A funzione di Autocorrezzione in Microsoft Word hè ciò chì rende più faciule è comode per correggere i typos in u testu, l'errori di e parole, aghjunghje e inserite simboli è altri elementi.
Per u so travagliu, a funzione Autocorretta utilizza una lista speciale, chì cuntene errori tipichi è simbuli. S'ellu hè necessariu, sta lista pò esse sempre cambiata.
Nota: AutoCorrect ti permette di correggere l'errori ortografichi cuntenuti in u dizionario di l'orticulu principali.
U testu presentatu in forma di hyperlink ùn hè micca assoggettu à a sostituzione automatica.
Fà aghjunghjite e voci à a lista Autocorretta
1. In u documentu di testu di Word, andate in u menù "File" o premete u pulsante "MS Word"sì chì state aduprà una vechja versione di u prugramma.
2. Aprite a sezione "Parametri".
3. In a finestra chì si vede, truvate l'elemento "Spelling" è selezziunu.
4. Fate un clic nantu à u pulsante. "Opzioni di autocorrimentu".
5. In tabulazione "Autocorretta" marcà a scatula "Sostitu cume scrive"situatu in fondo à a lista.
6. Entrate in u campu "Sostituite" una parola o una frase, in a scrittura di a quale tu eri spessu erratu. Per esempiu, pò esse a parola "Sentimenti".
7. In u campu "On" Inserite a stessa parola, ma hè ghjustu. In u casu di u nostru esempiu, questu hè a parola "Sentimenti".
8. Cliccate "Add".
9. Cliccate "OK".
Mutà e voci in a lista di autochange
1. Aprite a sezione "Parametri"situatu in u menù "File".
2. Aprite l'oggetto "Spelling" è premete u bottinu in essa "Opzioni di autocorrimentu".
3. In a tabulazione "Autocorretta" marcà a scatula "Sostitu cume scrive".
4. Fate clic nantu à l'ingressu in a lista per chì si veda in u campu. "Sostituite".
5. In u campu "On" Inserite a parola, u carattere o una frase chì volete rimpiazzà l'entrata mentre scrive.
6. Fate clic "Sostituite".
Rinominà e voci in a lista di autochange
1. Fate u passu 1 - 4 descrittu in a sezione precedente di l'articolo.
2. Fate un clic nantu à u pulsante "Elimina".
3. In u campu "Sostituite" inserite un novu nome.
4. Fate un clic nantu à u pulsante. "Add".
Funzioni Autocorrect
Di sopra, abbiamo parlatu di cume à fà una autocorretta in Word 2007 - 2016, ma per e versioni precedenti di u prugramma, sta istruzzione s'applica ancu. Tuttavia, e funzioni di a funzione di autochange sò assai più larghe, cusì guardiamu in dettu.
A ricerca automatica è a correzione di l'errori è di i typos
Per esempiu, se digiate a parola "Coot" e metti un spaziu dopu, sta parola sarà automaticamente rimpiazzata cù u direttu - "Chi". Se per via scrive "Quale hè quì" poi metti un spaziu, a frase sbagliata sarà rimpiazzata cù u direttu - "Quale hè".
Inserimento di carattere rapidu
A funzione AutoCorrect hè assai utile quandu avete bisognu di aghjunghje un caratteru à u testu chì ùn hè micca nantu à a tastiera. Invece di circà per un pezzu in a sezione "Simboli" incastu, pudete inserire a designazione necessaria da a tastiera.
Per esempiu, se avete bisognu di inserisce un simbulu in u testu ©, in u layout di English, enter (c) è spinge u spaziu. Ùn aghju dinò chì i caratteri necessarii ùn sò micca in a lista di a scambio autumaticu, ma pò esse sempre intrattiu manualmente. cumu fà sta scrittu sopra.
Inserzione rapida di una frase
Sta funzione vi interessarà certamente quelli chì spessu avianu à entrà e stesse frasi in u testu. Per salvà u tempu, sta frase pò esse sempre copiata è incollata, ma ci hè un metudiu assai più efficiente.
Basta inseritu l'abbrevazione necessaria in a finestra di configurazione di Autocorretta (articulu.) "Sostituite"), è in paragrafo "On" specificate u so valore piena.
Cusì, per esempiu, invece di entrà in constante frase "Taxa di valore aghju" Pudete purtà a cambiazione autumatica ad essa cun una riduzione "Vat". Cumu à fà questo, avemu già scrittu sopra.
Tip: Per rimuovere a sostituzione automatica di e lettere, parole è frasi in Word, cliccate puru Backspace - Questu annullerà l'azione di u prugramma. Per completamente disattivà a Autocorretta, smarrà u cuntrollu da "Sostitu cume scrive" in "Opzioni di spelling" - "Opzioni di autocorrimentu".
Tutte e opzioni di cambiazione autumatiche sopra descritte si basanu nantu à l'usu di dui listi di parole (frasi). U cuntenutu di a prima colonna hè a parola o l'abbrevazione chì l'utente passa da a tastiera, u secondu hè a parola o a frase à chì u prugramma sostituisce automaticamente ciò chì l'utente hà inseritu.
Hè tuttu, avete cunnisciutu assai di più nantu à ciò chì si duva in rimpiazzamentu in Word 2010 - 2016, cum'è in l'uccasioni precedenti di stu prugramma. Assicurativamente, vene ancu notatu chì per tutti i prugrammi inclusi in a suite Microsoft Office, a lista di autochange hè cumunale. Vi vogliu un travagliu produttivu cù documenti di testu, è chì, grazie à a funzione di autochange, diventerà ancu megliu è più efficiente.