Si pò argustà per sempre se i diritti di a root ci sò bisognu o micca (privilegi di superusu). Tuttavia, per quelli chì amanu modificà u sistema per se stessi, avè l'accessu di root è quasi una prucunzione obbligatoria, chì ùn hè micca sempre u fine. Qui di seguito ghjunghjite cume à verificà se avete gestitu per ottene privilegi di superusu.
Cumu scopre s'ellu hè statu u settu di a modalità Superuser
Ci hè parechje maniere di attivà a "modalità di amministrazione" in Android, ma l'efficacia di unu o di l'altru dipende da u dispositiu è da u so firmware - qualchissia hà bisognu di una applicazione cume KingROOT, è chì quessa hà da sbloccà u gestore di avvicinamentu è installerà una ripresa modificata. In realtà, ci sò parechje opzioni per verificà s'ellu hà fattu un metudu particulare.
Metudu 1: Root Checker
Una piccula applicazione, u solu scopu di cui hè di verificà u dispositiu per a presenza di root-access.
Scaricate u Root Checker
- Aprite l'applicazione. U primu passu hè una finestra cun avemu di notifiche per a raccolta di statistiche anonime. Sì accettà, cliccate "Accetta"se ùn "Rifiuta".
- Dopu à l'istruzzioni introduttive (hè in inglese è micca troppu utile) avè accesso à a finestra principale. Duvà cliccare "Check Root".
- Durante u prucessu di verifica, l'applicazione dumandarà l'accessu adeguatu - una finestra di permessu apparirà.
Naturalmente, l'accessu deve esse permessu. - S'ellu ùn ci hè nisunu prublemi, a finestra principale di Ruth Checker sarà simu questu.
S'ellu ci hè qualchì cosa sbagliata cù i diritti di u superusu (o ùn avete micca permesso à l'applicazione di aduprarle), ricevi un missaghju "Scusate! L'accessu Radice ùn hè micca installatu in stu dispositiu".
Se una finestra ne pare micca - questu hè u primu segnu di un prublema!
Se sì sicuru chì avete ricevutu l'accessu root, ma l'applicazione indica a so assenza - leghje u paragrafo nantu à i prublemi à a fine di u articulu.
Verificà cù Root Checker hè unu di i metodi più facili. Tuttavia, ùn hè micca senza difetti - in a versione gratuita di l'applicazione ci hè a publicità, oltre à offerte fastidiosi per cumprà a Pro-versione.
Metudu 2: Terminal Emulator per Android
Cum'è Android hè un sistema basatu nantu à u kernel Linux, hè pussibule installà un emulatore di terminale per un dispositivu chì esegue u so OS per un utilizatori di Linux-console chì cunnoscenu, in cui pudete dighjà chjaramente per i privilegi di root.
Scaricate Terminal Emulator per Android
- Aprite l'applicazione. Una finestra e un tastieru di prompt di cumparisce si vedenu.
Notate u primu visualu di a riga - nome d'utente (cusì u nome di u cuntu, u separatore è l'identificatore di a periferica) è u simbulu "$". - Scriviamu nant'à i comandi di tastiera
su
Poi premete u pulsante enter"Enter"). Più probabilmente, u Terminal Emulator dumanderà l'accessu à i diritti di superusuario.
Risolutatu cliccendu nantu à u bottinu pertinente. - Tuttu se andatu pianu, allora u carattere sopra "$" cambierà à "#", è u nomu di l'account prima chì u separatore cambia in "radice".
In casu chì ùn ci sia accesso Root, ricevi un missaghju cù e parole "ùn puderete micca eseguisce: permessu negatu".
U solu inconveniente di stu metanu hè chì si sia un pocu più cumplicatu chè a prima, ancu ancu i utilizatori novieri ne affanu.
I diritti di rotta sò impostati, ma ùn si vedenu micca in u sistema.
I motivi di sta situazione ponu esse parechji. Considerà in ordine.
Reason 1: Missing Permissions Manager
Hè questu l'applicazione SuperSU. Di regula, quandu riceve i diritti di root, hè installatu automaticamente, perchè senza essa a esistenza stessa di diritti di superusu dà senza significatu - e applicazioni chì necessitanu l'accessu root ùn ne puderanu per ellu esse. Se SuperSu ùn hè stata truvata in i prugrammi installati, scarica è installa a versione adatta da u Play Store.
Scaricare SuperSU
Reason 2: U superusu ùn hè permessu in u sistema.
A volte, dopu l'installazione di u Gestore di permessi, avete bisognu di attivà manualmente i diritti di root per tuttu u sistema. Questu hè fattu cum'è quì.
- Andà à SuperSu è tocca nantu à l'elemento "Impostazioni".
- In l'impostazioni, guardemu s'è una marca di spunta hè piazzata davanti à "Permette u superusu". Si no - allora appiccicatu.
- Ci puderà dighjà à riavvià u dispositiu.
Dopu tutte queste manipolazioni, tuttu deve ghjunghje in tuttu u casu, ma puru cunsiglii di vene ripetendu u sistema aduprendu unu di i metudi descritti in a prima parte di l'artìculu.
Reason 3: U lugghiu binariu di u superusu hè installatu in maniera errata.
Più probabilmente, un fallimentu accadutu durante u prucessu di u firmware di u file eseguibile, chì hè responsabile per i diritti di u supéruser, per chì una tale radda "fantasma" apparisci. Inoltre, altri errori sò pussibuli. Se truverete un tali per un dispositivo chì esegue Android 6.0 è versu altru (per Samsung - 5.1 è altru), vi sarà inviatu à ripresentà à l'impostazioni di a fabbrica.
Leggi più: Resettà l'impostazioni in Android
Se u vostru dispositivo funziona nantu à a versione Android sottu à 6.0 (per Samsung, rispettivamente, sottu 5.1), pudete provà à riprendà a radice. Casu di estrema - lampeggiante.
A maiò parte di i utilizatori ùn anu micca bisognu di diritti di superusuario: sò pruspirati soprattuttu per sviluppatori è appassionati, perchè ci sò e difficoltà di ottenimentu. In più, cù ogni nova versione di l'OS di Google, hè diventendu sempre più difficili per ottene tali privilegi, è, perciò, a probabilità di fallimenti hè più altu.