App di lettura di libru per Android


Ogni utente di l'iPhone almenu una volta, ma affettuu à una situazione quandu hè stata necessaria per risturà una applicazione cancellata. Oghje avemu da guardà à i viaghji chì permetteranu chì questu accada.

Ripristinà una applicazione à distanza in iPhone

Benintesa, pudete ripristinà un prugramma eliminatu reinstallà lu da App Store. Tuttavia, dopu a stallazione, di regula, tutti i dati precedenti sò perduti (quessa ùn si pò valere per l'applicazioni chì dighjuneranu o informazioni di l'utente in i so servitori, o anu avè i so strumenti di backup). Tuttavia, sarà una quistione di dui metodi chì ripresentanu applicazioni cun tutte e infurmazioni precedentemente create in esse.

Metudu 1: Backup

Questu metudu hè adatto solu se dopu à l'eliminazione di l'applicazione, u backup di l'iPhone ùn hè micca aggiornatu. U backup si pò creà sia nantu à u smartphone prima (è conservatu in iCloud), o nantu à u computer in iTunes.

Opzione 1: iCloud

Se i backup sò automaticamente creati nantu à u vostru iPhone, dopu l'eliminazione, hè impurtante micca mancà u mumentu quandu cumincerà à esse aggiornatu.

  1. Aprite a vostra configurazione di iPhone è sceglite u vostru contu di ID di Apple in cima di a finestra.
  2. In a prossima finestra, selezziunate a sezione iCloud.
  3. Scorri giù è selezziunate "Backup". Verificate quandu hè stata creata, è s'ellu era prima chì a applicazione hè stata eliminata, pudete procedere cù a prucedura di recuperu.
  4. Ritornu à a finestra di l'impostazioni principali è aprite a sezione "Highlights".
  5. À u fondu di a finestra, aprite l'oggetto "Reset", è poi selezziunu u pulsante "Cancella cuntenutu è impostazioni".
  6. U smartphone righjunghja à l'aghjurnamentu. Chì ùn avemu micca bisognu di stu fattu, avete da selezzià u pulsante "Pulisci". Avete bisognu di entrà una password per cuntinuà.
  7. Quandu si vene a finestra di accoglienza in l'iPhone, andate in u passu di l'impostazione di u smartphone e restauri da iCloud. Una volta dopu a riparazione, l'applicazione cancellata riapparisce nantu à u desktop.

Opzione 2: iTunes

Se aduprate un computer per conservà e backups, u prugramma cancellatu sarà ripristinatu via iTunes.

  1. Cunnesse l'iPhone cù u vostru computer cun un cavu USB (a riparazione ùn sarà dispunibule quandu usando WiFi sync) è lanciate iTunes. Se u prugramma inizià à aghjurnà a copia di salvezza automaticamente, dà bisognu di annullà stu prucessu cliccendu nantu à l'icona cù una croce in a parte superiore di a finestra.
  2. Dopu, aprite u menu di l'iphone cliccendu nantu à l'icona di u dispositivo.
  3. A parte sinistra di a finestra hè necessariu aprire la scheda. "Revisione", è in u clicghju dirittu nantu à l'elemento "Riprese iPhone". Assicuratevi à l'iniziu di stu prucessu è aspettate ch'ellu sia finitu.

Metudu 2: Installà l'applicazioni scaricate

Ciò ùn hè tandu chì Apple hà fattu una operazione assai utile in l'iPhone chì permette di scaricà l'applicazioni inutilizzate. Dunque, u prugramma hè cancellatu da u smartphone, ma a so icona rimane nantu à u desktop, è i dati di l'utente sò salvati nantu à u dispositivo. Allora, se avete raramente a volta à una particolare applicazione, ma sapete sicuru chì avete bisognu di essa, aduprate a funzione di download. Per piacè leggere più nantu à sta questione in u nostru articulu separatu.

Leggi ancu: Cumu smarriri l'applicazione da u iPhone

È per ri-installà u prugramma scaricatu, tocca una volta nantu à a so icona in u desktop è aspettate chì l'installazione finisci. Dopu un pocu di ghjornu, l'applicazione sarà pronta per cumincià è fà.

Queste semplici raccomandazioni ti permetteranu di ripristinà l'applicazione nantu à u vostru smartphone è tornà à u so usu.