A sincronizazione cù l'archiviazione in i lochi è un strumentu assai pratiziu cun chì ùn pudete micca salvà i dati di navigatore da falli inaspettati, ma furnite ancu l'accessu per u titularu di u cumentu da tutti i dispositivi cun un browser Opera. Scopri cumu sincronizà i segnalibri, u pannellu espressu, u storicu di e visite, le password per i siti è altri dati in u navigatore Opera.
Creazione di conti
Prima di tutti, se l'utente ùn hà un contu in Opera, allora à accede à u serviziu di sincronizazione, deve esse creatu. Per fà ciò, andate in u menu principale di l'Opera, cliccendu nantu à u so logo in u angulu in alto à sinu di u navigatore. In u listinu chì si apre, selezziunate l'elementu "Sincrona ...".
In a finestra chì si apre in a metà giusta di u navigatore, cliccate nantu à u bottinu "Crea un account".
Dopu, una forma apre apri in chì, in fattu, avete bisognu di inserite e vostre credenziali, cioè, u vostru indirizzu e-mail è password. Ùn bisognu micca cunfurmà a casella di posta, ma cunsiderate di inserì l'indirizzu reale, per esse capace di ripristinarlo, se perde a vostra password. A password hè intrisa arbitrariu, ma cumprenendu almeno 12 caratteri. Hè desiderabile chì questu era una password complessa, cumposta da e lettere in diversi registri è numeri. Dopu avè inseritu i dati, cliccate nantu à u "Crea Crea Account".
Dunque, u contu hè creatu. À l'ultima tappa in a nova finestra, l'utente deve solu cliccà nantu à u pulsante "Sincrona".
I dati di l'Opera sò sincronizati cù u repository remote. Ora l'utente avarà accesso à elli da qualunque dispositiu induve ci hè Opera.
Accedi à cunsiderà
Ora, scurdemu cume accede à u contu di sincronizazione, s'ellu hà già l'usu unu, per sincronizà i dati di Opera da un altru dispositivo. Com'è u tempu precedente, andate in u menu principale di u navigatore in a sezione "Sincronizzazione ...". Ma ora, in a finestra chì si vede, cliccate nantu à u bottinu "Login".
In u modulu chì si apre, inserisci l'indirizzu di e-mail, è a parola chì hè stata precedentemente inserita durante a registrazione. Cliccate nantu à u pulsante "Login".
A sincronizazione cù l'archivu di dati à tempu accade. Cioè, i segnalibri, i settori, a storia di e pagine visitate, le password per i siti è altri dati sò completate in u navigatore cù quelli chì sò messi in u repository. A volta, l'infurmazioni di u navigatore sò inviate à u repository, è aghjunghjenu i dati dispunibili.
Impostazioni di sincronia
In più, pudete fà qualchì impostazioni di sincronizazione. Per fà quessa, ghjustu esse in u vostru contu. Andate in u menu di navigatore, è selezziunate "Impostazioni". Oppuru, premete a combinazione di tasti Alt + P.
In a finestra di configurazione chì si apre, andate in a sottosezione "Browser".
Dopu, in u blocu di configurazione di "Sincronizzazione", cliccate nantu à u bottu "Avanzate Impostazioni".
In a finestra chì si apre, verificendu e caselli sopra à certi elementi, pudete determinà quali dati seranu sincronizzati: segnalibri, aperture aperte, impostazioni, password, storia. Per difettu, tutti questi dati sò sincronizzati, ma l'utente può disattivà a sincronizazione di ogni articulu separatamente. Inoltre, pudete sceglie subitu u livellu di crittografia: criptografia solu le password in siti, o tutti i dati. Per difettu, a prima opzione hè impostata. Quandu tutte e impostazioni sò fatte, cliccate nantu à u pulsante "OK".
Come si vede, a procedura di creazione di cunte, e so impostazioni, è u prucessu di sincronizazione stessa, sò sèmplice in comparazione cù altri servizii simili. Questu permetterà di avè un accessibile pratticu à tutti i vostri dati Opera da un locu induve ci hè un determinatu browser è Internet.