Installà i file TAR.GZ in Ubuntu

I prugrammi anti-virus anu statu creati per pruteggere i sistemi di l'utente è i file d'utente, password. Oghje ci hè un gran numaru di elli per ogni gustu. Ma à volte certi utilizatori anu bisognu di disattivà a so prutezzione. Per esempiu, per installà un prugramma, scaricà un file o vene à un situ chì hè micca bloccatu da un antivirus. In diversi prugrammi, questu hè fattu à a so manera.

Per spegne l'antivirus, avete bisognu di truvà sta opzione in l'impostazioni. Chì ogni applicazione hà a so propria interfaccia individuale, avete bisognu di sapè qualchì sfumatura per ognunu. Windows 7 hà u so modu universale, chì disfatta tutti i tipi di antivirus. Ma prima cose prima.

Disattivà l'antivirus

Disattivà l'antivirus hè abbastanza facile, perchè sti azzioni pigghianu solu qualchi clic. Ma, tuttavia, ogni pruduttu hà e so propri caratteristiche di u fermu.

Mcafee

A prutezzione di McAfee hè assai affidabile, ma accade chì deve esse disattivatu per certi motivi. Questu ùn hè micca fattu in un passu, perchè allora i virus chì pudianu penetà u sistema puderanu spegnere l'antivirus senza troppu rumore.

  1. Vai à la sezione "Prutezzione contra virus è spyware".
  2. Ora in paragrafo "Verifica in tempo reale" spegni l'applicazione. In a nova finestra, pudete ancu selezziunate dopu quantu di minuti u antivirus si spulce.
  3. Conferma cù u bottinu "Fatti". Spegni altri componenti in listessu modu.

Leggi ancu: Cumu disattivà McAfee antivirus

360 Total Security

Advanced 360 Total Security antivirus hà parechje funzioni utili, oltre à a prutezzione contra e minacce di virus. Inoltre, hà configurazioni flessibili chì pudete sceglie per adattà e vostre necessità. Un altru vantaghju di 360 Total Security hè chì ùn pudete micca dimenticà i componenti separatamente cum'è McAfee, ma risolvi immediatamente u prublema.

  1. Cliccate nantu à l'icona di prutezzione in u menù principale di l'antivirus.
  2. Vai à l'impostazioni è truvà a linea "Disable protection".
  3. Confirmate e vostre intenzioni.

Leggi ancu: Disattivu u software antivirus 360 Total Security

Kaspersky Anti-Virus

Kaspersky Anti-Virus hè unu di i difensuri più popolari è putenti di un computer, chì, dopu un shutdown, pò, dopu un bellu tempu, ricordà à l'utente chì hè tempu di accende. Quest'ultima hè prughjetta per assicurà chì l'utente ùn hà micca scurdatu di assicurà a sicurezza di u sistema è di i so schedari personali.

  1. Pè seguà a strada "Impostazioni" - "Generale".
  2. Move u cursore in a direzzione contrapunta in "Prutezzione".
  3. Ora, Kaspersky hè spento.

Ulteriori: Cumu disattivà Kaspersky Anti-Virus per un tempu

Avira

U famosu antivirus Avira hè unu di i prugrammi più affidabili chì protegeranu sempre u vostru dispositivo da virus. Per scurdà stu software, avete bisognu di passà per una procedura simile.

  1. Andate in u menu principale di Avira.
  2. Mutà u slider in puntu "Prutezzione in tempo reale".
  3. Altri componenti sò disabilitati in listessu modu.

Leggi ancu: Cumu per disattivà Avira antivirus per un tempu

Dr.Web

Ben cunnisciutu da tutti l'utenti di Dr.Web, chì hà una interfaccia piuttostu piacevule, richiede di disattivà ogni componente in parte. Benintesa, questu ùn hè micca fattu cum'è McAfee o Avira, perchè tutti i moduli di prutezzione si trovanu in un unicu locu è ci sò assai numerosi.

  1. Andate à Dr.Web è cliccate nantu à l'icona di a serratura.
  2. Andà à "Componenti di sicurezza" è disattivà l'ogni impiegati.
  3. Salvà tuttu cliccendu nantu à a serratura.

Leggi ancu: Disattivà u prugrammu antivirus Dr.Web.

Avast

Se altre soluzioni anti-virus anu un bottinu speciale per disattivà a prutezzione è i so componenti, allora Avast hè diversu. Sarà abbastanza difficiule per un principiatu di truvà sta caratteristica. Ma ci sò parechje maniere cù effetti effetti diversi. Un di i modi più faciule hè di speglià l'icona di u piazzamentu da u menù contestuale.

  1. Cliccate nantu à l'icona Avast nantu à a barra di task.
  2. Passate sopra "Avast Screen Controls".
  3. In u menù drop-down, pudete selezzià a voce chì avete bisognu.
  4. A cunfirmazione di a selezzione.

Leggi ancu: Disable Avira Antivirus

Microsoft Security Essentials

Microsoft Security Essentials hè un Defender di Windows, chì hè pensatu per tutte e versioni di l'OS. A disabilitazione dipende da a versione di u sistema in sè. I motivi per rifiutà a funzioni di questu antivirus sò chì alcune persone vogliono fà una altra protezione. In Windows 7, stu fattu hè cusì:

  1. In Microsoft Sicurezza, andate à "Prutezzione in tempo reale".
  2. Ora cliccate nantu à "Salva modifiche", è dopu accettà cù a scelta.

Leggi più: Disattivate Microsoft Security Essentials

Un modu universale per antivirus installati

Ci hè una opzione per disattivà tutti i prudutti antivirus installati nantu à u dispositivo. Funziona à tutte e versioni di u sistema operativu Windows. Ma ci hè solu una difficultà, chì si trova in a cunniscenza esatta di i nomi di i servizii lanciati da l'antivirus.

  1. Fighjate a scorcia Win + R.
  2. In a scatula chì si presenta, tippimsconfigè cliccate "OK".
  3. In a tabulazione "Servizi" Deseleziona tutte e caselle di tutti i prucessi chì sò assuciati cù u prugramma antivirus.
  4. In "Startup" fate u listessu.

Se duvete disattivà l'antivirus, ùn vi scurdate di accende l'apparentu dopu e necessarie manipolazioni. In verità, senza prutezzione, u vostru sistema hè assai vulnerabile à i vari tipi di minaccia.