Adobe Illustrator hè un editor di grafica chì hè assai popuu cù l'illustratori. A so funzionalità hà tutti l'utili necessarii per disegnà, è l'interfaccia stessa hè qualcosa di più simplici ch'è in Photoshop, chì li face una ottima opzione per disegnu loghi, illustrazioni, etc.
Scaricate l'ultima versione di Adobe Illustrator.
Opzioni di disegnu in u prugramma
E illustrative seguenti opzioni di disegni sò furnite:
- Usendu una tavola grafica. Una tavola grafica, à diffe bè una tavola convenzionale, ùn hà micca un sistema operativo è nè applicazioni, è u so schermu hè u spaziu di travagliu nantu à u quali avete bisognu di disegnà cù un stylus speciale. Tuttu quellu chì si basa nantu à essa sarà visualizatu nantu à u vostru schermu di u vostru computer, mentre nant'à u tablet nant'à micca esse mostra. Stu dispositiu ùn hè micca troppu custu, un stylus speciale vene cù ellu, hè popuu cù i disegnatori grafichi prufessiunali;
- Utenti Illustrator cumuni. In questo prugramma, cum'è in Photoshop, ci hè un strumentu speciale di disegnu - pennu, matita, gomma, ecc Pò esse utteni senza cumprà una tavoletta grafica, ma a qualità di u travagliu andrà. Sarà abbastanza difficiuli da tirà cù solamente a tastiera è u mouse;
- Usendu un iPad o iPhone. Per ciò avete bisognu di scaricà da l'App Store Adobe Illustrator Draw. Questa applicazione permette di sortevà nantu à u schermu di u dispositiu cù e vostre dita o un stylus, senza cunnessione à un PC (pasticchi grafici deve esse connessu). U travagliu fattu pò esse trasferitu da u dispositivo à un computer o un laptop è cuntinuà a travaglià cun ellu in Illustrator o Photoshop.
Circu contorni per l'oggetti vettori
Quandu tracciate una forma, da una linea dritta à oggetti complessi, u prugramma crea contorni chì permettenu di cambià a forma di a forma senza perde a qualità. U contornu pò esse chiusu, in u casu di un circonda o di un quadru, o avè punti fine, per esempio, una linea dritta regula. È interessante chì u riempimentu currettu sia fattu solu sì chì a figura hà i contorni chjusi.
I contorni ponu esse controllati cù i seguenti componenti:
- Punti di ancu. Sò creati à a fine di e figure chiazzate è nantu à i anguli chjusi. Pudete aghjunghje novu è sguassà vecchi punti, aduprendu un attrezziu particulare, muvà quelli esistenti, cambendu dunque a forma di a figura;
- Punto di cuntrollu è righe. Cù a so aiuta, pudete avvicinà una certa parte di a figura, fà una curva in a direzzione adatta o rimuove tutti i rigali, facendu à sta parte dritta.
Hè più faciule gestisce questi componenti da un computer, non da un tablet. Tuttavia, affinchì appariscenu, avete bisognu di creà una forma. S'è vo ùn avete micca tracciatu una illustrazione intricata, pudete tracciare e linee necessarie è e figure cù l'utili di Illustrator stessa. Quandu disegni oggetti cumplessi, hè megliu per fà schizzi nantu à una tavoletta grafica, è poi edità nantu à un computer cun contorni, righe di controllo è punti.
Draw in Illustrator using the element outline
Questu metudu hè impurtante per i principianti chì sò ghjustu ammaestendu u prugramma. Per cumincià, avete bisognu di fà qualchì disegno à manu o truvà una foto adatta in Internet. Avete bisognu di aduprà una foto o scansà u disegnu per fà un contu di lu.
Allora aduprate stu furmazione passo-passo:
- Lanciari Illustrator. In u menù superiore, truvate l'elemento "File" è selezziunate "Novu ...". Pudete ancu aduprà solu a combinazione di tasti Ctrl + N.
- In a finestra di spazii di u spaziu di travagliu, specificate e so dimensioni in un sistema pratiziunale di misurazione (pixel, millimetri, pollici, etc.). In "Modu culore" si consiglia di sceglie "RGB"è in "Effetti raster" - "Schermata (72 ppi)". Ma se mandà a vostra foto per stampà in stampa, allora "Modu culore" sceglite "CMYK"è in "Effetti raster" - "Alto (300 ppi)". A propositu di sta seconda - pudete sceglie "Mediu (150 ppi)". Stu furmatu hà, quant'à u tandu, cunsumare menu risorse di prugramma è hè adu batu per stampà ancu a so dimensione ùn hè micca troppu grande.
- Avà avete bisognu di carregà una foto nantu à chì vi truverete a contornu. Per fà quessa, avete bisognu di aprite u cartulare induve si trova l'immagine, è trasferisce u spaziu di travagliu. Tuttavia, questu ùn funzeghja micca sempre, dunque pudete aduprà una opzione alternativa - cliccate nantu à "File" è selezziunate "Apertu" o aduprà a combinazione di tasti Ctrl + O. In "Esploratore" selezziunate a vostra immagine è aspettate ch'ellu sia trasferitu à Illustrator.
- Se l'image va trà i bordi di u spaziu di u travagliu, allora cambià a so dimensione. Per fà quessa, selezziunate u strumentu chì hè indicatu da l'icona di u cursore neri di a mouse "Barre di strumenti". Fate un clicu nantu à a foto è tirate i bordi. A immagine trasformata in proporzione, senza esse distorsu in u prucessu, avete bisognu di tene Shift.
- Dopu avè u trasferimentu di l'imagine, bisognu à ajustà a so trasparenza, cume quandu si principia a pittura nantu à elli, e linee si mischjanu, ciò chì rende u prucessu più complicatu. Per fà quessa, andate in u pannellu "Trasparenza"chì pò esse trovu in a barra di strumenti di diritta (indicatu da una icona da dui cerchi, unu di i quali hè trasparente) o aduprà a ricerca di prugramma. In sta finestra, truvate u articulu "Opacità" è adatta u 25-60%. U livellu di opacità dipende da a maghjina, è certi hè praticabile travaglià à u 60% di opacità.
- Andà à "Strati". Pudete truvarli ancu in u menu di dirittu - simule duie piazze sovrapposti nantu à l'altru à l'altru - o in a ricerca di prugramma, digitendu a parola in linea "Strati". In "Strati" avete bisognu di mette impussibule di travaglià cù l'immagine ponendu l'icona di chjappu à a destra di l'icona di l'ochju (cliccate nantu à un spaziu vacante). Questu hè necessariu per evitare di spostà accidentalmente o eliminà una immagine durante u mumentu. Questu seru si pò rimuovere in qualunque tempu.
- Ora pudete fà u più stroke. Ogni illustratore esegue questu articulu cum'è lui si adatta; in questu esempiu, cunsideremu u stroke cù linea dritta. Per esempiu, tracciate una manu chì tene un calice di caffè. Per ciò chì avemu bisognu di un strumentu "Line Segment Tool". Si pò truvà in "Barre di strumenti" (Sembra una linea dritta, chì hè leggermente inclinata). Pudete chjamà ancu premendu . Selezziunu un culore di colpu, per esempiu, neri.
- Circonda tali elementi cù tutti l'elementi chì si trovanu nantu à l'immagine (in stu casu hè una manu è un circaru). Quandu mi accarezza, ci vole à guardà cusì i punti di riferimento di tutte e linee di l'elementi sò in cuntattu cun a l'altru. Ùn avete micca fà un colpu in una linea solida. In i lochi induve ci sò curvi, hè desiderabile creà nuove linee è punti di riferimento. Questu hè necessariu affinchì u disegnu ùn guardi troppu "trugliatu" dopu.
- Portate u coltu di ogni elementu finu à a fine, chì cusì, fate cusì chì tutte e righe in a figura formanu una figura chiusa in forma di l'oggiu chì si dipinte. Questu hè una condizione necessaria, postu chì se e linee ùn sò micca chiusi o ci hè una lacuna in certi posti, ùn puderete micca dipinge l'oggiu in passi ulteriori.
- Per impedisce u colpu di guardà troppu troncatu, aduprate u strumentu. "Strumentu di l'Anchor Point". Pudete truvà in a barra di strumenti di sinistra o aduprà e chjavi Maiusc + C. Premete questu strumentu nantu à i punti finali di e linee, dopu chì i punti di cuntrollu è linee appariranu. Traghjate li à un pocu rotondu i bordi di l'immagine.
Quandu u coltu di l'immagine hè purtatu à a perfezzione, pudete cuminciare à dipingere oggetti è tracciate bè dettagli. Seguitate sta istruzioni:
- In u nostru esempiu, sarà più logicu aduprà u strumentu di riempimento cum'è "Strumentu Builder di forma", si pò chiamà cù i tasti Shift + M o truvate in a barra di strumenta sinistra (sembra due circondi di dimensioni diverse cù un cursore in u circonda à destra).
- In a barra superiore, selezziunu u culore di riempimentu è u culore di u stroke. Questu micca ùn hè micca adupratu in a maiò parte di i casi; dunque, in u campu per a scelta di i culori, metti un quadru, traversatu cù una linea rossa. Se avete bisognu di una piena, allora ci sceglite u culore desideratu, ma piuttostu "Stroke" specificate u spessore di u coltu in pixel.
- Se avete una figura chiusa, allora ghjustu spostà u mouse sopra u. Duvà esse cupertu cù i picculi punti. Dopu cliccate nantu à a zona coperta. L'oggettu hè dipintu sopra.
- Dopu adupratu questu strumentu, tutte e linee disegnate in precedenza uniranu in una forma unica chì sarà facilmente controllata. In u nostru casu, per delinà i dettagli à a manu, sarà necessariu riduce a trasparenza di tutta a figura. Selezziunate e forme desiderate è andate à a finestra. "Trasparenza". In "Opacità" regolate a trasparenza à un livellu accettabile affinchì pudete vede i dettagli nantu à l'immagine principale. Pudete ancu mette un luccichju in strati davanti à a vostra manu mentre i dettagli sò spiegati.
- Per descriviri i dettagli, in questu casu, pieghje di a pelle è unghia, pudete aduprà u listinu "Line Segment Tool" è fate tuttu in cunfurmità cù i paragrafi 7, 8, 9 è 10 di e istruzioni in seguitu (sta opzione hè pertinente per descrivere a chioda). Per attaccà i pieghe in a pelle, hè desiderabile aduprà u strumentu "Strumenti di pennu"chì pò esse chjamatu cù a chjave B. A diritta "Barre di strumenti" pari à un pennu.
- Per fà u pieghje più naturale, avete bisognu di fà qualchì regolazione à u pennu. Sceglite un culore adatta per u coltu in a palette di culore (ùn devi esse diffirenti assai di u culore di a pelle). Riùghjite u culore lasciatu in bianco. À u paragrafo "Stroke" Set di 1-3 pixel. Avete ancu bisognu di sceglie a fine di u strimenu. Per questo, si propone di sceglie l'opzione "Width Profile 1"chì sembra un ovale allungatu. Selezziunu tippu di pennu "Basic".
- Finnenti tutte e pieghje. Questu articulu hè prubabu fattu nantu à una tavola grafica, postu chì u dispositivu distinguisce u gradu di pressione, chì vi permette di fà pieghje di spessu diversu è trasparenza. A l'ordinatore, tuttu si pò fà stallà u listessu; ma per fà una varietà, avete da travaglià ogni pieghju individualmente - regolate u so spessu è a so trasparenza.
Per analogia cù st'istruzzioni, dipinti è dipinge nantu à l'altri dettagli di a maghjina. Dopu avè travagliatu cun ellu, sblocca li "Strati" è eliminà a foto.
In Illustrator, pudete sortevà senza aduprà alcuna immagine iniziale. Ma hè molto più difficiule è di solitu chjaru troppu complicate sò fatte secondu à stu principiu, per esempiu, loghi, composizioni di figure geometriche, schemi di biglietti d'affari, ecc Se anu pigliatu à tracciare una illustrazione o un scherzu di fruttu, allora avete bisognu di l'image originale.