Migliori Tradutturi in linea è dizionari (in inglese - russo)

Aghjettu di custruisce stu articulu nantu à i traduttori è i dizionari online: a so prima parte hè più adatta per quiddi chì ùn studianu micca l'inglese o si traduceu professionalmente, cù i mo spiegazioni nantu à a qualità di a traduzzione è qualchì sfumatura d'usu.

Versu la fine di l'articulu, puderete truvà qualcosa di utile per voi, ancu se sì un guru inglese è chì state studendu per più di un annu (ancu se pò sapè chì cunnosci a maiò parte di e funzioni enumerate sopra).

Cosa si pò è ciò chì ùn pò liberà u traduttore in linea?

Ùn ci vole à aspettà chì u sistema di traduzzione in linea faccia un testu di alta qualità in a lingua russa da un inglese di qualità. Casi d'usu adeguati per tali servizii, a mio parè:

  • A capacità di capisce in quantità accurata (sughjetta à a cunniscenza di u sughjettu), cume hè descrittu in u testu inglese per una persona chì ùn cunnosce micca quellu linguaghju;
  • Aiutu per un traduttore - a capacità di vede simultaneamente u testu originale in inglese è u risultu di a traduzzione automatica permette di accelerà u travagliu.

Cercemu chì u traduttore in ligna megliu da l'inglese à u russo

Quandu si tratta di traduzzione in linea, a prima cosa chì vene in menti hè Google Translate, è recentemente un traduttore apparve in Yandex. Tuttavia, a listessa ùn hè micca limitata à e traduzioni di Google è Yandex, ci sò altri traduttori in linea da e cumpagnie cù nomi menu oneri.

A propositu di pruvà à traduce u testu chì seguita cù vari sistemi di traduzzione è vede chì cosa succede.

Per principianti, a mo propria traduzione, senza aduprà alcun aiutanti o dizionari addizionali in linea o fora di linea:

U serviziu di traduzione SDL Language Cloud hè pruprietariu di SDL. I clienti gestenu i propri conti di traduzione, ponu esse in offerta di prugetti, selezziunate i livelli di servizii, poni ordini è paganu in linea. E traduzioni sò fatti da linguisti SDL accreditati in cunfurmità cù l'altri standard di qualità di SDL. I file tradutti sò trasmessi in l'ora stabilita à l'indirizzu email specificatu, tutte e attività di gestione di prughjettu sò effettuate in linea. I nostri trè livelli di servizii furniscenu a qualità alta per u soldu, è a nostra polizia "senza sorprese" significa chì persunu sempre i nostri obligazioni per voi.

Traduttore in linea Google Translate

E traduzioni di Google sò dispunibule gratuitamente à http://translate.google.ru (.com) è l'usu di un traduttore ùn representa micca nisuna difficoltà: in cima sceglite a direzzione di traduzione, in nostro casu - da Inglese à Russo, incolla o scrive testu in forma à a sinistra, è in a parte diritta vedi a traduzzione (pudete ancu cliccà cù a mouse in ogni parola nantu à a destra per vede altre varianti di a traduzzione di a parola).

Cunsigliu: se avete bisognu di traduce un testu maiò cù u traduttore in linea di Google, allora cù u modulu chì si trova in a pagina translate.google.com ùn farà micca sta. Ma ci hè una soluzione: per traduce un testu grande, aprite cun Google Docs (Google Docs) è selezziunate "Strumenti" - "Traduce" in u menù, stabilite a direzzione di traduzione è u nome di u novu file (a traduzzione sarà salvata in un schedariu separatu in documenti di Google).

Eccu ciò chì accadde cum'è u travagliu di u traduttore in linea di Google cù un fragment di testu di testu:

In generali, si pò leggere è basta per capisce ciò chì hè, ma, cumu hà scrittu quì - se u risultatu vuljatu hè un testu di qualità in rughjone, avete bisognu di travaglià bè in questu, micca un traduttore in linea fà quessa a curà.

Yandex, in lingua tedesca-russa

Yandex hà un altru traduttore in linea liberu, pudete usarli à http://translate.yandex.ru/.

L'utilizazione di u serviziu ùn hè micca assai differente da a stessa in Google - sceglie a direzzione di a traduzzione, inserendu un testu (o specificà l'indirizzu di u situ, u testu da chì vulete traduce). Aghju chì u traduttore in linea Yandex ùn abbiate prublemi cù testi grossi, contrariamente à Google, i so prucessi cù successu.

Avemu una visione di ciò chì accadde cum'è l'usu di u testu per verificà a traduzzione inglese-russa:

Pudete vede chì u traduttore Yandex sia inferiore a Google in termini di tempi, forme di verbi, è in coordinazione di parole. Tuttavia, questu ritardu ùn pò esse chjamatu significativu - se sì cunnoscutu u tema di u testu o inglese, pudete facilmente travaglià cù u risultatu di u trasferimentu in Yandex.Translate.

Altri traduttori in linea

Nant'à Internet pudete truvà parechje servizii di traduzzione in linea da u russo in inglese. Hè pruvatu parechje di queste: PROMPT (translate.ru), assai cunnisciutu in Russia, parechji sistemi puru parlà inglese chì supportanu a traduzzione in russo, è ùn possu micca dì nunda di bè.

Se Google è un pocu menu di Yandex puderà vede chì u traduttore in linea prova à u minimu di riconcilà e parole, è pò di certi di determinà u cuntestu (Google), allora in altri servizii pudete ottenere solo a sostituzione di e parolle da u dizionario, chì porta à u seguitu risultati di u travagliu:

Dizionari online per quelli chì travaglianu cù a lingua inglese

È dighjà nantu à i servizii (pricipalmente i dizionari), chì aiutanu à traduce à quiddi chì fighjenu di manera professionale o ambiziosamente studendu inglese. Alcuni di elli, per esempiu, Multitran, vi cunnosci boni, è ancu altri ùn anu micca.

Multitran dictionary

//multitran.ru

Dicenu per traduttori è per persone chì capiscenu a lingua Inglese (ci sò ancu altri) o chì vogliono capisce.

U dizionario in linea include molte opzioni di traduzione, sinonimi. Ci sò diverse frasi è espressioni in a basa di dati, cumprendu quelle di alta specialità. Ci hè una traduzione di abbreviazioni è abbreviazioni, a capacità di aghjunghje e vostre opzioni di traduzzione per l'utenti registrati.

In più, ci hè un forum in cui pudete rivolvi versu traduttori professionali per aiutu - rispunseghjanu attivamente è responsabile.

Di i minuri si pò annunziari chì ùn ci sò micca esempi di l'usu di e parole in u cuntestu, è l'opzione di traduzzione ùn hè micca sempre faciule da sceglie sì ùn sò micca un prufessiunale in a lingua o l'argumentu di u testu. Micca tutte e parole anu una trascrezione, ùn ci hè pussibilità di ascultà a parola.

ABBYY Lingvo Online

//www.lingvo-online.ru/ru

In stu dizionario pudete vede esempi di l'usu di e parole in frasi cù traduzione. Ci hè una trascrizzione per e parole, forme di verbi. Per a maiò parte di e parolle, hè possibile ascoltà a pronuncia in e versioni britanniche è americane.

Pronuncia pronunce

//ru.forvo.com/

Abilità à ascultà a pronuncia di parole, espressioni, nomi cunnisciuti da parlanti nativi. U dizionario di pronuncia ùn dà micca traduzioni. In più, e parlanti nativi ponu accenti chì differiscenu da a pronuncia standard.

Urban Dictionary

//www.urbandictionary.com/

Un dizionario explicativo creatu da l'utenti. In sti si puderete truvà parechje parole moderne di lingua inglese è espressioni chì manchinu in i dizionari di traduzione. Ci sò esempi di usu, qualchì volta - pronuncia. Implementatu un sistema di votu per a spiegazione chì vi piace, chì ti permette di vede u più popularu in u principiu.

PONS Online Dictionary

//ru.pons.com

In u dizionario PONS ponu trovà espressioni è frasi cù a parola desiderata è a traduzzione in russo, a trascrezione è a pronuncia. Forum per l'aiutu di traduzione. Relativamente pochi termini.

Visuale dictionary online

//visual.merriam-webster.com/

U dizionario di visuale di a lingua Inglese, include più di 6000 immagini cù i sottotitoli, hè pussibule di ricercà per parola o 15 argumenti. Una certa cunniscenza di a lingua inglese hè necessariu, chì u dizionario ùn si traduce micca, ma mostra in l'image, chì pò lasciate un incomprensu in mancanza di familiarità cù a terminologia in rusa. A volte, a parola di ricerca hè pussibule cumandatu: per esempiu, quandu cerca a parola "Giocatu", un quadru cun un negoziu hè espositu, induve unu di i dipartimenti hè un magazinu di ghjoculi.

Speru per qualchissia qualcosa sarà utile. Avete qualcosa à aghjunghje? - aspettate per voi in i commenti.