Riparate i componenti dannosi in Windows 7 cù DISM

In e versioni mudernhe di Windows, cumincendu da 7, ci hè un strumentu integratu per verificà i componenti di u sistema. Quest'uternità appartene à a categoria di serviziu è in più di scansione, hè capace di recuperà i file chì eranu dannati.

Aduprà u sistema di serviziu di l'immagine di DISM

I segni di dannu à i componenti di l'OS sò abbastanza standard: BSOD, congela, riavende. Quandu verificà a squadrasfc / scannowl'utente possa riceve ancu u seguitu missaghju: "A Protezione Risorse di Windows hà trovatu i file danneggiati, ma ùn pò riparà alcuni di sti.". In una tale situazione, hà bisognu di aduprà u sistema integratu di u serviziu di l'immagine DISM.

Durante u lance di a scansione, alcuni utenti puderanu avè un errore in u casu di a mancanza di un pacchettu di aggiornamentu specificu. Consideremu u lance standard di DISM è l'eliminazione di un prublemu prublema cù questu utilità.

  1. Aprite un prompt di l'ordine cum'è amministratore: cliccate nant'à "Start"scrivitecmd, cliccate nantu à u risultatu di u RMB è selezziunate "Run as administrator".
  2. Inserite u comando chì seguite:

    DISM / Online / Cleanup-Image / ScanHealth

  3. Avà avete bisognu di aspettà per qualchì tempu mentre u testu hè effettuatu. U so corsu hè espositu in forma di punti addizionati.
  4. Se tuttu si sparghje bè, a riga di cume hà da vene un missaghju cumunitu cun informazioni dettagliate.

In certi casi, u test hà da bloccà cù l'errore 87, annunzendu: "U parametru ScanHealth ùn hè micca ricunnisciutu in stu cuntestu". Questu hè dovutu à a manciata di l'aggiornu. KB2966583. Dunque, sarà necessariu esse installatu manualmente per esse capace di travaglià cù DISM. Analisemu cume si faci.

  1. Andate à a pagina di download per l'aggiornamentu impiegatu da u situ Web ufficiale di Microsoft à stu link.
  2. Scorri nantu à a pagina, truvà a tavula cù i schedari da scaricà, selezziunà a bitrezza di u vostru sistema operativo è cliccate nantu à "Download Package".
  3. Sceglite a vostra lingua preferita, aspettate a ricaricazione automatica di a pagina è cliccate nantu à u bottinu di scarica.
  4. Run u file scaricatu, ci sarà un breve verifica di a presenza di questu aggiornu nantu à u PC.
  5. Dopu à quessa, una quistione hè apparutu se quì voglii veramente installà l'aggiornu. KB2966583. Cliccate "Sì".
  6. L'installazione principia, aspetta.
  7. Dopu à a fine, chiudite a finestra.
  8. Avà torna, pruvate à avvicinà a recuperazione di l'archivu dannatu di i componenti di u sistema, seguendu i punti di u 1-3 di l'istruzzioni sopra.

Ora sapete cum'è uttene u sistema di serviziu in un modu DISM in e condizioni normali è in casu d'errore causatu da a mancanza di un aghjurnamentu installatu.