Quandu studiate i processi in esecuzione in Windows 10, 8 è Windows 7 Task Manager, vi puderete chjamà ciò chì hè u prucessu csrss.exe (processo di esecuzione client-servitore), soprattuttu s'ellu carica un processore, chì spessu si pò fà.
Questu articulu descrivu in dettaglio ciò chì hè u prucessu csrss.exe in Windows, ciò chì hè, perchè hè pussibile sguassà stu prucessu è per quali ragioni pò causà a carica di processore CPU o laptop.
Cosa hè u serviziu di esecuzione di u server csrss.exe cliente
Prima di tutti, u prucessu csrss.exe face parte di Windows è di solitu unu, duie, è à volte più di sti prucessi sò in u gestore.
Questu prucessu in Windows 7, 8 è Windows 10 hè responsabile per u prugramma di a console (eseguita in a linea di cumunicu), u prucessu d'arrestazione, di u lancimentu d'un altru prucessu impurtante - conhost.exe è altre funzioni di sistema critiche.
Ùn pudete micca rimuovere o disattivà csrss.exe, u risultatu sarà errori di OS: u prucessu si cumanda automaticamente quandu u sistema hè principiatu è chì, in qualche modu, pudessi scurdà stu prucessu, ricevi un schermu blu di a morte cù u codice 0xC000021A.
E se csrss.exe carica u processore, hè un virus
Se u prucessu di esecuzione client-servitore hà a carica u processore, prima guardate u Gestore di e attività, fate un clic destro nantu à stu prucessu è selezziunate a voce di menù "Apri l'ubivazione di u file".
Per difettu, u schedariu hè situatu in C: Sistema di Windows 32 è sì, cusì probabilmente ùn hè micca un virus. Inoltre, pudete verificare questu aprendu e pruprietà di u lìculu è guardà a scheda "Dettagli" - in u "Nome di u Prodottu" devi vede "Sistema Operativu di Microsoft Windows", è nantu à l'infurmazione "Firme Digitali" chì u file hè firmatu da Microsoft Windows Publisher.
Quandu mette csrss.exe in altre località, pò esse effettivamente un virus è l'istruzzioni chì seguite pò aiutà: Cumu verificare i prucessi di Windows per virus cù u CrowdInspect.
S'ellu hè u schedariu csrss.exe originale, pò dà una causa elevata nantu à u processore à causa di u malfunzionamentu di e funzioni per chì hè responsabile. Più spessu - qualcosa in u nutrimentu o l'ibernazione.
In questu casu, se avete eseguitu azzioni cù u file di hibernazione (per esempio, piazzate a dimensione cumpressa), prova à includere a dimensione completa di u file di hibernazione (più dettagli: Windows hibernazione vi travaglia à Windows). Se u prublema hè apparutu dopu à a stallazione di u "aggiornamentu" di Windows, assicuratevi di avè installatu tutti i piloti originali per u portatile (da u situ web di u fabbricante per u vostru mudellu, in particulare i driver di l'ACPI è chipset) o di u computer (da u situ di fabbricazione di a scheda madre).
Ma ùn necessariamente u casu in sti conducenti. Per pruvà à scopre di chì, prova uguale a: Scaricate u Process Explorer //technet.microsoft.com/ru-ru/sysinternals/processexplorer.aspx è in u listinu di i processi in esecuzione, dopu cliccate dopu cliccate nantu à l'istanza csrss.exe u processore.
Aprite la tabulazione di Fili è sceciscià da a colonna CPU. Fate attenzione à u valore superiore di a carica di u processore. Più probabilmente, in a colonna Indirizzu Iniziale, stu valore punta à qualche DLL (approssimativamente, cum'è in a screenshot, tranne per u fattu chì ùn ho micca carica in u processore).
Truvate (cù un motore di ricerca) ciò chì a DLL hè è ciò chì appartene, pruvate à reinstallà questi componenti, se possibile.
Metodi supplementari chì ponu aiutà cun prublemi cù csrss.exe:
- Pruvate à creà un novu utente di Windows, disconnetti da sottu l'usu attuale (assicuratevi di discludvi è micca solu cambià l'utente) è verificate se u prublema persiste cù u novu utilizatore (qualchì a carica di u prucedore pò esse causata da un prufessiunale d'utenti, in questo casu, se pudete, pudete usa i punti di riparazione di u sistema).
- Scansione u vostru computer per malware, per esempio, aduprendu AdwCleaner (ancu se avete dighjà un bon antivirus).