Programmi per verificà u discu duru per l'errore

Se suspetti chì ci sò qualchi prublemi cù u discu duru (o SSD) di un computer o laptop, u discu duru emi rumi strani o vo vulete solamente sapè ciò chì condizione hè in - questu pò esse fattu cù l'aiutu di vari prugrammi per verificà HDD è SSD.

In questu articulu - una descrizione di i prugrammi più diffusi di veru u discu duru, brevemente nantu à e so capacità è informazioni addiziunali chì saranu utili se si decide di verificà u discu duru. Se ùn vulete installà tali prugrammi, pudete aduprà e istruzioni per l'iniziu cumu si verificà u discu duru per mezu di a riga di comando è altri strumenti di Windows incorporati - forse questu metudice aiuta à risolve certi prublemi cù l'errori di HDD è settori difettosi.

Malgradu u fattu chì quandu si tratta di verificà HDD, u prugramu di Victoria HDD gratuito hè più spessu ricordatu, ùn iniciamu micca cun questione (di Victoria - à a fine di l'insegnamentu, prima di e scelte chì sò più adatte per l'utenti novici). Solu, mi annunzia chì per verificate u SSD deve aduprà altri metodi, vede Cumu verificare l'errori è u statu di SSD.

Verificà u discu duru o SSD in u prugramma libaru HDDScan

HDDScan hè un eccellente è nant'à un prugramma libaru di verifica i dischi rigidi. Cun duie, pudete verificà u settore HDD, uttene infurmazioni S.M.A.R.T., è fate diverse prove di u discu dur.

HDDScan ùn ripara micca l'errori è i mali-blocchi, ma solu vi permette di sapè chì ci sò i prublemi cù u discu. Questu pò esse un minus, ma, qualchì volta, in u casu quandu si tratta di l'utente principiante - un puntu pusitivu (hè difficiule di guazzà qualcosa).

U prugramma sustene micca solu i disci IDE, SATA è SCSI, ma dinò e unità flash USB, dischi rigidi esterni, RAID, SSD.

I dettagli di u prugramma, u so usu è duve scaricà: Usendu HDDScan per verificate u discu duru o u SSD.

Seacate Seatools

U prugramma di Seagate SeaTools gratuito (u solu in rusa) permette di vene per i dischi rigidi di vari marchi (micca solu Seagate) è, se hè necessariu, ripartisce i settori difettosi (cunfida cù i dischi rigidi esterni). Pudete scaricà u prugramma da u situ ufficiale di u sviluppatore //www.seagate.com/ru/ru/support/downloads/seatools/, induve hè dispunibule in parechje versioni.

  • SeaTools for Windows hè un'utile per verificà i dischi rigidi in l'interfaccia di Windows.
  • Seagate per DOS hè un'impresa iso da a quale pudete fà un disc istantaneu USB di avviatura o un discu, è dopu l'iniziu, fate un controllo di u discu duru è risolvi l'errori.

U sfruttamentu di a versione DOS permette di evità i vari problemi chì puderebbenu soffre quandu verificavanu in Windows (cum'è u sistema operativu stessa accede sempre costantemente à u discu duru, è questu puderà affettà u cuntrollu).

Dopu avè lanciatu SeaTools, vedi un elencu di i dischi rigidi installati in u sistema è pò effettuà i test necessarii, uttene l'infurmazioni SMART è ripareghja automaticamente i settori difettosi. Tuttu ciò truverete in l'elemento di menù "Prove di base". Inoltre, u prugramma include una guida dettagliata in rusa, chì pudete truvà in a sezione "Aiuta".

Prugramma per verizà u discu duru di u Western Digital Data Lifeguard Diagnostic

Quest'utile libaru, à diffe u precedente, hè destinatu solu per i dischi rigidi di Western Digital. È parechji utilizatori russo anu i so dischi rigidi.

Come u prugrammu precedente, Western Digital Data Lifeguard Diagnostic hè dispunibule in a versione Windows è cum'è una impresa ISO aviabile.

Usendu u prugramma, pudete vede l'infurmazioni SMART, verificate i settori di u discu duru, sovrascrivere un discu cù zeros (cancellate tuttu in permanenza), vede i risultati di u verifiche.

Pudete scaricà u prugramma in u situ di supportu Western Digital: //support.wdc.com/downloads.aspx?lang=en

Cumu verificà u discu duru cù Windows

In Windows 10, 8, 7 è XP, pudete effettuà una verifica di u discu duru, cumprendu cuntrullà a superficie è currite l'errori senza ricorrerà à l'usu di prugrammi addiziunali, u sistema stessu fornisce parechje possibilità per verificà u discu per l'errore.

Verificate u discu duru in Windows

U mezu più faciule: aprite l'Esploratore di Windows o u Meu Computer, cliccate puru nant'à u discu duru chì vulete controllà, selezziunate Proprietà. Vai à la scheda "Serviziu" è cliccate "Verificate". Dopu à quellu, resta solamente aspettà a fine di u test. Questu metudu ùn hè micca assai efficace, ma hè bellu sapè di a so disponibilità. Metodi Avanzati - Cumu verificà u vostru discu duru per errori in Windows.

Cumu verificà e prestazioni di u discu duru in Victoria

Victoria - probabilmente unu di i prugrammi più popolari per a diagnosi di u discu dur. Cun duie, pudete vede S.M.A.R.T. (cum'è per SSD) controllate u sdd per l'errori è i settori difettosi, è marcate i cattivi blocchi perchè ùn funzionanu micca o prova di ripararli.

U prugramma pò esse scaricatu in duie versioni - Victoria 4.66 beta per Windows (è altre versioni per Windows, ma 4.66b hè l'ultimu aggiornamentu di questu annu) è Victoria per DOS, com'è a ISO per a creazione di una unità di boot. A pagina ufficiale di download è //hdd.by/victoria.html.

L'istruzzioni per aduprà Victoria avè più di una pagina, è cusì ùn osassi micca scrivere. Fighjà appena chì l'elemento principale di u prugramma in a versione di Windows hè a tabulazione Testi. Mediante l'esecuzione di u test, pre-selezzione di u discu duru nant'à a prima scheda, pudete avè una idea visuale di a situazione di u settore di u discu dur. Feci dinò chì i rettanguli verdi è arancii cun un tempu di accessu di 200-600 ms sò dighjà male è significa chì i settori falliscenu (solu u HDD pò esse verificatu in questu modu, stu tipu di verifica ùn hè micca adatta per SSD).

Quì, nant'à a pagina di testu, pudete mettere un segnu "Remap", affinchì durante u testu i settori difettosi sò marcati cum'è rotti.

E, infine, cosa à fà se i settori difettosi o cattivi badi si trovanu nantu à u discu rigiu? Credu chì a soluzione ottimale hè di curà l'integrità di i dati è di sustituisce un discu duru cù u unu fattibile in u tempu più breve. Di solitu, ogni "correzione di blocchi difettosi" hè temporanea è a degradazione di l'unità progredisce.

Ulteriori informazioni:

  • Tra i prugrammi consigliati da verificà u discu duru, pudete spessu truvà Test di Aetà di Drive per Windows (DFT). Hà qualchì limitazioni (per esempio, ùn funziona micca cun chipset Intel), ma i feedback nantu à a performance sò estremamente positivi. Forse utile.
  • L'informazione SMART ùn hè micca sempre lite per alcune marche di unità da prugrammi di terze parti. Se vedi oggetti rossi in u reportu, stu scopu ùn sempre indica un prublema. Pruvate aduprendu un prugramma proprietariu da u fabbricante.