SSD o HDD: sceglie a migliore unità per un laptop

Talvolta si pò truvà un tale missaghju da u sistema - "Errore, manchendu msvcp120.dll". Prima di inizià una descrizione dettagliata di i metudi per ripararli, avete bisognu di dì un pocu di quandu l'errore si manifesta è di chì tippu di file truveremu. E biblioteche DLL sò aduprate per una grande varietà di operazioni. Ci hè un errore se u sistema operativo ùn pò truvà u schedariu o hè modificatu, accade dinò chì u prugramma hà bisognu una opzione, è un altru hè installatu in questo momentu. Questu hè abbastanza raru, ma micca esclusu.

I schedari addiziunali sò spessu spediti in un pacchettu cù u prugramma, ma per riduce a taglia di l'installazione, in certi casi sò rimossi. Dunque, avete da stallà sè stessi. È ancu pussibule chì u file DLL hè statu modificatu o muvutu da l'antivirus in quarantena.

Metodi di recuperu di l'errore

Ci sò diversi modi chì pudete usà per rimuovere l'errore da msvcp120.dll. Questa libreria vene cù a distribuzione Redistributable Microsoft Visual C ++ 2013, è in stu casu a so installazione hè adatta. È ancu pussibule di utilizà un prugramma chì faci sta operazione stessa, o pudete ghjustu truvà u schedariu in i siti chì li fornenu per scaricatu.

Metudu 1: Cliente DLL-Files.com

U prugramma hè capace di truvà una DLL cù u so propriu situ web, è di copia in u sistema.

Scaricate DLL-Files.com Client

Per fà utilizà in u casu di msvcp120.dll, avete bisognu di i seguenti passi:

  1. A ricerca entra msvcp120.dll.
  2. Cliccate "Effettuate una ricerca".
  3. Cliccate nantu à u nome di a biblioteca.
  4. Cliccate "Install".

U prugramma hà una funzione addizionale per i casi chì avete bisognu di stallà una versione specifica di a biblioteca. Questu hè necessariu se u schedariu hè già messu in u cartulare ghjustu, è u ghjocu ùn hà micca da voglia di travaglià. Per aduprale, avete bisognu:

  1. Abilità u modu speciale.
  2. Selezziunate u msvcp120.dll desideratu è cliccate "Sceglite una versione".
  3. L'impostazione apparirà quì ci vole:

  4. Specifichi l'indirettu d'installazione di u msvcp120.dll.
  5. Preme "Installazione avà".

Metudu 2: Visual C ++ 2013

Microsoft Visual C ++ 2013 installa i libreri è i vari cumpunenti necessarii per aduprà applicazioni create cun Visual Studio. Per riparà l'errore cù msvcp120.dll, hè adattu per installà sta distribuzione. U prugramma mette i componenti à u so postu è registru. Ùn bisognu micca d'altri passi.

Scaricate u cullabule Microsoft Visual C ++ 2013

In a pagina di download avete bisognu:

  1. Sceglite a lingua di u vostru Windows.
  2. Preme "Download".
  3. Ci hè dui tippi di pacchetti - per i computer cun processori 32-bit è cù quelli di 64 bit. Se ùn cunnosci micca chì avete bisognu, truvà e proprietà di u sistema cliccendu nantu à "Computer" fate un clic destro sul desktop o nel menu di avvio dell'OS e apri "Pruprietà". Vedite l'infurmazione induve pudete truvà u bit.

  4. Sceglite x86 per 32-bit Windows o x64 per 64-bit, rispettivamente.
  5. Cliccate "Prossimu".
  6. Fighjate l'installazione di u pacchettu scaricatu.

  7. Accetta i termini di licenza.
  8. Usate u pulsante "Install".

Una volta finitu u prucessu, msvcp120.dll si trova in a directory di sistema, è u prublemu scapparà.

Quì ci vole à dì chì l'ultimu Microsoft Visual C ++ pò impedisce l'installazione di u vecchia. Avete bisognu di caccià u utilizanu "Pannello di cuntrollu", è dopu installà l'opzione 2013.

Microsoft Visual C ++ più novu ùn fà vene micca quì quesse, è cusì necessariu aduprà versioni precedenti.

Metru 3: Scaricate msvcp120.dll

Per installà msvcp120.dll sè stessi è senza altri attrezzi, avete bisognu di scaricà u spostà in a cartella in:

C: Sistema di Windows 32

copiate solu quì in u modu usuale di copià i file o cum'è illustratu in u screenshot:

U caminu per a copia di librerie pò esse differente: per Windows XP, Windows 7, Windows 8, o Windows 10, pudete scopre cume è dove messe i file in stu articulu. Per arregistrà una DLL, leghje u nostru altru articulu. Questu prucedimentu hè necessariu in casi insoliti, è di solitu ùn hè necessariu per viaghja.