Cambia u culore di i capelli nantu à una foto in linea

Oghje l'iPhone ùn hè micca solu un attrezzu per chjamà è messaggistica, ma dinò un postu chì l'utente salva i dati nantu à carte di banche, foto è video personali, cumentazione importante, etc. Dunque, ci hè una dumanda urgente nantu à a sicurezza di sta infurmazione è a possibilità di definisce una password per certi applicazioni.

Password di applicazione

Se l'usu dà spesso u so telefonu à i zitelli o solu amichi, ma ùn vulete micca esse certi informazioni o aprite un tippu di applicazione, pudete piacà restrizioni speciali à tali azzioni in l'iPhone. Aiuta ancu a prutezzione di dati persunali da intrusi quandu ci vole un furmatu.

IOS 11 o inferiori

In i dispositivi cun OS 11 è sottu, pudete mettere una interdizione di a mostra di applicazioni standard. Per esempiu, Siri, Camera, browser Safari, FaceTime, AirDrop, iBooks è altri. Hè pussibule di sguassà sta restrizione solu andendu nantu à l'impostazioni è inserendu una password speciale. Sfortunatamente, hè impossibile micca limità l'accessu à applicazioni di terze parti, ancu ponendu una password in esse.

  1. Andà à "Impostazioni" Iphone
  2. Scorri giù è truvà l'elemento. "Highlights".
  3. Cliccate nantu à "Restrizioni" per configurà a funzione di interesse.
  4. Per difettu, sta funzione hè disattivata, allora cliccate nantu à "Abilita Limiti".
  5. Avà avete bisognu di configurà u passcode chì avete bisognu per sbloccà applicazioni in futuro. Inserite 4 cifre è memorizatevi.
  6. Rilanciate u passcode.
  7. A funzione hè attivata, ma per attivà per una applicazione specifica, avete bisognu di spostà u cursore in dirittu à a sinistra. Fighjemu per u navigatore Safari.
  8. Vai à u desktop è vede chì ùn ci hè Safari nunda. Ùn pudemu micca truvà a ricerca di questu sia. Questu strumentu hè destinatu per iOS 11 è sottu.
  9. Per vede l'applicazione nascosta, l'utente dev'à accesso in novu. "Impostazioni" - "Highlights" - "Restrizioni", inserite u vostru passcode. Allora avete bisognu di spostà u cursore di fronte à u vostru bisognu à a destra. Questu pò esse fattu sia da u pruprietariu è da l'altra persona, hè solu impurtante cunnosce a password.

A funzione di restrizzione in IOS 11 o sottu nascone le applicazioni da u schermu di u travagliu è cerca, è per aprirelu duverete inserì un passcode in a configurazione di u telefunu. Un prugramma di terze parti ùn pò esse nascosta.

iOS 12

In sta versione di l'OS in iPhone apparse una funzione particulare per visualizà u tempu di u schermu è, per quessa, i so limiti. Quì ùn pudete micca solu una parola d'accessu per l'applicazione, ma fate traccia dinò quantu tempu avete passatu in questu.

Impostazione di a password

Permette di definisce i limiti per l'usu di applicazioni nantu à l'iPhone. Per u so successivo usu, avete bisognu di entrà un passcode. Questa funzione ti permette di restringe sia l'applicazioni standard di iPhone chè quelle di terze parti. Per esempiu, e reti sociali.

  1. A schermata principale di l'iPhone, truvate è tocca "Impostazioni".
  2. Selezzi un item "Tempo di schermu".
  3. Cliccate nantu à "Usate u passcode".
  4. Inserite u passcode è ricurdatunu.
  5. Reinserite u vostru passcode attribuitu. A ogni tempu, l'utente pò cambià u situ.
  6. Cliccate nantu à a linea "Limiti di prugramma".
  7. Toccate "Add limit".
  8. Determinate quali gruppi di applicazioni volete limità. Per esempiu, sceglite "Rete Sociale". Pressu "Avanti".
  9. In a finestra chì si apre, metti un limite di tempu quandu pudete travaglià in sti. Per esempiu, 30 minuti. Quì pudete ancu seleziona ghjorni specifici. Se l'utente quessa chì u codice di sicurezza sia entratu à ogni volta chì l'applicazione hè aperta, allora u limite di tempu deve esse impostatu à 1 minuto.
  10. Attiva u serratu dopu u tempu specificatu spostendu u cursore à dirittu à l'inversu "A blocchi à a fine di u limite". Cliccate "Add".
  11. E icone di l'applicazione dopu avè attivatu sta caratteristica simu questu.
  12. Esecuzione di l'applicazione à a fine di a ghjurnata, l'utente vederà a notificazione successiva. Per cuntinuà à travaglià cun ellu, cliccate "Chjamà per allargà u periodu".
  13. Cliccate "Introduce u passcode".
  14. Avendu inseritu i dati necessarii, un menù speciale si vede quandu l'utente possa sceglie quantu ghjorni à cuntenere à cuntenere cù l'applicazione.

Nascundete Applicazioni

Impostazione standard
per tutte e versioni di iOS. Permette di nascondere l'applicazione standard da u schermu iniziale di l'iPhone. Per vede u novu, avete bisognu di entrà una password speciale di 4 cifre in l'impostazioni di u vostru dispositivo.

  1. Eseguite Passi 1-5 da l'istruzzioni sopra.
  2. Andà à "Cuntenutu è Privacy".
  3. Inserite una password di 4 cifre.
  4. Spostà u selettore indettu à a destra per attivà a funzione. Dopu cliccate nantu à "Programmi Permessi".
  5. Spostà i cursori à sinistra se volete nascundà una di elli. Ora, in a schermata di casa è di travagliu, è nant'à a ricerca, tali applicazioni ùn saranu micca visibili.
  6. Pudete attivà di novu l'accessu fà Passi 1-5è dopu avete bisognu di spostà i cursori à diritta.

Cumu truvà a versione di iOS

Prima di configurà a funzione in questu nantu à u vostru iPhone, pudete scopre chì versione di iOS hè installata in ellu. Pudete fà solu quandu guardate e impostazioni.

  1. Vai à l'impostazioni di u vostru dispositivo.
  2. Vai à la sezione "Highlights".
  3. Selezzi un item "About this device".
  4. Trova un puntu "Versione". U valore prima di u primu puntu hè l'infurmazioni desiderata nantu à iOS. In u nostru casu, l'iPhone hè in esecuzione iOS 10.

Allora, pudete mettere una password nantu à l'applicazione in ogni iOS. Tuttavia, in e vecchie versioni, u limite di lancia hè applicatu solu à u software standard di u sistema, è in e nuove versioni - ancu per quelli di terze parti.