A creazione di un servore terminal in Windows 7

Quandu travaglia in i uffici, hè spessu necessariu creà un server terminal à chì altri computer si cunniscenu. Per esempiu, questa caratteristica hè assai popu in u travagliu di gruppu cù 1C. Ci sò i sistemi operativi di u servitore sputali disignati apposta per stu scopu. Ma, cum'è si scopre, sta attività pò esse risolta ancu cù l'aiutu di u Windows usuali 7. Videmu chì pudete creà un servore terminal da un PC in Windows 7.

A procedura per a creazione di un server terminal

U sistema operativu Windows 7 per difettu ùn hè micca prughjettu per creà un servore terminal, chì ùn dà micca a capacità di più utenti à travaglià simultaneamente in sessioni parallele. Tuttavia, da fà certi impostazioni di u sistema operativo, pudete ottene una soluzione à u prublema postu in stu articulu.

Hè impurtante! Prima di fà tutte e manipule chì sò spiegate sottu, crea un puntu di riparazione o una copia di backup di u sistema.

Metudu 1: Bibliotheca Wrapper di RDP

U primu metudu hè purtatu cù una piccola libreria RDP Wrapper di utilità.

Scaricate e librerie Wrapper RDP

  1. Prima di tuttu, in u computer destinatu à aduprà cume un servitore, creà account di l'utente chì si cunnisceranu da altri PC. Questu hè fattu di manera abituale, cum'è in a creazione di un profilo regule.
  2. Dopu à quessa, scompattate l'archiviu ZIP, chì cuntene l'utile di Biblioteche Wrapper RDP scaricatu in precedenza, per ogni directory in u PC.
  3. Ora avete bisognu di scena "Linea di cumannu" cun autorità amministrativa. Cliccate "Start". Sceglite "Tutti i prugrammi".
  4. Andà à u cartulare "Standard".
  5. In a lista di l'utili, cercate l'iscrizzione "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à u cù u cliccate cù u mousePKM). In a lista di azzioni chì si apriranu, selezziunate "Run as administrator".
  6. Interfaccia "Linea di cumannu" sta in esecuzione. Avà avete bisognu di entrà un cumandamentu chì inizializera u lanceu di u prugramma Wrapper Wrapper Library in u modalità necessariu per risolve u task impostu.
  7. Passà à "Linea di cumannu" to u discu lucale induve avete spaccatu l'archiu. Per fà quessa, basterà intrà a lettera di l'unità, mette un colon è premete Enter.
  8. Andate in u cartulare induve scartate u cuntenutu di l'archive. Prima inserite u valore "cd". Mette un spaziu. Se a cartella desiderata sia in a radice di u discu, allora scrivite puru u so nome, s'ellu si tratta di un sottodirectory, allora avete bisognu di specificà u parcorsu cumpletu finu da a slash. Cliccate Enter.
  9. Dopu, attivate u schedariu RDPWInst.exe. Inserite u comando:

    RDPWInst.exe

    Cliccate Enter.

  10. Una lista di i modi di funziunamentu di sta utilità apre. Avemu bisognu di aduprà u modalità "Installu wrapper per cartella Program Files (predefinita)". Per usarli, inserite l'attributu "-i". Inserite e cliccate Enter.
  11. RDPWInst.exe farà i cambiamenti necessarii. Perchè u vostru urdinatore sia usatu cum'è un server terminal, avete bisognu di fà una numeru di impostazioni di sistema. Cliccate "Start". Cliccate PKM per nome "Computer". Selezzi un item "Pruprietà".
  12. In a finestra di pruprietà di l'ordinatore chì si vede, andate in u menù laterale via "Impostà l'accessu à distanza".
  13. A shell graficu di pruprietà di u sistema apparisce. In a sezione "Accessu à distanza" in un gruppu "Scrittura à distanza" spostà u pulsante di radio à "Permette e cunnessioni da i computer ...". Cliccate nantu à l'elemento "Selezziunati utilizatori".
  14. A finestra s'hè aperta "Utenti di u desktop à distanza". U fattu hè chì, se ùn specificate micca i nomi di utenti specifici in esse, solu i conti cù l'autorità amministrativa riceveranu l'accessu da u serviziu. Cliccate "Add ...".
  15. A finestra s'avvia. "Selezzione:" Utenti ". In u campu "Inserisci i nomi di l'oggetti à selezziunà" dopu u punto e virgula, inserisci i nomi di account di l'utente creati in precedenza chì anu da fornisce l'accessu à u servitore. Cliccate "OK".
  16. Comu pudete vede, i nomi di conti desiderati sò visualizzati in a finestra "Utenti di u desktop à distanza". Cliccate "OK".
  17. Dopu ritornu à a finestra di pruprietà di u sistema, cliccate "Applicà" è "OK".
  18. Ora si ferma à fà cambiamenti à l'impostazioni in a finestra Editor di Criteri Locali di Gruppi. Per chjamà questu strumentu, aduprà u metudu di entrà u comando in a finestra Run. Cliccate Win + R. In a finestra chì compare, digià:

    gpedit.msc

    Cliccate "OK".

  19. A finestra s'hè aperta "Editor". In u menù shell di sinistra, cliccate "Configurazione di u computer" è "I mudelli amministrativi".
  20. Vai à u latu dirittu di a finestra. Eccu, andate in a cartella "Componenti di Windows".
  21. Ricercà una cartella Servizi di desktop à distanza è vi truverete.
  22. Andà à u cartulare Host di Sessione Desktop A Scrittura.
  23. Da a listessa seguente di cartelle, selezziunate "Connessioni".
  24. Una lista di a configurazione di a politica di a sezione si aprirà. "Connessioni". Scegli l'opzione "Limite u numeru di e cunnessioni".
  25. A finestra di configurazione di u parametru seleziona si aprite. Spostà u pulsante di radio per posiziona "Abilita". In u campu "Connessioni Remote Desktop Remote" inserite valore "999999". Chistu significa un numeru illimitatu di cunnessioni. Cliccate "Applicà" è "OK".
  26. Dopu sti passi, ripartite u computer. Ora pudete cunnesse à un PC cù Windows 7, annantu à chì e manipulazioni sopra descritte sò state eseguite, da altri dispositivi, cume à un servore di terminal. Naturalmente, sarà pussibule di entrà solu in i profili chì sò stati inseriti in a basa di dati di cuntabili.

Metudu 2: UniversalTermsrvPatch

U metudu chì seguitu impone l'usu di un patch speciale UniversalTermsrvPatch. Questu metudu si propone di esse utilizzatu solu sì u corsu di l'azione precedente ùn hà micca aiutatu, postu chì durante l'aggiornamenti di Windows dovete fà una procedura di volta à volta.

Scaricate UniversalTermsrvPatch

  1. Prima di tutti, creà account nant'à u computer per quiddi utenti chì u uteranu da un servitore, cume era fattu in u metudu precedente. Dopu, dopu, scarica UniversalTermsrvPatch unpack da l'archive RAR.
  2. Andate à u cartulare disimballatu è fate u file UniversalTermsrvPatch-x64.exe o UniversalTermsrvPatch-x86.exe, dipende da a capacità di u processore in u computer.
  3. Dopu, dopu, per fà cambiamentu in u registru, fate un file chjamatu "7 e vista.reg"situatu in a stessa directory. Poi riavvi a computer.
  4. I cambiamenti necessarii sò stati fattu. Dopu à quessa, tutte e manipolazioni chì avemu descrittu quandu si cunsiderà u metudu precedente, cumincendu da paragrafo 11.

Come si vede, u sistema operativu iniziale Windows 7 ùn hè micca prughjettu per travaglià cum'è un server terminal. Ma da installendu alcune addizioni di software è di fà a regolazione necessaria, pudete assicurà chì u vostru computer cù u sistema operativo specificatu funzionerà esattamente cum'è un terminale.