Trucà i rettanguli in Photoshop

CSV (Valute separate da virgulette) hè un file di testu chì hè statu disignatu per visualizzare dati tabulati. In stu casu, e colonne sò separate da una virgula è un punto e virgula. Ampariamo, cù l'aiutu di ciò chì applicazioni pudete aprire stu formatu.

Programmi per travaglià cù CSV

Di solitu, i processori tabulari sò aduprati per visualizà u cuntenutu CSV in modu ghjustu, è l'editori di testu pò esse adupratu per edità. Fighjà una veduta più vicina à l'algititiu di azzioni quando aprite vari programmi di stu tipu di file.

Metudu 1: Microsoft Excel

Considerà cume scartà CSV in u populare processore di testu Excel, chì hè inclusu in a suite Microsoft Office.

  1. Run Excel. Cliccate nantu à la scheda "File".
  2. Vai à sta tab, cliccate "Apertu".

    Invece di queste azzioni, pudete dumandà direttamente nantu à u schede. Ctrl + O.

  3. Appare una finestra "Documentu d'apertura". Usate lu per andà induve u CSV si trova. Assicuratevi di sceglie da a lista di valori di formati "File di testo" o "Tutti i File". Altrimenti, u furmatu desideratu ùn hè micca visualizatu. Poi marca questu oghjettu è premete "Apertu"chì causerà "Master Text".

Ci hè un altru modu per andà "Master Text".

  1. Move a sezione "Dati". Cliccate nantu à l'oggiu "Da u testu"ponu in un blocu "Avè Dati Esterni".
  2. Strumentu apparisce "Importa file di testu". Cum'è in a finestra "Documentu d'apertura", quì bisogna andà à a zona di l'oggiu è marcà lu. Ùn hè micca necessità di selezziunate i formati, postu chì quandu usanu questu strumentu, l'oggetti chì cuntenenu u testu serà visualizzato. Cliccate "Importu".
  3. Iniziò "Master Text". In a so prima finestra "Specifica u furmatu di dati" mette u pulsante di radio in posizioni "Delimited". In a zona "File Format" ci deve esse un parametru "Unicode (UTF-8)". Appughjà "Prossimu".
  4. Ora vi vole à fà un passu assai impurtante, chì determina a verità di a visualizzazione di dati. Hè necessariu specificà ciò chì esitatu esitatu un separatore: virguliu (;) o virgula (,). U fattu hè chì in diversi paesi in stu pianu sò applicati diversi standard. Cusì, una virgola hè più spessu aduprata per i testi inglesi, è un punto e virgula hè adupratu per testi di lingua russa. Ma ci sò eccettezzioni quandu i delitturatori sò applicati à l'inversu. Inoltre, in casi molto rari, altri segni sò aduprati cum'è separatori, per esempiu una linea ondulata (~).

    Dunque, l'utente quessa deve stabilisce sì in stu casu u caratteru particulare serve di delimitatore o hè a punteggiatura abituale. Può fà quellu guardendu u testu chì si vene in "Esempio di analisi di dati" è basatu nantu à a logica.

    Dopu l'utente determina chì carattere hè u separatore, in u gruppu "U carattere di delimitatori hè" spuntate a casella accanto à "Semicolon" o "Comma". Tutti l'altri elementi devianu esse chjarzati. Poi premete "Prossimu".

  5. Dopu à quessa, una finestra si apre in cui, selezendu una colonna specifica in a zona "Esempio di analisi di dati", pudete assignà un furmatu per a mostra curretta di l'infurmazioni in u blocu "Formatu di dati di colonna" da cambià u pulsante di radio tra i posti seguenti:
    • salta colonna;
    • testu;
    • a data;
    • comune

    Dopu avè eseguitu a manipolazione, presse "Fatti".

  6. Appare una finestra per dumandà induve esichete i dati importati nantu à u schede. Mediante a trasformazione di i pulsanti di radio, pudete fà quessa nantu à una scheda nova o esistente. In questu sicondu casu, pudete puru specificà e coordinate esatte di a situazione in u campu rispettu. Per ùn entrate micca manualmente, basta mette u cursore in stu campu, è poi selezziunu nantu à u fogliu a cella chì diventerà l'elemento superiore sinistro di l'array induve i dati seranu aggiunti. Dopu avè stabilitu e coordinate, presse "OK".
  7. U cuntenutu di l'oggiu hè affissatu in foglio di Excel.

Lezione: Cumu scuppi CSV in Excel

Metudu 2: LibreOffice Calc

CSV pò ancu avale un altru processore di tavule, Calc, annantu à l'assemblea LibreOffice.

  1. Lanciari LibreOffice. Cliccate "Open File" o aduprà Ctrl + O.

    Pudete navigà puru in u menù, premendu "File" è "Apertu ...".

    Inoltre, a finestra di apertura hè accessibile direttamente via l'interfaccia di Calc. Per fà quessa, mentre in LibreOffice Calc, cliccate nantu à l'icona da cartulare o tippu Ctrl + O.

    Un'altra opzione hè di passà per i punti "File" è "Apertu ...".

  2. L'utilizazione di e tutte e opzioni listate vi porterà à una finestra "Apertu". Move a situazione di u CSV, marcatu e cliccate "Apertu".

    Ma pudete ancu fà senza a finestra "Apertu". Per fà ciò, trascina u CSV da "Esploratore" in LibreOffice.

  3. Strumentu apparisce "Importà Testu"esse analogu Text Wizards in Excel. U vantaghju hè chì in questu casu ùn sia micca necessariu spostà trà diverse finestre, eseguendu l'impostazioni di l'importazione, postu chì tutti i parametri necessarii sò situati in una finestra.

    Andà direttamente à u gruppu di impostazioni "Importu". In a zona "Codifica" sceglite u valore "Unicode (UTF-8)"sì chì vene altrimenti. In a zona "Lingua" selezziunate a lingua di u testu. In a zona "Da a linea" avete bisognu di specificà chì linea pò inizià à importà cuntenutu. A maggior parte di i casi, ùn avete micca bisognu à fà una cambiamentu à stu parametru.

    Dopu, andate in u gruppu "Opzioni di separazione". Prima di tuttu, avete bisognu di mettere u pulsu di radio in a posizione "Separator". Poi, secondu u listessu principiu chì era presu in considerazione quandu usanu Excel, bisogna specificà cliccando a casella di fronte à un articulu specificu ciò chì esisterà esattamente u rolu di un separatore: virgule o virgula.

    "Altre opzioni" lasciatene cambiatu.

    Pudete vede in anticipo esattamente cumu si vedenu l'infurmazioni importate quandu cambiate certe impostazioni in fondo à a finestra. Dopu avè inseritu tutti i parametri necessarii, premete "OK".

  4. U cuntenutu sarà visualizatu cù l'interfaccia di LibreOffice Calc.

Metru 3: OpenOffice Calc

Pudete vede CSV cù un altru processore di tavola - OpenOffice Calc.

  1. Eseguite OpenOffice. In a finestra principale, cliccate "Apertu ..." o aduprà Ctrl + O.

    Pudete ancu aduprà u menu. Per fà quessa, passà per i punti "File" è "Apertu ...".

    Com'è u metudu cù u prugrammu precedente, pudete andà à l'ogge d'apertura finestra direttamente da l'interfaccia Kalk. In questu casu, avete bisognu di cliccà nantu à l'icona in a maghjina di a cartella o applicate tuttu u listessu Ctrl + O.

    Pudete ancu aduprà u menu, navigendu trà e voci. "File" è "Apertu ...".

  2. In a finestra d'apertura chì vene, andate in a zona di posizioni di CSV, selezziunu stu oggiu è cliccate "Apertu".

    Pudete fà senza lanciare sta finestra puru trà una CSV da "Esploratore" in OpenOffice.

  3. E tutte e numerose azzioni descritte attivanu a finestra. "Importà Testu"chì hè assai simile à l'apparenza è in a funzionalità à un strumentu cun nomu in LibreOffice. Di conseguenza, l'azione hè esattamente uguale. In i campi "Codifica" è "Lingua" spuntà "Unicode (UTF-8)" è a lingua di u documentu attuale rispettivamente.

    In blocu "Parametri separatori" mette un bottinu di radio vicinu à l'elemento "Separator", allora selezziunate a scatula chì elementu ("Semicolon" o "Comma"), chì risponde à u tippu di delimitatore in u documentu.

    Dopu fà e azioni indicate, se i dati in forma di anteprima visualizati in a parte inferiore di a finestra simu visualizati correttamente, cliccate nant'à "OK".

  4. I dati saranu visualizati bè cù l'interfaccia di OpenOffice Calc.

Metudu 4: u notepad

Per a mudificazione, pudete aduprà un Notepad regale.

  1. Avà u Notepad. Cliccate nantu à u menu "File" è "Apertu ...". O pudete applicà Ctrl + O.
  2. Appare a finestra d'apertura. Navigate capu à a zona di località CSV. In u campu di visualizzazione di u formatu, setate u valore "Tutti i File". Marcate l'oggetto desideratu. Poi premete "Apertu".
  3. L'oggiu sarà aperto, ma, naturalmente, micca in una forma tabulariscia, chì hà osservatu in processori tabulari, ma in forma testuale. Tuttavia, in un taccuinu hè molto pratice per edità oggetti di stu furmatu. Basta à tene in considerazione chì ogni riga di a tavula currispondi à una linea di testu in u Blocco Note, e e colonne sò separate da virgole o separatori separati da virguli. Dà sta infurmazione, pudete fà facilmente qualsiasi adattazione, testu mi valuri, aghjuntu righe, rimuove o aghjunghje i separatori, se duvede.

Metudu 5: Notepad ++

Pudete aprà cun aiutu di un editor di testu più avanzatu - Notepad ++.

  1. Accende Notepad ++. Cliccate nantu à u menu "File". A seguitu, sceglite "Apertu ...". Pudete ancu applicà Ctrl + O.

    Un'altra opzione consiste in cliccà nantu à l'icona di u pannellu in forma di cartella.

  2. Appare a finestra d'apertura. Hè necessariu passà à a zona di u sistema di file in cui si trova u CSV desideratu. Dopu avè selezionatu, premete "Apertu".
  3. U cuntenutu hè mostra in u Notepad ++. I principii di editazione sò uguale cum'è Notepad, ma Notepad ++ dà un numeru più grande di attrezzi per vari manipuli di dati.

Metru 6: Safari

Pudete vede u cuntenutu in una versione testuale senza a pussibilità di edità in u navigatore Safari. A maiò parte di i navigatori popolari ùn dighjanu micca sta caratteristica.

  1. Lanciare Safari. Cliccate "File". Next, cliccate nantu à "Aprite u file ...".
  2. Appare una finestra d'apertura. Hè necessariu spostà versu u locu induve u CSV hè situatu, chì l'utente desidera visualizzare. Hè obbligatoria a cambia formati in a finestra per "Tutti i File". Allora selezziunu l'oggiu cù l'estensione CSV è premete "Apertu".
  3. U cuntenutu di l'oggiu si aprirà in una nova finestra di Safari in forma testuale, cume era in Notepad. Hè vera, à tempu contru di u Notepad, a editazione di dati in Safari, purtroppu, ùn funzeghja micca, cume pudete vede solu.

Metudu 7: Microsoft Outlook

Alcuni oggetti CSV sò e-mail esportate da u client email. Pò esse visualizati cù Microsoft Outlook usando a procedura di importazione.

  1. Lanciate Outluk. Dopu apru u prugramma, andate in tab "File". Poi cliccate "Apertu" in a sidebar. Next, cliccate "Importu".
  2. Iniziò "Importazione è Esportazione guidata". In a lista presentata sceglite "Importa da un altru prugramma o file". Appughjà "Prossimu".
  3. In a prossima finestra, selezziunate u tipu di l'oggetto à importà. Se andemu importa CSV, allora avemu bisognu di selezzià a posizione "Valori separati da virgule (Windows)". Cliccate "Prossimu".
  4. In a prossima finestra, cliccate "Revisione ...".
  5. Appare una finestra "Revisione". Deve andà à u locu duve a lettera hè in format CSV. Marcate questu articulu è premete "OK".
  6. Ritorna à a finestra "Importà è Esporta Wizards". Comu pudete vede in a zona "File per l'importazione" Un indirizzu hè statu aghjuntu à a situazione di l'oggetto CSV. In blocu "Opzioni" E impostazioni ponu esse lasciate per difettu. Cliccate "Prossimu".
  7. Dopu avete bisognu di marcà a cartella in a cassetta postale induve volete mette a cunferenza importata.
  8. A prossima finestra mostra u nomu di l'azione chì sarà fattu da u prugramma. Hè abbastanza à cliccà "Fatti".
  9. Dopu, dopu, per visualizzare i dati importati, naviga à a tab "Mandà è riceve". In a zona laterale di l'interfaccia di u prugramma, selezziunate a cartella induve a lettera hè stata importata. Poi in a parte centrali di u prugramma apparirà una lista di lettere chì si trovanu in sta cartula. È basta dopu cliccà dopu nantu à a lettera desiderata cù u bottinu sinu di u mouse.
  10. A lettera importata da l'oggetto CSV sarà aperta in u prugramma Outluk.

Da veda ancu notu chì non tutti gli oggetti in u formatu CSV pò esse eseguiti in questu modu, ma solu lettere chì a so struttura risponde à una norma specifica, cioè, cuntenendu campi: sughjettu, testu, indirizzu di mittente, indirizzu di destinatariu, etc.

Comu pudete vede, ci sò parechji prugrammi per aprite oggetti in format CSV. Di norma, hè megliu per vede u cuntenutu di tali file in processori tabulari. L'editazione pò esse fatta cum'è testu in editori di testu. In più, ci sò CSV separati cun una certa struttura, chì travaglianu cù prugrammi specializati, cum'è i clienti di email.