per a parte di u filu vicinu à u tappu. À spessu, fratture sò formate in stu locu.

S'ellu hè scopu un dannu meccanicu, ùn ripara micca a solu, ma affidala à un maestru qualificatu. Cù a so riparazione di i danni critichi possibili à u vostru dispositivo.

Verificate u connettore esatta in cui sò inserite e cuore. Verificate dinò i prestazioni di e cuffie cunnessendu à un altru dispositivo (per esempio, un lettore audio o un altru laptop).

Metudu 3: Scansione di virus

Se i prugrammi ùn sò micca visualizzati in u sistema, allora forse questu hè dovutu à l'azzioni di u malware. Per risolve u prublema in a cuffie, avete bisognu di scansionà u prugramma antivirus Windows 7. Avemu à fornisce una lista di antiviruses gratuiti impurtanti: AVG Antivirus Free, Avast-free-antivirus, Avira, McAfee, Kaspersky-free.

Vede ancu: Verificate u vostru computer per virus

U più spessu, i prublemi cù a cumparazione di cuffie nantu à un laptop in Windows 7 sò assuciati cù i driver imprecati nantu à u installazione o impurtati, ma ricordate chì u prublema si pò stà sternu à u livello hardware. Verificate tutti l'aspetti chì sò descritti in stu articulu, è avete bisognu di guadagnà cuffie.