Fendu u root in Microsoft Excel

A curiosità umana ùn cunnosce micca limiti. Hè prubabile interessante per ogni persona à guardà i so parenti è conoscenti mentre ùn hè micca in casa. È cumu si pò scopre sì ùn utilizza micca una cammara video. Per u travagliu pratticu cù e camerele ci sò una serie di prugrammi. Per esempiu, ci hè un tale prugramma da sviluppatori russi - Xeoma.

Xeoma hè un software speciale di videosorveglianza chì vi permette di cuntrullà e fotocamere cunnesse direttamente à u vostru computer è telecamere IP collegate per una rete o una Wi-Fi. Pudete vede tutti i metre in tempo reale o in a registrazione.

Rilevatori di muvimentu è sonò

Come iSpy, Xeoma pò continuamente registra è salvà tutti i video. È ponu definisce e cundizioni per accende a camera in i parametri. Per esempiu, a fotocamera si pò accende solu quandu catturanu rumi o movimenti stranieri. Allora ùn avete micca duvute à vede tutti i video per scopre chì quellu chì hè apparutu nant'à u territoriu esiste.

Fotocamera casuale

Pudete cunnamentà micca solu telecamere USB è IP, ma dinò una camera chì si trova in Internet. Poi pudete solu ghjucà cunquistate è guardà i diversi posti d'interessu chì u prugramma ti darà).

Dispositivi illimitati

Xeoma ùn hà micca restrizioni à u numeru di dispositivi connessi ... In a versione cumpleta. Pudete cunnessu quantu di telecamere, microfoni è sensori cume ti piace. U prugramma organizza un travagliu pratticu per voi.

Notifiche

Inoltre Kseoma ti permette di configurà l'invio di allarmi SMS o via e-mail. Se ùn site micca à a casa, è un muvimentu suspettu hè rinumatu in l'appartamentu, pudete chjamà i vostri vicini è possibilmente pruteghji l'appartamentu da un latru.

Flexibilità di personalizazione

Pudete personalizà a fotocamera cume vulete. Impostazioni per ogni fotocamera chì cullettate cum'è disegnatore è cunnesse tutte e pezzi in un algoritmu.

Archiviu

Tutti i video sò conservati in l'archiviu. L'archiu sarà aggiornatu à un certu intervallu di tempu. Se l'infurmazioni di a fotocamera ùn sò micca ricevute, Xeoma salverà l'ultime registrazioni inviate da a fotomiscia. Dunque, i sviluppatori anu prevu chì a fotocamera pò esse rimpiazzata o dannata

Virtues

1. Interfaccia intuitiva;
2. A presenza di a localizazione russa;
3. U numeru illimitato di dispositivi connessi;
4. Configurazione di a fotomiscia flessibile;
5. Invio di notifiche SMS.

Inconvenienti

1. A versione gratuita hà alcune limitazioni.

Xeoma hè un prugramma assai interessante chì permette di cuntrullà e videocamere è di monitorà u territoriu. Pudete cunnessà quantu di telecamere quant'ellu vuoi (u situ di sviluppatore ùn specifica micca quanti, ma pudemu cunnessu 12 telecamere) è u prugramma ti organizza un travagliu pratico. Ogni camera in Xeoma hè configurata cù blocchi cù funzioni cum'è un disegnatore. In u situ ufficiale pudete scaricà a versione free di u prugramma.

Scaricate e versione di prova di Xeoma

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale.

Viewer IP Camera Monitor di webcam Axxon dopu Contacam

Share l'articolo in reti sociali:
Xeoma hè un prugrammu di sistema di videosorveglianza chì suppone telecamere IP è webcam. U pruduttu ùn deve micca esse installatu è ùn hà bisognu di diritti di amministratore.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: FelenaSoft (FelenaSoft LLC)
Costu: $ 17
Dimensioni: 41 MB
Lingua: russo
Versione: 17/11/24