I dispositivi Zyxel sò assai prisenti in u mercatu domesticu. Attiranu l'utente cù a so fiabilità, disponibilità è versatilità. Hè per via di l'ultima qualità di a gamma di mudelli di Zyxel Keenetic produttore di router chiama fiernamente centri Internet. Un di questi centri d'Internet hè Zyxel Keenetic Lite, chì sarà discusitu dopu.
Configurazione di Zyxel Keenetic Lite
U mudellu Keenetic Lite hè posizionatu da Zyxel cum'è un dispositivu per a cunnessione à Internet via una linea Ethernet cablata. Inoltre, st'equipe dà a capacità di creà un puntu di accessu senza fili cù u supportu di a tecnulugia 802.11n à velocità à 150 Mbps. A designazione “Lite” in u titulu indica chì stu mudellu hà caratteristiche in qualche misura ridute rispetto à l'altri dispositivi Keenetic. Questu hè statu creatu per fà i prudutti di a cumpagnia accessibili à un più largu gamma di consumatori. Tuttavia, e funzioni chì sò dispunibule sò abbastanza à soddisfà i bisogni di a maggior parte di l'utenti. Leggi più nant'à e funzionalità di u dispositivo è a so impostazione di più.
Preparemu u centru Internet per a prima inclusione
A preparazione di u router per travaglià hè realizzata tradiziunalmente per dispositivi di stu tipu. Cumu cunnessu correttamente hè intuitivamente comprensibile ancu à un utilizatore principiante. Per ciò chì avete bisognu:
- Rimuete u dispositiu da l'imballu.
- Avvite l'antenna à u connettore adeguatu. Hè in u posteru
parti di u router. - Connettu u dispositiu à u PC via unu di i connettori LAN, è cunnessa u cavu da u fornitore à a porta WAN.
- Verificate chì l'impostazioni di rete in u vostru computer sò impostate per ottene un indirizzu IP è un servitore DNS automaticamente.
Dopu, pudete cunnessu l'alimentatore di u router è cumincià a configurà lu.
Connettu à u configuratore web di dispositivi
Tutti i cambiamenti di configurazione di Zyxel Keenetic Lite sò fatti cù u configuratore web di dispositivi. Per ghjunghjite, bisogna:
- Lanciate qualsiasi navigatore dispunibile in u computer è entrate in a so barra di indirizzu
192.168.1.1
- Inserite u vostru username è a vostra password in a finestra chì compare dopu à u passu precedente.
- Vai à la sezione "Internet" e selezziunate u menù "Autorizazione".
- In a parte diritta di a finestra, selezziunate da a lista di menù à spessu u tippu di protocollo adupratu da u fornitore. Quest'informazione deve esse cunnisciuta à l'usu anticipatamente.
- In e righe chì vene, inserite l'infurmazioni necessarie. I campi imposti sò etichettati cù e etichette cumpresive.
Sicondu u tippu di cunnessione selezionata, u numeru è u nome di i parametri in a finestra pò cambià. Ma l'utente ùn deve micca esse in verità, perchè tutte e infurmazioni chì anu da inserisce quì, deve esse primatu anticipatamente da u fornitore. - Salvà a configurazione creata cliccendu nantu à u bottinu. "Applicà" in fondo à a pagina.
- Vai à la sezione "Rete Wi-Fi", sottosezione "Cunnessione" è cambiate u nome di a rete à a vostra manera di truvà senza altru spartite in e reti vicine.
- Vede a sottusezzione "Sicurezza" è sceltu cume hè autenticata. Per a rete domestica, si consiglia di sceglie WPA2-PSK.
- In a linea chì vene, inserite a chjave per a vostra rete Wi-Fi è salvate e cambiamenti premendu u pulsante "Applicà".
- Cambia indirizzu IP di u router;
- Abilita o disabilita u servitore DHCP. In questu ultimu casu, ogni dispositiu in rete avrà da assignà manualmente un indirizzu IP;
- Per formà un pool di indirizzi IP da i quali u server DHCP li distribuirà à i dispositivi in rete.
- Apertu a sezione "Internet" è andate à u sottomenu "Nome di Dominiu".
- Abilita una funzione DNS dinamica, toccà a casella adatta.
- Selezziunate da u listinu in menù à spessu u fornitore di servizii DDNS.
- In i campi rimanenti, inserite i dati ricevuti da u fornitore di servizii.
- Indirizzu MAC;
- Indirizzu IP;
- Porti TCP / UDP;
- URL.
I parametri di l'autorizazione nantu à a pagina di l'impostazioni di u router si possono truvà in adesivu in u fondu di u dispositiu.
Quasi sempre a parola hè aduprata cum'è login. admin, è cum'è una password - una cumbinazione di numeri 1234. Questu hè a regolazione di a fabbrica di u dispositiu. Hè altamente desiderabile di cambià tali durante a configurazione di u router.
Cunnettevi à u web universale
Cunnessione à u configuratore web di Zyxel Keenetic Lite, l'utente passa a so pagina iniziale. Pudete configurà u dispositiu passendu à e sezioni pertinenti in a parte sinistra di a finestra. Tutti anu i so sottupezzioni, chì ponu vede cliccendu nantu à u segnu di più à propiu u so nome.
Per chì u router mette l'accessu à a rete globale, devi:
Dopu avè fattu tutte e manipule sopra, a cunnessione Internet hè stabilita.
Modificà e configurazione di cunnessione Wi-Fi
Quandu primu accende Zyxel Keenetic Lite, u puntu di accesso Wi-Fi hè attivatu automaticamente, cun una configurazione pronta per u fabbricante. I parametri di cunnessione à esse sò trovu nantu à u listessu sticker di u login è a parola d'accessu per accede à l'interfaccia web.
A rete senza filu cù l'impostazioni di a fabbrica hè perfettamente funzionale, ma per ragioni di sicurezza ci hè da fighjare fermamente di cambià a so. Questu hè fattu di a siguente:
L'impostazioni senza fili restanti ponu esse lasciate cambiate.
Funzioni supplementari
I setarelli descritti sopra sò abbastanza abbastanza per u funziunamentu stabili di u router è per e prestazione di e so funzioni di base. Tuttavia, in Zyxel Keenetic Lite ci sò una serie di funzionalità supplementari chì ponu avè interessu parechji utilizatori.
Cambia e impostazioni di a rete di casa
Come per a rete senza filu, l'impostazione diversa da l'impostazioni di a rete di casa standard pò aumentà a so sicurezza. Per fà ciò, avete bisognu di aprite a sezione in u configuratore web di dispositivi "Rete di casa" è andate à u sottomenu "Rete".
Quì l'usu hè furnitu cù e seguenti caratteristiche:
In listessu tempu, s'ellu hè necessariu assignà un indirizzu IP staticu à un dispositivu separatu, ùn hè micca necessariu disattivà u serviziu DHCP. In a parte inferiore di a finestra di configurazione, pudete dì li indirizzu affittu. Per fà quessa, basta entrà l'indirizzu MAC di u dispositiu è l'IP desiderata da esse attribuitu à i so campi adatti.
IPTV
Zyxel Keenetic Lite Internet Center supporta a tecnulugia TVport, chì permette à l'utenti di guardà a TV digitale da Internet. Per difettu, questa funzione hè piazzata à a modalità automatica è ùn necessita micca impostazioni addiziunali. Tuttavia, in certi casi, u fornitore pò necessità di una porta LAN specifica per IPTV, o furnisce stu serviziu basatu nantu à VLAN cù u standard 802.1Q. Se sì, ci vole à entrà in u submenu. "IP-TV" sezione "Rete di casa" e cambiate u modu:
In u primu casu, basta à sceglie da u listessu nant'à u menù à dà u portu à u quali u casunariu sarà stabilitu.
In u secondu casu, ci sò più parametri. Dunque, i particolari di l'impostazione, devi prima vittà à u fornitore.
Dopu, pudete gode di guardà i vostri canali TV preferiti senza prublemu.
DNS dinamicu
Per gli utenti chì vogliono accede à a so rete domestica da dughjettu da u situ induve l'Accessu à Internet, u Centru Internet Zyxel Keenetic Lite ha una funzione DNS dinamica. Per esse capace di aduprà u, avete prima registratevate cù unu di i fornitori di servizii DDNS è uttene un nomu di dominio, login è password per esse cunsideratu. In u configuratore web di configuratore web, fate quì:
Dopu, avemu a necessità di applicà a configurazione creata è a funzione DNS dinamica sarà attivata.
Cuntrollu di l'accessu
U serviziu di u router Zyxel Keenetic Lite permette all'amministratore di rete di configurà cunsegna flessibilità l'accessu di e dispositive sia in u mondu web sia in a LAN. Per questo, una sezione hè pruposta in l'interfaccia web di u dispositiu. "Filtri". A filtrazione pò esse svolta in l'indirizzi chì seguitanu:
L'organizazione di l'accessu in tutte e quattru zone hè implementata cun u listessu modu. L'utente accu a opportunità di permittà o rifiuta l'accessu di dispositivi per u criteriu specificatu, da fà listina nera o bianca. Allora guarda l'esempiu di filtrazione per indirizzu MAC:
È quì hè u listessu, solu cun riferimentu à l'indirizzamentu IP:
In u casu di applicazione di filtrazione da porti, hè pussibile chiudere tutti i porti senza eccezione per l'accessu da fora, o per selezziunate certi servizi chì utilizanu un portu particulare o una gamma di porti.
Infine, filtrà per l'URL ti permette di smentu l'accessu à certe risorse nantu à Internet da a lista generata:
Ùn hè micca necessità di creà lunghe elenchi di siti proibiti. Pudete creà una maschera di parità cù a quale i gruppi interi di pagine web saranu bloccati.
Queste sò e impostazioni di basa di u router Zyxel Keenetic Lite. Comu pudete vede, a varietà di funzioni, flessibilità è facilità di stallazione sò in ligna cù u fattu chì i dispositivi di questu gamma modelli sò chjamati centri Internet.