Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà


Ogni laptop hà un touchpad - un dispositivu chì emula un mouse. Hè assai difficiule vene senza un touchpad durante u viaghju o in un viaghju d'affari, ma in i casi in cui u laptop hè usatu in permanenza, un mouse normale hè di solitu cunnessu. In stu casu, u touchpad pò entrà in u modu. Quandu scrive, l'utente pò tocca à l'accidentu a so superficie, ciò chì porta à un cursore caoticu saltatu in l'internità di u documentu è u corruzzione di testu. Questa situazione hè assai fastidiosa, è parechje persone vogliono esse capace di trasformà u touchpad nantu à e fora chì hè necessariu. Cumu fà sta sarà discupru in più.

Cume per disattivà u touchpad

Per spegne u touchpad di u portatile, ci sò diversi modi. Ùn hè micca chì una di esse sia megliu è peggio. Tutti anu i so inconvenienti è i so meriti. A sceglie dipende solu da e preferenze di l'utente. Giudice per te.

Metudu 1: Chiavi di Funzione

A situazione in cui l'utente intende disattivà u touchpad hè fornitu da i fabricanti di tutti i mudelli di notebook. Questu hè fattu cù i tasti di funzione. Ma se nantu à una tastiera regula per elli una fila separata hè messa a parte da F1 finu à F12, dopu in dispositivi portabili, per aghjunghje spaziu, altre funzioni sò combinate cun elli, chì sò attivate quandu prese in combinazione cù una chiave speciale Fn.

Ci hè ancu una chjave per disattivà u touchpad. Ma dipende da u mudellu di u laptop, si trova in diversi loci è l'icona nantu à questu pò varia. Quì ci sò i tasti di scelta rapida tipici per effettuà questu operazione nantu à i portatili da diversi produttori:

  • Acer - Fn + f7;
  • Asus - Fn + f9;
  • Dell - Fn + f5;
  • Lenovo -Fn + f5 o F8;
  • Samsung - Fn + f7;
  • Sony Vaio - Fn + F1;
  • Toshiba - Fn + f5.

Tuttavia, questu metudu hè in realtà micca semplice cum'è pò avè a prima vista. U fattu hè chì un numaru significativu di utilizatori ùn sà micca cume configurà in modo currente u touchpad è aduprà a chiave Fn. Spessu si utilizanu u driver per l'emulatore di mouse, chì hè installatu quandu installa Windows. Allora, a funzionalità sopra descritta pò rimanere discuplicata, o travaglià solu in parte. Per evitare ciò, devi installà i piloti è software addiziunali ch'elli sò forniti da u fabbricante cù u laptop.

Metudu 2: Positu speciale in a superficie di u touchpad

Hè accadutu chì, in un laptop, ùn ci hè micca una chiave speciale per disattivà u touchpad. In particulare, questu spessu pò esse vistu in i dispositivi HP Pavilion è à l'altri urdinatori di stu pruduttori. Ma quistione ùn significa micca chì questu occasione ùn hè micca pruposta quì. Hè semplicemente implementatu in un modu differente.

Per disattivà u touchpad in tali dispositivi ci hè un locu sputicu nantu à a so superficie. Si trova in u cantu superiore a sinistra è pò esse indicatu da una poca entella, icona, o evidenziata da un LED.

Per disattivà u touchpad in stu modu, basta dopu toccà nantu à stu locu, o tenendu u vostru dita nantu à ch'è per un secondu. Come u prucedimentu di nanzu, per a so applicazione avè un impurtantissimu avè un driver di pertegnu installatu bè.

Metru 3: Pannello di cuntrollu

Per quelli chì, per qualchì ragione, i metudi sopra descritti ùn eranu micca adatti, pudete disattivà u touchpad cambendu e prumerezioni di un mouse in "Pannello di cuntrollu" Windows In Windows 7, si apre da u menù. "Start":

In e versioni successive di Windows, pudete aduprà a barra di ricerca, a finestra di lancia di u prugramma, a scelta rapida di tastiera "Win + X" è in altri modi.

Per sapè di più: 6 modi per fà u "Pannellu di cuntrollu" in Windows 8

Dopu avete bisognu di andà à i parametri di u mouse.

In u pannellu di cuntrollu di Windows 8 è Windows 10, i parametri di a mouse sò nascosti più profondu. Dunque, devi prima selezziunate una sezione "Apparecchiatura è sonu" e ùn seguite micca u ligame "Mouse".

L'azione successiva hè fatta in e tutte e versioni di u sistema operativu.

A maiò parte di i portatili usanu u tocinu di u sintinu di Synaptics. Allora, se i driver da u fabbricante sò installati per u touchpad, a tabulazione corrispondente sarà sicuramente presente in a finestra di proprietà di u mouse.

Andendu in questu, l'utente riceverà l'accessu à e funzioni di disattivà u touchpad. Questu pò esse fattu in dui modi:

  1. Premendu u pulsante "Disable ClickPad".
  2. Mettendu una casella di fianco à l'iscrizzione sottu.


In u primu casu, u touchpad hè spente cumuu è pò esse accunsentatu solu cù una operazione simile in l'ordine inversu. In u secondu casu, si spegne quandu un mouse USB hè cunnessu à u laptop è si ripigliò automaticamente dopu ch'ellu hè disconnessu, chì hè senza dubbiu l'opzione più pratica.

Metudu 4: Aduprà un oggettu stranariu

Stu metudu hè molto esoticu, ma hà ancu un certu numero di supportanti. Dunque, merita piena di considerazione in st'articulu. Pò esse adupratu eccezziunu se tutte e azzioni descritte in e sezzii precedenti ùn sò micca stati curate di successu.

Questu metudu consiste in u fattu chì u touchpad hè chjaramente chjusu sopra à ogni oggettu piatta di dimensioni adatte. Si pò esse un vechju cardu di banca, un calendario, o qualcosa di simu. Questu articulu servirà da un tipu di schermu.

Per impedisce a schermata di fidetting, prende una cinta adesiva nantu à elli. Hè tuttu.

Ci sò modi di disattivà u touchpad in un laptop. Ci sò parechji di sti in ogni casu chì in ogni casu l'utente possa risolve cun bellu stu prublema. Ùn manca solu solu di sceglie a più adatta per voi.