Aduprà tasti d'accessu in Microsoft Word

A modellazione poligonale hè unu di i modi più diffusi è cumuni per creà un mudellu tridimensionale. Più spessu, questu hè fattu cù u prugramma 3ds Max, postu chì hà una interfaccia ottimale è una larga gamma di funzioni.

In a modellazione tridimensionale, si distinguenu alti poli (alti poli) è poli scuntu (low poly). U primu hè caratterizatu per a geometria esatta di u mudellu, curvule lisse, elevu dettagliu, è più spessu adupratu per visualizazioni di soggetti foto-realistici, design interni è esterno.

U secondu approccu si trova in l'industria di i ghjochi, l'animazione è u travagliu annantu à i computer di bassa potenza. Inoltre, i mudelli di bassa poli sò usati ancu in i stadi intermedii di creazione di scene cumplette, è per oggetti chì ùn necessitanu micca di dettu altru. U mudellu hè realistu cù l'aiutu di texture.

In questu articulu vedemu cume u modellu avè u quantu pochi di poligoni pussibuli.

Scaricate l'ultima versione di 3ds Max

Informazione Utile: Chjavi Hot in 3ds Max

Cumu riduce u numaru di poligoni in 3ds Max

Da subitu subitu una riservazione chì ùn ci hè nisuna manera "per tutte e occasioni" di trasformà un mudellu altu poly in una bassa poli. Secunnu e regule, u modellatore deve inizialmente creà un oggiu à un certu livellu di dettu. Modificare correttamente u numaru di poligoni da putemu solu in certi casi.

1. Fighjate 3ds max. Se ùn hè micca installatu in u vostru computer, utilizate e istruzioni nantu à u nostru situ web.

Walkthough: How to Install 3ds Max

2. Aprite un mudellu cumunu cù un gran numeru di poligoni.

Ci hè parechje maniere per riduce u numeru di poligoni.

Parametru di lisciatura riduttu

1. Sceglite un mudellu. S'ellu hè cusì parechji elementi - ungrupula è selezziunu l'elementu per chì vulete riduce u numeru di poligoni.

2. Se Turbosmooth o Meshsmooth si trova in a lista di modificatori applicati, selezziunela.

3. Abbassà u parametru "iterazioni". Vedite cumu si numeru di poligoni diminuirà.

Questu metudu hè u più faciule, ma hà un svantaggiu - ùn ogni mudellu hà una lista salvata di modificatori. Più spessu, si hè dighjà cunvertitu in una maglia poligonale, chì hè, solu, "ùn ricorda" chì ogni modificatore ne hè statu applicatu.

Ottimizzazione di Grid

1. Suppone chì avemu un mudellu senza una lista di modificatori è hà molti poligoni.

2. Sceglite l'oggiu è assignatu a "MultiRes" modificatore da a lista.

3. Aghjunghje oghje a lista di u modificatore è cliccate nant'à "Vertex". Selezzi tutti i punti di l'oggiu premendu Ctrl + A. Cliccate nantu à u generu in u fondu di a finestra di modificatore.

4. Dopu à sta, l'infurmazione nantu à u numeru di i punti cunnessi è a percentuale di a so unione saranu dispunibili. Basta riduce u parametru "Vert percent" cù frecce à u livellu desideratu. Tutte e cambiamenti in u mudellu saranu visualizati immediatamente!

Cè stu metudu, a griglia diventa un pocu imprevisibile, a geometria di l'oggiu pò esse disturbata, ma per parechji casi stu metu hè optimu per riduce u numaru di poligoni.

Avemu a cunvenzione di leggere: i prugrammi per 3D-modeling.

Allora avemu guardatu dui modi per simplificà a maglia poligonale di un oggettu in 3ds Max. Speremu chì questa lezione ti beneficieghja è vi aiutassi à creà mudelli 3D di alta qualità.