Nisunu hè immune da l'eliminazione accidentale di file. Questu pò accadere per parechje ragioni - u mezu di archiviazione pò esse dannegatu fisicamente, un prucessu malevule mancatu da l'antivirus è un firewall pò avè un effetu, o un zitellu agitatu pò andà à u computer chì funziona. In ogni casu, a prima cosa chì deve esse fatta cù i supporti puliti hè di escludà ogni influenza nantu à elli, ùn installà micca i prugrammi è ùn copia micca i file. Per recuperà i file, bisogna aduprà software specializatu.
R-undelete - una utilità assai interessante per scansione di qualsiasi media (incastu è amovibile) per a ricerca di i file eliminati. Hè attentamente è responsabile scansisce ogni byte di dati è mostra una lista dettagliata di oggetti trovati.
U prugramma pò e dev'essa ancu adupratu à pussibule, dopu eliminà i schedari, o subitu dopu ch'ella hè persa. Questu aumenterà assai in casu di recuperu di l'infurmazioni.
Vista dettagliata di i media è tutte e sezioni dispunibule da ricercà
Hè impurtante sapè esattamente quale disc, flash drive o partizione cuntene l'infurmazioni. R-Undelete mostrerà tutti i posti dispunibili in u computer di l'utente, ponu esse selezziunati selettivamente o tuttu in una volta, per u cuntrollu più dettagliatu.
Due tipi di ricerca per l'infurmazioni perse
Se i dati sò stati cancellati recentemente, hà bisognu di aduprà u primu metudu - Ricerca rapida. U prugramma riprenderà subitu in i più recenti cambiamenti di i media è pruvate à truvà tracce di informazioni. A speziatura tende pochi minuti è dà una panoramica di u statu di l'infurmazioni cancellate nantu à i media.
Tuttavia, cum'è a pratica mostra, a ricerca rapida ùn dà micca risultati esaustivi. Se l'infurmazione ùn hè stata trovata, pudete andà torna è scansiona i media. Ricerca avanzata. Questu metudu ùn guarda solu l'ultima infurmazione modificata, ma hè u scapitu in generale di tutti i dati chì sò avà in i media. Di solitu quandu utilizanu stu metudu hè una quantità relativamente più grande di informazioni chì in una ricerca rapida.
E scansioni dettagliate di scansione renderà assai più faciule per u prugramma di truvà l'infurmazioni chì avete bisognu. L'idea di u prugramma hè chì da difettu cerca una extensione di file strettamente definita, spesso i più cumuni. Ciò aiuta a sclusione di file falsi o vuoti da i risultati trovati. Se l'utente sà cunsegna in quantu i dati à cercà (per esempio, una collezione di fotografie hà scomparsa), allora pudete specificà solu .jpg è altre estensioni in a ricerca.
È ancu pussibule di salvà tutti i risultati di scansione in un schedariu da vede l'altru. Pudete purtà a situ di conservazione di file manualmente.
L'esposizione dettagliata di i risultati di a ricerca di informazioni perse
Tutti i dati trovati sò visualizzati in una tavula molto pratica. Prima, i cartulari recuperati è e sottocartelle si mostranu in a parte sinistra di a finestra, u dirittu mostra i file trovati. Per simplicità, l'organizazione di i dati ottenuti pò esse razionale:
- per struttura di u discu
- per estensione
- tempu di creazione
- cambiate u tempu
- l'ultimu tempu di accesso
L'informazione nantu à u numeru di file trovati è a so dimensione sarà dispunibile.
Benefiti di u prugramma
- completamente libaru per l'utente domesticu
- un'interfaccia molto semplice ma ergonomica
- u prugramma hè in russe
- Bona prestazione di recuperu di dati (in un drive flash in cui i file sò stati distrutti è sovraccaricati 7 (!) Volte, R-Undelete hà pussutu ristabilisce in parti a struttura di le cartelle è ancu mostranu i nomi curretti di certi file ca. auth.)
Inconvenienti di u prugramma
I principali nemichi di u lugiziale di recuperu di i file sò i trascuratori di tempu è di file. Se i media sò stati usati assai spessu dopu a perdita di dati, o sò stati distrutti appositamente da a trinciatrici, l'occasione di riprendiziu cuncepisce hè molto chjuca.
Scaricate e versione di prova di R-Undelete
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: