Ripara qt5webkitwidgets.dll Errore


Vede l'errore "Qt5WebKitWidgets.dll manca in computer" più spessu si cunnosce i fan di i ghjochi da a cumpagnia Hi-Rez Studios, in particulare - Smite and Paladins. Indica una stallazione errata di u serviziu di diagnosi è l'aggiornamenti di i dati di i ghjochi: u prugramma ùn hà micca spostatu i schedari necessarii nantu à i direttori pertinenti, o hè andatu pussutu. L'errore si verifica in tutte e versioni di Windows chì sò supportate da i ghjochi specificati.

Cumu risolve u prublema cù qt5webkitwidgets.dll

Occasionalmente, tali errori pò verificà dopu un aghjunghju particulare, à causa di l'inattenzione di i tester, ma i sviluppatori corrigenu prontamente i difetti. Se l'errore si vedi subitu, allora una solu opzione ti aiutera - reinstallà l'applicazione di serviziu di Installazione è Aggiorna di HiRez. Ùn hè micca bisognu di scaricarlo separatamente - u kit di distribuzione di stu prughjettu hè spaziu cù risorse di ghjocu, indipende a versione (Steam o Standalone).

Nota importante: u prublema di questa biblioteca ùn pò esse risoltu installendu è registrandu una DLL in u registru di sistema! In stu casu, stu approcciu pò danneghju solu!

A sequenza di azzioni per a versione Steam sembra.

  1. Lanciate u client Steam è andate à "Biblioteca". Trova in a lista di ghjochi Paladins (Smite) è cliccate nantu à u nomu cù u cliccavu destro di u mouse.

    Selezziunu "Pruprietà" ("Pruprietà").
  2. In a finestra di pruprietà, cliccate nantu à la scheda "Fichje Locali" ("Fichje Locali").

    Ci selezziunate "Vede i file locali" ("Sfoglia i File Local").
  3. A cartula cù risorse di ghjocu aprirà. Individuate u sottu cartulare "Binaries"in ella "Redist"è truvate una distribuzione chjamata "InstallHirezService".

    Lanciatu dopu cliccendu dopu cliccà u pulsante sinistro di u mouse.
  4. In a finestra chì si apre, cliccate "Sì".

    U processo di disinstallazione di u serviziu inizia. Quandu hè cusì, premete "Finish".

    Poi fate una volta l'installatore.
  5. Accetta i termini di l'accordu di licenza è cliccate "Prossimu".

    Pudete selezziunate ogni cartulare di destinazione adatta, a situazione di u rolu ùn ghjucra.

    Selezziunu una nova cartulina (o lascià a regolazione di difettu), preme "Prossimu".
  6. À a fine di a procedura, fermo u installatore. Restart Steam è pruvate à entrà in u ghjocu. U prublema hè prubabile di esse risoltu.

L'algoritimu di azzione per a versione autonoma ùn hè micca assai micca di quella distribuita in Steam.

  1. Truvà una scorciata in u vostru desktop Paladins (Smite) e cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse. In u menù contestuale, selezziunu Ubicazione di u File.
  2. Ripetite i passi 3-6, descritti sopra per a versione Steam.

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule. Avè riesciutu di ghjochi!