Recuperazione dati - R-Studio

U prugramma di recuperu di dati R-Studio hè unu di i più richiesti trà quelli chì avianu bisognu di recuperà i file da un discu duru o ancu altri media. Malgradu u prezzu relativamente altu, parechji preferenu R-Studio, è pudemu capì.

Aggiornamentu à 2016: à u mumentu u prugramma hè dispunibule in rusa, tantu chì u nostru utente sia più cunfortu aduprendu più di prima. Vedi ancu: megliu prugrammu di recuperu di dati

A differenza di molti altri software di recuperu di dati, R-Studio funziona micca solu cù partizioni FAT è NTFS, ma offre dinò à truvà e recuperà i file cancellati o persi da partizioni di sistema operativu Linux (UFS1 / UFS2, Ext2FS / 3FS) è Mac OS ( HFS / HFS +). U prugramma sustene u travagliu in versioni di 64-bit di Windows. U prugramma hà ancu a capacità di creà immagini di dischi è di recuperà i dati da array RAID, cum'è RAID 6. Accussì, u costu di stu software hè pienamente giustificatu, in particulare in casi chì avete da travaglià nantu à diversi sistemi operativi è dischi rigidi di computer avè tippi di file. u sistema.

R-Studio hè dispunibule in versioni per Windows, Mac OS è Linux.

Recuperu u discu duru

Ci sò opportunità per a recuperazione di i dati prufessiunali - per esempiu, l'elementi di a struttura di file di i dischi duri, cume i registri di boot è di file, ponu esse visualizati è editati cù l'editor di HEX integratu. Supporta u recuperu di i file criptografati è cumpressi.

R-Studio hè facile à aduprà, a so interfaccia assomiglia quella di i prugrammi per a deframmentazione di i dischi rigidi - à manca à vede una struttura di l'albero di i media connessi, à a destra un schema di dati di bloccu. In u prucessu di ricerca di i file eliminati, i culori di i blocchi cambianu, lu stissu accade se qualcosa hè statu trovatu.

In generale, cù R-Studio, hè possibile recuperà i dischi rigidi cù partizioni riformattati, HDD danneggiati, è dischi rigidi cù settori difettosi. A ristrutturazione di array RAID hè un'altra funzionalità di prugramma prufessiunale.

Media supportata

In più di recuperà i dischi rigidi, R-Studio pò esse utilizatu per recuperà dati da quasi ogni mezu:

  • Recuperate i file da e schede di memoria
  • Da CD è DVD
  • Da dischetti
  • Recuperà i dati da e unità flash à disci rigidi esterni

Recuperà una matrice RAID danneggiata pò esse fatta creendu un RAID virtuale da i componenti esistenti, i dati da i quali hè elaboratu in u listessu modu cum'è da u array originale.

U prugramma di recuperu di dati include quasi tutti i strumenti chì, teoricamente, sò necessarie: iniziendu per mezu di e scelte più variate per a scansione di i media, finendu cù l'abilità di creà immagini di dischi duri è di travagliate cun elli. Cù usu bonu, u prughjettu vi aiuta ancu in situazioni di più difficiule.

A qualità di recuperu cù u prugramma R-Studio hè megliu di quellu di parechji altri prugrammi per i stessi scopi, da u listinu di i sistemi supportati è file. Nantu à a maggior parte di i casi, quandu voi eliminatu i schedari è, qualchì volta, cù un fallimentu di u dischinu rigicu graduale, pudete provà à ripristinà i dati cù R-Studio. Ci hè ancu una versione di u prugramma da avviare da un CD in un computer chì ùn hè micca operante, è una versione per recuperu di i dati nantu à a rete. U situ ufficiale di u prugramma: //www.r-studio.com/