Silhouette Studio 3.6.057

Usendu una scheda di memoria SD, miniSD o microSD, pudete espansi significativamente a conservazione interna di parechji dispositivi è rende elli u locu primariu di conservazione di i file. Purtroppu, à volte in u travagliu di e unità di stu tipu si verificanu errori è fallimenti, è in certi casi si ponu fermà di lettura. Oggi avemu da u serviziu perchè accade questu è cumu questu problema spiacevule hè eliminatu.

A carta di memoria ùn pò esse letta

Più spessu, e schede di memoria sò aduprate in telefoni intelligenti è compresse cù Android, fotocamere digitali, navigatori è DVR, ma in più, almenu di tantu volte, duveranu esse cunnessi à un computer. Ognunu di sti dispositivi, per una ragione o altra, puderanu smettere di leghje u memoria suprana. A fonte di u prublema in ognunu di i casi pò esse differente, ma hè guasi sempre u so solu soluzioni. Spiremu ancu più nantu à elli, basatu annantu à chì tippu di dispositivu ùn hà micca aghjuntu.

Android

I pillole è i telefuni intelligenti in esame cù Android anu micca leghje a carta di memoria per vari motivi, ma tuttu si fanno bè à l'errori direttamente da u drive o da u cumunamentu incorrettu di u sistema operativu. Dunque, u prublema si risolve direttamente in l'apparecchiatura mobile, o via un PC, cù u quale a carta microSD hè formattata è chì, s'ellu ci vole, un novu volume hè creatu per quessa. Pudete imparà di più nantu à ciò chì specificamente deve esse fattu in sta situazione da un articulu separatu nantu à u nostru situ web.

Per sapè di più: Cosa fate se u dispositiu Android ùn vede micca a carta di memoria

Computer

In quantu dispositivu una scheda di memoria hè usata, di volta in volta hè necessariu à cunnessu cun un PC o un laptop, per esempiu, per scambiàtepule o per backup. Ma se u SD o microSD ùn hè micca litu da l'ordinatore, nunda ùn si fà. Come in u casu precedente, u prublema si pò truvà nantu à unu di i dui lati - dirittu in u drive o in u PC, è in più, vi andate à verificà u lettore di carte è / o l'adattatore cù u cunnessione. Avemu scrittu ancu nantu à cume di risolve u prublema prima, perciò ghjustu leggere l'articolo in seguitu.

Leggi più: u computer ùn legge micca a carta di memoria cunnessa

Camera

A maiò parte di e fotocamere è videocamere moderne sò esigenti pè e carte di memoria usate in i so - dimensioni, velocità di registrazione di i dati è lettura. Se i prublemi si presentanu cun quest'ultima, hè sempre necessariu cercà a causa in a carta, è smintarla cù un computer. Si pò fà un'infezione virale, un sistema di schedari inappropriatu, un malfunzionamentu banale, un software o un dannu mecanicu. Ognunu di sti prublemi è soluzioni eranu cunsiderati da noi in un articulu separatu.

Per sapè di più: Cosa fà se a fotocamera ùn leghji micca a carta di memoria

DVR è Navigator

E carte di memoria installate in tali dispositivi funzionanu letteralmente per l'usura, postu chì sò scritte quasi sempre. In tali condizioni di travagliu, ancu a cundezza di massima qualità è costosa pò fallire. È tuttavia, i prublemi cù a lettura di e carte di SD è / o microSD sò spessu risolte, ma solu sì duvete stabilisce correttamente a causa di u so avvenimentu. E istruzioni in seguitu vi aiutanu à fà quellu, è ùn sguarrite micca in veru di u fattu chì solu u DVR apare in u so titulu - i prublemi cù u navigatore è i metudi per eliminà elli sò esattamente uguale.

Leggi più: U DVR ùn leghje micca a carta di memoria

Conclusione

Indipindendu quale di i dispositivi chì avete una scheda di memoria ùn hè micca leggibile, in a maggior parte di i casi puderete riparà u prublema ellu stessu, menu di menu