Come lampà u smartphone Xiaomi Redmi 2

Quasi tutti i telefoni intelligenti di unu di i fabbricanti più famosi Xiaomi oghje avianu a popolarità tra l'utenti per e so caratteristiche tecniche equilibrate è per e funzioni MIUI ben implementate. Ancu i primi mudelli, liberi pochi anni fà, sò sempre quasi ideali per risolve i prublemi di u livellu media di cumplicità. Parlemu nantu à a parte di u software di u mudellu Redmi 2 da Xiaomi è cunsiderà i modi per fà fà l'upgrade, a reinstallà, a ripristinà u sistema operativo Android su sti dispositivi, è a possibilità di rimpiazzamentu a shell di software proprietariu cù soluzioni di terze parti.

Da rimarcà chì u firmware Xiaomi Redmi 2 hè assai più faciule da mette in pratica di i mudelli di l'ultimu produttu, à causa di a mancanza di un ostaculu in forma di bootloader bloccatu. In più, a metodulugia per a conduzione di l'operazioni hè statu ripetuta in pratica. Insemi cù una grande varietà di metudi di stallazione di Android, applicabile à u mudellu, tuttu ciò allarga a gamma di possibili è facilite u prucessu per l'utente senza esperienza. È ancu, prima di interferisce cù u lugiziale di sistema di u dispositivo, hè bisognu di tene in considerazione:

Nisunu sulu l'utitore hè responsabile per u risultatu di e manipulazioni effettuate secondu à l'istruzzioni quì sottu! Stu materiale hè di cunvenzione, ma ùn induce a natura à agiscia!

Preparazione

A preparazione adatta per ogni travagliu hè a chjave di u successu di 70%. Questu vale ancu per a interazione cù u lugiziale di i dispositivi Android, è u mudellu Xiaomi Redmi 2 ùn hè micca eccezione. Dopu seguendu uni pochi passi davanti à a reinstallà u sistema operativo nantu à un dispositiu, pudete guadagnà una fiducia quasi completa in u risultatu positiu di e manipulazioni è l'assenza di errori in u prucessu.

Driver è modi di operazione

Per e serietà serii cù Redmi 2, avete bisognu di un urdinatore chì esegue Windows, à chì u smartphone hè connectatu per mezu di un cavu USB. Benintesa, a copulazione di dui dispositivi chì interagiscono cun a l'altru deve esse garantita, chì si capisce dopu installazione di i driver.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

U modu più simplici per ottene tutti i componenti necessarii per interagisce cù a memoria interna di u telefuninu hè di installà u strumentu Xiaomi originale, pensatu per lampà u produttore di dispositivi Android MiFlash. Pudete scaricà u pacchettu di distribuzione di l'applicazione da a risorsa web di sviluppatore, cliccendu nantu à u link da l'articolo di revisione in u nostru situ.

  1. Dopu avè ricevutu l'infurmatore MiFlash, fate u so.
  2. Cliccate nantu à u bottinu "Prossimu" e seguite e istruzioni di l'applicazione di l'installatore.
  3. Attendemu l'installazione di l'applicazione.

    In u prucessu, Windows sarà equipagatu cù tutti i componenti necessarii per l'interazione trà u PC è u telefuninu.

S'ellu ùn hè micca desideriu o capacità di installà Miflesh, pudete installà i driver di Redmi 2 manualmente. Archivà cù i schedari necessarii hè sempre dispunibule da scaricà à u link:

Scaricate i driver per u firmware Xiaomi Redmi 2

Dopu avè installatu i piloti, hè assai sfaccettatu per verificà a giustizia di u so travagliu cunnessendu u smartphone in parechji stati à u computer. In listessu tempu sapemu capitu cume u dispositivo cambia in modi specializati. Aprite "Manager di dispositivi", principiatu u dispositivo cù una di e metudi è osservemu i dispositivi definiti:

  • DEBUGGING USB - cunnisciutu da a maiò parte di l'utenti chì avianu à intervene in a parte di software di i dispositivi Android, a modalità "Debugs on YUSB" usatu per parechji scopi. L'attivazione di l'opzione hè descritta in l'articolo à u ligame sottu.

    Per di più: cumu abilite a modalità di depurazione USB nantu à Android

    Quandu cunnesse Redmi 2 cù debugging attivatu "Manager di dispositivi" demostra u seguitu:

  • PRELOADER - u modu di lanciu ufficiali di u telefunu, chì vi permette di testà l'operazione di i componenti hardware, è cambiate Redmi 2 à altri stati speciali. Chjamà "Preloader" Nantu à u dispositiu off, premete "Volume +"è dopu "Cunsumante".

    Tenemu entrambi i pulsanti finu chì a schermata compare, cù l'apparenza di cui dipende da a versione Android installata nantu à u smartphone. L'ambiente di funziunale hè sempre uguale:

  • RICUPIATURA - ambiente di recuperu, chì hà furnitu tutti i dispositivi Android. Usatu per una varietà di azzioni, cum'è l'aggiornamentu / reinizessione di u sistema operativu.

    Pudete truvà in ogni recuperu (sia di fàbule è modificatu) da u modi sopra descrittu "Preloader"da sceglie l'elemento corrispondente in u schermu, o premendu tutte e 3 chjavi di hardware nantu à u telefonu disattivatu.

    Rilasciate i tasti chì avete bisognu quandu u logo apparisce nant'à u schermu. "MI". Cusì si guarda a foto chì seguita:

    U cuntrastu toccu in l'ambiente di recuperu nativu ùn funziona micca, aduprate e chjavi d'hardware per navigà trà e voci di menù "Vol + -". Preme "Potenza" serve per cunfirmà l'azione.

    In "Dispatcher" Redmi 2, se in modalità recuperazione, hè definita cum'è un dispositivu USB, chì u nomu currisponde à l'identificatore di a versione hardware di u smartphone (pò variare dipende da l'istanza specifica di u dispositiu, più dettagli sò quì sottu in l'articolo):

  • FASTBOOT - u modu più impurtante cù chì pudete svolgere quasi tutte e azzioni cù e sezioni di memoria di u dispositivo Android.

    In "FASTBOOT" pò passà da "Preloader"cliccendu nant'à l'opzione di u listessu numaru, o cù u cumminiu di tasti "Volume-" è "Cunsumante",

    chì deve esse pressatu nantu à u smartphone spente è tenutu finchè l'immagine di una leghja carina, occupata a riparazione di u robot, apparisce in u schermu.

    Quandu cunnesse u dispositivo, trasferitu in a modalità "FASTBOOT", "Manager di dispositivi" rileva dispositivo "Interface Bootloader Android".

  • QDLOADER. In certi casi, in particulare quandu u smartphone hè "ardente", Redmi 2 pò esse definitu in Windows cume una porta COM "QUALCOMM HS-USB QDLOADER 9008". Stu statu indica chì u smartphone hè in u modu chì hè serviziu è destinatu per l'iniziale, subitu dopu à l'assemblea, attrezzà u dispositivo cù un software. Tra l'altru "QDLOADER" Si pò aduprà per ripristinà u lugiziale dopu avè malfunzionamenti serii è / o u collasso di Android, oltre à i prufessiunali per fà procedimenti specializati.

    Per trasferisce u mudellu cunsideratu in a modalità "QDLOADER" l'utente pò appartenere. Per fà quessa, selezziunate l'elemento "download" in Preloader sia uttenite una combinazione di tasti "Volume +" è "Volume-". Premendu entrambi i pulsanti è li tenenu, cunnessu u cavu cunnessu à a porta USB di u PC.

    Schermata telefonica quandu andate Modu di download rimane scuru. Per capisce chì u dispositiu hè determinatu da un computer, pudete solu "Manager di dispositivi".

    Uscite da u statu hè effettuatu dopu à longu a pressione di a chjave "Cunsumante".

Versioni hardware

A causa di e differenze assai significative trà e standard di comunicazione aduprati da l'operatori chì furnizanu i so servizii in Cina è in u restu di u globu, quasi tutti i mudelli Xiaomi sò dispunibili in parechje versioni. Cume per Redmi 2, hè faciule per confuscia quì è sottu diventa chiaru perchè.

L'identificatore hardware di u mudellu pò esse determinatu guardendu e iscrizioni sottu a batteria. I identificatori seguenti sò trovu quì (cumpressi in dui gruppi):

  • "WCDMA" - wt88047, 2014821, 2014817, 2014812, 2014811;
  • "TD" - wt86047, 2014812, 2014113.

In più di a differenza in e listatiche di frequenze di comunicazione supportate, i dispositivi cu identificatori diversi sò carattarizati da un firmware diversu. Tra l'altro, ci sò duie versioni di u mudellu: u solitu Redmi 2 è a versione migliorata di Prime (Pro), ma usanu u listinu pacchetti di software. In generali, si pò dì chì quandu sceglite i schedari, bisogna tene in considerazione per quale telefunu d'identità di gruppu si intendenu - WCDMA o Td, e versioni di differenze hardware rimanenti ùn ponu micca esse contu.

L'istruzzioni per l'installazione di Android è descritte in a descrizione di i metodi sottu includenu stessi passaggi è sò generalmente identichi per tutti i varianti Redmi 2 (Prime), hè assai impurtante aduprà u pacchettu currettu cù u software di installazione di u sistema.

In i esempi seguenti, sò stati fatti sperienze cù u dispositivo Redmi 2 Prime 2014812 WCDMA. L'archivi cun software ghjuvati da i ligami in stu materiale ponu uttenzi per i telefunini smart wt88047, 2014821, 2014817, 2014812, 2014811.

S'ellu ci hè versioni TD di u mudellu, u lettore duverà cercà a stallazione stessa, chì, per contu, ùn hè difficiule - sia in u situ ufficiale di Xiaomi sia nantu à e risorse di squadre di sviluppu di terze parti, i nomi di tutti i pacchetti contengono infurmazioni nantu à u tipu di apparecchja chì sò destinati.

Backup

Hè difficiule di sfruttu nantu à l'importanza di l'infurmazioni salvate in u smartphone per u so pruprietariu. I procedimenti di lampadina implicanu cancellazione di a memoria di l'infurmazioni cuntenute in essu, dunque solu un backup tempestivu di tuttu ciò chì impurtante ti permetterà di rimpiazzà, aggiornà o restituisci u prugramma Redmi 2 senza perdere l'infurmazione dell'utente.

Vede ancu: Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà

Benintesa, l'infurmazioni di backup prima chì u firmware pò esse criatu cù vari metudi. Tutti i dispositivi chì operanu sottu u cuntrollu di MIUI, ti permettenu di fà a operazione impurtante per mezu di integrati in a shell-Android stessa. Per esempiu, per u mudellu in questu, una copia di backup di backup in u memoria di u nubu MiCloud hè applicabile. L'azione diventa pussibule à tutti l'utenti dopu u registru di un account Mi. A prucedura di backup deve esse fatta cum'è in u casu di u mudellu Redmi 3S.

Leggi più: copia di backup di dati impurtanti Xiaomi Redmi 3S prima di lampi

Un altru mezu efficace di salvà l'infurmazioni impurtanti prima di reinstallà Android hè di aduprà l'utili di cuttoni MIUI integrati chì permettenu di creà una copia di backup localmente in a memoria di u smartphone. Per implementà sta opzione per conservà dati impurtanti, seguite i passi in l'istruzzioni applicabili à u telefuninu Mi4c.

Leggi più: L'informazione di backup da u smartphone Xiaomi Mi4c prima di lampà

Scaricate u Firmware

Una ampia varietà di assemblei MIUI per u dispositiu in questu puderebbe cunfusà un utilizatore impurtatu quandu si decide di sceglie u pacchju giuvule, è truvà ligame per scaricà i schedari necessarii.

Dettagli nantu à i tipi è i tipi di MIUI già descritti in un articulu nantu à u nostru situ web, vi raccomandiamo di familiarizzarti cù u materiale prima di sceglie u metudu di u firmware, è ancu prima di cuntenere l'istruzzioni per reinstallà Android.

Per di più: sceglie u firmware MIUI

Dopu in nuvembri 2017, Xiaomi hà annunziatu a discontinuazione di l'aggiornamenti di software per Redmi 2 (u missaghju hè statu publicatu nantu à u forum MIUI ufficiale). Hè megliu à scaricà i pacchetti da a risorsa web di u fabbricante:

Scaricate u Firmware di recuperu globale per Xiaomi Redmi 2 da u situ ufficiale

Scaricate u Firmware globale di fastboot per Xiaomi Redmi 2 da u situ ufficiale

In quantu à e versioni modificate (localizzate) di u MIUI per u mudellu, oltre à u firmware personalizatu, i liguli versu i pacchetti rispettivi si trovanu nant'à i siti di i squadre di sviluppu è in a descrizione di i metudi descritti in seguitu per l'installazione di tali soluzioni.

Firmware

A scelta di un firmware Redmi 2 deve esse primuramente guidata da u statu di u smartphone, è da u scopu di a procedura. I metodi di manipolazione proposte in st'articulu sò disposti in ordine da più simplice è più sicura a più complessa è, prubabilmente, a prassi passo tempu cchiù pratona hè d'ottenere u risultatu desideratu, chì vole a versione / tipu di sistema operativo desideratu.

Metudu 1: Ufficiale è più faciule

U modu più sicuro è più faciule per reinstallà u MIUI ufficiale in u smartphone in questione hè di aduprà e funzioni di u strumentu integratu di Android. "Aggiornamentu di u sistema". L'utunamentu vi permette di fà fà fà aghjunghje a versione di l'OS, è dinò da fà u passu da sviluppatore à a costruzione stabile è viceversa.

Aggiornu automatica

U scopu principale di u strumentu "Aggiornamentu di u sistema" mantene a versione di l'OS in un statu aggiornatu installendu componenti aggiornati chì sò distribuiti "attraversu l'aria". Quì generalmente ùn ci sò nunda di prublemi è difficoltà.

  1. Caricà completamente a batteria di u smartphone, cunnessa Redmi 2 à Wi-Fi.
  2. Aprite "Impostazioni" MIUI e scorrite per a lista di opzioni à u fondu, vai à u puntu "Circa u telefunu"è dopu tocchiamo in un cerchiu cù una freccia à andatura ascendente.
  3. S'ellu ci hè una possibilità di aghjurnamentu, dopu a verità un avvisu rispettu sarà emessu. Tocca nantu à u pulsante "Refresh"Aspittendu per cumparanti da scaricà da i servitori Xiaomi. Una volta dopu avè a carica di u vostru bisognu, un bottinu apparirà. Rebootspingi.
  4. Averemu cunvertitu a nostra prusità di inizià l'aggiornu cliccendu "Update" sottu à a richiesta apparsa. Ulteriori operazioni si susseveranu automaticamente è piglianu à 20 minuti di tempu. Ùn ci hè più da osservà a barra di prugressu di u cumpletimentu nantu à u schermu di u dispositivo.
  5. Una volta finita l'aggiornamentu di u OS, Redmi 2 sarà carregatu in l'aggiornu à l'ultima versione di MIUI.

Installà un pacchjettu specificu

In aghjunghje à l'allevu di u numeru custru di MIUI, stu strumentu ti permette di installà i pacchetti da u sistema operativu ufficiali à a scelta dell'utente. L'esempiu di seguito mostra a transizione da u firmware stabile di l'ultima versione à u sviluppatore MIUI9 7.11.16.

Scaricate u lugaghju cù sta generazione à u ligame:

Scaricare MIUI9 V7.11.16 firware firmware per Xiaomi Redmi 2

  1. Scaricate u pacchettu zip da u sistema operativo è u ponemu in a radice di a carta microSD installata in a periferica o a memoria interna.
  2. Aprite "Aggiornamentu di u sistema", chjamate a lista di opzioni, cliccendu nant'à l'imagine di trè punti in u angulu supranu di u schermu à a destra.
  3. Punto di interesse per l'installazione di un pacchjettu specificu - "Selezziunu i cunfirmatori". Dopu cliccatu nantu à quessa, puderete specificà u caminu à u pacchettu zip cù u software. Fate una marcata cun una spunta è cunfirma a selezzione premendu "OK" in fondo à u schermu.
  4. U prucessu prucessu di l'aggiornamentu / reinstallazione di u lugiziale hè automatica è senza interventu di l'utente. Observemu a barra di prugressu di u cumpletu, è allora aspettemu u download à MIUI.

Metudu 2: Recuperu di fabbrica

L'ambiente di recuperu chì Xiaomi Redmi 2 hà equipaghjatu durante a produzzioni dà a capacità di reinstallà Android, è fà a transizione da u firmware di tipu Stable à Developer è viceversa. U metudu hè ufficiale è relativamente sicuru. A conchiglia installata in l'esempiu sottu hè MIUI8 8.5.2.0 - L'ultima versione di a versione OS stabile per u dispositiu.

Scaricare MIUI8 8.5.2.0 firmware per Xiaomi Redmi 2

  1. Scaricate l'archiu cù u firmware, avemu da rinominà u risultatu (in u nostru esempio - u schedariu miui_HM2XWCProGlobal_V8.5.2.0.LHJMIED_d9f708af01_5.1.zip) in "update.zip" senza quotazione, è poi mette u pacchetto in a radice di a memoria interna di u dispositiu.

  2. Dopu a copia, spegne u smartphone è ghjunghjite in u modu "RECOVERY"Utilizendu i tasti di cuntrollu di u volume, selezziunate l'elemento "Inglese", cunfirmi a cambiazione di a lingua di l'interfaccia cliccendu "Potenza".

  3. A cumincià à reinstallà Android - sceglite "Installu update.zip in Sistema", cunfirma cù u pulsante "YES". U prucessu di trasmissione di dati à e sezioni di memoria si cumincia è si eseguirà automaticamente, segnalendu l'occorrenza riempendu a barra di prugramma in u schermu.

  4. Una volta finita l'upgrade o a reinstallazione di u sistema, apparisce una conferma "Aggiornamentu finu!". Usendu u pulsante "Torna" vai à a schermata principale di l'ambiente è riavvale in MIUI selezendu l'elemento "Reboot".

Metudu 3: MiFlash

Dispositivi universali di driver di flash Xiaomi - L'utility MiFlash è una componente obbligatoria di l'utenti di u proprietariu di a marca di dispositivi, chì hà passatu a modificazione di a parte di software di u so dispositivo. Usendu u strumentu, pudete installà tutti i tipi ufficiali è versioni di MIUI in u vostru smartphone.

Vede ancu: Cumu lampeggia Xiaomi smartphone via MiFlash

Per u mudellu Redmi 2, hè più spicile aduprà micca a più nova versione di MiFlash, cume certi utenti in u prucessu di uttene l'ultimu assemblea di l'utellu in a travagliu cù u dispositivo in questu dichjaravanu l'errore è falli. A versione verificata per a manipolazione di Redmi 2 hè 2015.10.28.0. Pudete scaricà u pacchettu di distribuzione cù u link:

Scaricate MiFlash 2015.10.28.0 per Xianomi Redmi 2 firmware

In a risoluzione di u prublema di a reinstallà u sistema operativo in Redmi 2, Miflesh pò esse adupratu in dui maneri - in i modi di avviamento di dispositivi "FASTBOOT" è "QDLOADER". U primu si adatta à quasi tutti i utilizatori di u mudellu è travagliarà in a maiò situazione, è u secondu aiuterai a ripristinà u telefonu chì ùn mostra micca segni di vita.

Fastboot

U modu universale quasi universale per tutti i casi. Installate u sviluppatore MIUI 9 nantu à e istruzioni sottu. Versione di sistema di pacchetti 7.11.16 per l'installazione cun Fastboot pò esse scaricata da u situ ufficiale o via u ligame:

Scaricate MIUI 9 fastboot firmware 7.11.16 Developer for Xiaomi Redmi 2

  1. Scaricate l'archiu cù u firmware è sferite u directory in una directory separata.
  2. Run MiFlash,

    selezziunate cù u pulsante "Sfoglia ..." cartulare cù cume di OS esciati da u disimballu l'archive scaricatu (quellu chì contene a directory "immagini").

  3. Trasferimentu un dispositivo in a modalità "FASTBOOT" e cunnessa à u computer. Next, cliccate "Refresh" in u mutatorinu.

    Se u muvimentu hè definitu in MiFlesh currettamente, sarà visualizatu. "id" in u sistema, u numeru seriale in u campu "Dispositiu"è apparirà una barra di prugramma in bianco "Progressu".

  4. Выбираем режим переноса файлов в память телефона с помощью переключателя в нижней части окна MiFlash. Рекомендуемое положение - "Flash all".

    При выборе данного варианта память Redmi 2 будет полностью очищена от всех данных, но именно таким образом можно обеспечить корректную установку ОС и ее бессбойную работу впоследствии.

  5. Убедившись в том, что все вышеперечисленное выполнено верно, начинаем прошивку с помощью кнопки "Flash".
  6. Ожидаем, пока все необходимые файлы перенесутся во внутреннюю память телефона.
  7. По завершении процедуры смартфон автоматически начнет запускаться в MIUI, а в поле "Status" una inscrizzione apparirà "$ pause". In stu stadiu, u cavu USB pò esse disconnessu da u dispositivo.

  8. Dopu un prucessu longu processo di inizializazione di i cumpunenti installati (u telefuninu tende à "stà" nantu à u boot "MI" à una decina di minuti) apparisce una schermata di benvenuta cù a capacità di selezziunà a lingua di l'interfaccia, è allora sarà pussibule di fà a configurazione iniziale di Android.

  9. L'installazione di MIUI per Redmi 2 cù Miflesh pò esse considerata cumple - avemu u sistema di a versione scelta.

QDLOADER

Se u telefuninu ùn mostri nant'à i segni di a vita, cioè, ùn accende micca, ùn carica micca in Android, ecc., È mette in "Fastboot" è "Recuperu" Ùn ci hè nunda, ùn duvete disperate. Nantu à a maggior parte di i casi, quandu si cunniscenu dispositivi "saltati" in un PC, si trova chì "Manager di dispositivi" Ci hè un articulu "QUALCOMM HS-USB QDLOADER 9008", è MiFlash aiuterai a riprisentà a parte di software di Redmi 2 è in casi simili.

Per esempiu, u sistema cù a riparazione di u "mattinu" Redmi 2 utilizza u pacchetto software MIUI 8 Stable di l'ultima versione disponibile per u mudellu in questione - 8.5.2.0

Scaricare fastboot firmware MIUI 8 8.5.2.0 Stabile per Xiaomi Redmi 2

  1. Lanciate MiFlash è premendu u pulsante "Sfoglia ...", specificate u parcorsu à u cartulare cù i cumpunenti di software.
  2. Cunnessu Redmi 2 in modalità "Download" a portu USB di u PC (micca importa ch'ellu sia cunduttu per questu modalità da quest'uomo di modu indipendente o hè statu cambiatu per esse incù u crash di u sistema). Pulsante "Refresh". Dopu avete bisognu di assicurà chì u dispositiu hè definitu in u prugramma cum'è una portu. "COM XX".

  3. Sceglite u metudu d'installazione "Flash All" è solu quandu ripristinendu un smartphone in modalità "QDLOADER"dopu cliccate "Flash".
  4. Attendemu à a conclusione di u trasferimentu di dati à e sezioni di memoria Redmi 2 è l'apparenza di un missaghju in u campu di statutu: "Operazione cumpletata cù successu".

  5. Scunganu u smartphone da a porta USB, rimuovi è istallate a batteria in u locu, è allora accuna u dispositiu, premendu longu u pulsante "Potenza". Aspittendu per Android di scaricà.

  6. OS Xiaomi Redmi 2 reinstallatu è pronto per aduprà!

Metudu 4: QFIL

Un altru strumentu chì furnisce a capacità di lampà Redmi 2, oltre à ripristinà u dispositivo chì ùn mostra micca segni di vita, hè l'applicazione QFIL (QualcommFlashImageLoader). L'utunile hè parte di u cuttunu QPST, chì hè statu sviluppatu da u creatore di a piattaforma hardware per u telefuninu. A metodulugia per l'installazione di Android via QFIL richiede l'usu di u firmware fastboot progettatu per u MiFlash discusu sopra, è tutte e manipolazioni attraverso u prugramma sò effettuate in "QDLOADER".

Scaricate u pacchetto fastboot da unu di i ligami in a descrizzione di u metudu di manipolazione per mezu di Miflesh è sfruttate u risultante in un directory separata. QFIL carregerà i file da a cartella. "immagini".

  1. Installate QPST, dopu download di l'archiu chì cuntene u pacchettu di distribuzione di software cù u ligame:

    Scaricate QPST 2.7.422 per u firmware Xiaomi Redmi 2

  2. Quandu l'installazione hè cumpletata, procedi per u caminu:C: Archivi prugrammi (x86) Qualcomm QPST binè aprite u schedariu QFIL.exe.

    È ancu pò esecce QFIL da u menù "Start" Windows (situata in a sezione QPST).

  3. Dopu avè lanciatu l'applicazione, cunnessu u smartphone in a modalità "QDLOADER" in u portu USB di u PC.

    In QFIL, u dispositiu deve esse definitu cum'è una porta COM. In cima di a finestra di prugramma compare: "Qualcomm HS-USB QDLoader 9008".

  4. Piazzà u switch "Selezzi BuildType" in posizione "Costruzione piatta".
  5. Aghjunghje cù u bottinu "Sfoglia" file "prog_emmc_firehose_8916.mbn" da u catalogu cù e immagini di u sistema.
  6. Next, cliccate "LoadXML",

    alternativamente aprite i componenti:

    rawprogram0.xml


    patch0.xml

  7. Prima di iniziare u firmware, a finestra QFIL deve esse simula à a screenshot sottu. Assicuratevi chì i campi sò spaziate in modu currettu è cliccate "Download".

  8. U prucedimentu di registrazione di l'infurmazioni in a memoria Redmi 2 cumincerà, chì hè seguitu da riempiu u campu di log "Status" rapporti di processi resultanti è i so risultati.
  9. Dopu à a fine di tutte e manipolazioni in QFIL, è impiega circa 10 minuti di tempu, i messaggi chì confermanu u successu di l'operazione appareceranu in u campu di log: "Scaricate u successu", "Finish Download". U prugramma pò esse chiusu.

  10. Sconnetti u dispositiu da u PC è accuniscile premendu "Potenza". Dopu à l'apparizione di bootlobe "MI" bisogna aspettà l'inizializazione di i componenti installati di u sistema - si tratta di un prucessu longu.

  11. A fine di l'installazione di l'OS in Redmi 2 cun QFIL hè cunsiderata l'aspettu di u MIUI à l'inserimentu di u schermu.

Metudu 5: Recuperu modificatu

In quelle situazioni in cui u scopu di u firmware Xiaomi Redmi 2 hè di guadagnà un sistema modificatu da unu di i cumandi di localizazione MIUI nantu à un smartphone o per rimpiazzà u shell di Android ufficiale cù una abitudine creata da sviluppatori terzi. Hè da sta recuperazione chì tutti i sistemi operativi non ufficiali sò installati nantu à u mudellu in questione.

Equipanu u dispositiu cù un ambiente di recuperu persunalizatu, è poi installà u firmware modificatu, hè fattu seguendu istruzioni abbastanza semplici. Fighjà passu à passo.

Passu 1: Sostituite u recuperu nativu cù TWRP

U primu passu hè di stallà a riparazione d'usu. Questa manipolazione hè fattibile cun l'aiutu di un script d'installatore speciale.

  1. Aggiunziunu u dispositiu MIUI in a ultima versione o installiamo l'ultimu custru di OS conforme à unu di l'istruzzioni sopra in l'articolo.
  2. Scaricate l'archiu chì cuntene l'immagine TWRP è u schedariu bat per trasmette lu à a sezione di memoria Redmi 2 curretta chì utilizanu u ligame sottu è spacchiatu.

    Scaricate TeamWin Recovery (TWRP) per Xiaomi Redmi 2

  3. Mutà u dispositivo à "FASTBOOT" e cunnessa à u PC.

  4. Run u file batch "Flash-TWRP.bat"

  5. Aspittemu chì l'invite à preme un qualsiasi tasto per inizià u prucedimentu di registrazione di l'immagine TWRP in a sezione corrispondente di a memoria è eseguite l'azione, chì vole, premete un qualunque bottinu nantu à a tastiera.

  6. U prucessu di riscrittu à a sezione di recuperu ci vole pochi secondi

    È u smartphone riavanu nuvola in TWRP automaticamente dopu a fine di u trasferimentu di l'imagine in memoria.

  7. Seleziona l'interfaccia di a lingua russa chjamendu a lista di localizazioni cù u pulsante "Selezzione di lingua"è dopu attivate u switch "Permette i cambiamenti".
  8. A recuperazione d'usu TWRP hè pronta à aduprà!

Passu 2: Installazione MIU Localizata

U vincente di l'impegni di assai proprietarii di dispositivi Xiaomi, i cosiddetti firmware "tradotti" di i vari cumandi di localizazione sò facilmente installati cun TWRP, ottenutu in risu di u passu precedente.

Per di più: cumu si lampeggia un dispositivo Android cù TWRP

Pudete sceglie un pruduttu da qualunque prugettu, scaricà pakìculi da risorse ufficiali di sviluppatore usando ligami da un articulu nantu à u nostru situ web. Ogni cambiamentu di MIUI hè installatu per mezu di a riparazione personalizzata chì utilizanu e istruzzioni universali spiegate sottu.

Leggi più: Firmware MIUI localizatu

A causa di i passi chì seguità, installeremu una soluzione da u cumandamentu MIUI Russia. Scaricate u pacchettu proposte per l'installazione à u ligame sottu. Questu hè a versione sviluppatore di MIUI 9 per u telefuninu in questione.

Scaricare MIUI 9 da MIUI Russia per Xiaomi Redmi 2

  1. Piazziamo u pacchettu cù u MIUI localizatu nantu à a carta di memoria di u dispositiu.

  2. Rinvai à TWRP, fate una copia di backup di u sistema installatu chì utilizanu l'opzione "Backup".

    Mentre l'archiviazione di backup, selezziunate "Micro SDCArd", perchè tutte e informazioni da a memoria interna di u smartphone seranu cancellate durante u prucedimentu di u firmware!