Modunu modem IPhone

Se avete un iPhone, pudete usarlo in a modalità modem via USB (cumu modem 3G o LTE), Wi-Fi (cume un access point mobile) o cunnessione Bluetooth. Questu tutorial spiega cumu attivà a modalità modem nantu à l'iPhone è aduprala per accede à Internet in Windows 10 (uguale per Windows 7 è 8) o MacOS.

Iu notu chì, ancu s'ellu ùn hà micca vistu qualcosa di simu (in Russia, à mo opinione, ùn ci hè micca cosa), ma l'operatori di telecomunicazioni ponu bloccà a modalità modem o, più precisamente, l'usu di l'accessu à Internet da parechji dispositivi (tethering). Se, per ragioni cumplettamente incogniti, hè impossibile attivà a modalità modem nantu à l'iPhone in ogni modu, pudete dà bisognu di clarificà l'infurmazioni nantu à a disponibilità di u serviziu cun l'operatore, ancu in l'articulu sottu, ci hè informazioni nantu à ciò chì da fà se dopu l'aggiornu di u modem iOS, hè scurdatu.

Cume attivare a modalità modem nantu à l'iPhone

Per abilità u modem nantu à l'iPhone, andate in Impostazioni - Cellulare è assicuratevi chì a trasmissione di dati nantu à a rete cellulare hè attivata (l'elemento Dati cellulari). Quandu a trasmissione nantu à a rete cellulare hè disattivata, a modalità modem ùn sarà micca visualizzata in l'impostazioni sottu. Se, ancu cù una cunnessione cellulare cunnessa, ùn vedite micca a modalità modem, l'istruzzioni quì aiutanu Ciò da fà se a modalità modem scompia in l'iPhone.

Dopu, cliccate nantu à l'elemento di "Modem di Modem" (chì si trova in a sezione di l'impostazioni cellulare è in a schermata di configurazione di l'IPhone) è accende.

Se a Wi-Fi è Bluetooth sò spentate quandu si accende, l'iPhone offrirà di trasformarli in modu chì pudete pudere adupraru micca chì pudete aduprà micca solu cum'è un modem via USB, ma ancu via Bluetooth. Solu ancu sottu, pudete specificà a vostra password per a rete Wi-Fi, distribuita da l'iPhone, in casu chì u usa cum'è un access point.

Aduprà l'iPhone cum'è un modem in Windows

Cum'è Windows hè più cumuna nantu à i computer è i portatili chè OS X, principiu per stu sistema. L'esempiu utilizza Windows 10 è iPhone 6 cù iOS 9, ma pensu chì in versioni precedenti o ancu futuri ci sarà pochi differenze.

Connessione USB (cum'è modem 3G o LTE)

Per aduprà l'iPhone in modalità modem per mezu di un cavu USB (usando u caviu nativu da u caricabatteru), Apple iTunes deve esse installatu in Windows 10, 8 è Windows 7 (pudete scaricà gratuitamente da u situ web ufficiali), altrimenti a cunnessione ùn allura micca.

Quandu tuttu u prontu hè prontu è a modalità modem di l'iPhone hè accumicata, basta cunnessa via USB à u computer. Se u telefuninu dumandà se avete bisognu di fiducia in questu computer (si vede quandu vi si cunnesse per prima volta), rispondi sì (sì altrimenti a modalità modem ùn funziona micca).

Dopu un pocu tempu, in e cunnessioni di rete, avete un novu cunnessione cun a rete locale "Apple Mobile Device Ethernet" è Internet funzionerà (in ogni casu, deve). Pudete vede u situu di a cunnessione cliccendu l'icona di cunnessione in a barra di attività in u dirittu in u dirittu in basu cù u pulsante destro di u mouse è sceglie l'opzione "Rete è Spartitu". Dopu à a sinistra, selezziunate "Scambia a regolazione di l'adattatore" è quì vedi un elencu di tutte e cunnessioni.

Distribuire a Wi-Fi da iPhone

Se avete activatu in modalità modem mentre a Wi-Fi hè attivata ancu nantu à l'iPhone, pudete usarli cum'è un "router" o, più currettamente, un puntu d'accessu. Per fà quessa, basta cunnesse à una rete senza filu cù u nomu iPhone (Your_name) cù una password chì pudete specificà o vedi in a configurazione di u modem in a telefonata.

A cunnessione, di regula, passa senza prublemi è Internet diventa immediatamente dispunibule in un computer o in un portatili (cusì cun altre reti Wi-Fi funziona senza prublemi).

Modem IPhone via Bluetooth

Se vulete aduprà u telefunu cum'è modem via Bluetooth, prima ci vole à aghjunghje un dispositivu (pair up) in Windows. Naturalmente, u Bluetooth, deve esse attivatu sia in iPhone sia in computer o in un laptop. Aghjunghje un dispositivo in vari modi:

  • Fate un clic nantu à l'icona Bluetooth in a zona di notificazioni, cliccate puru u dirittu è selezziunate "Add dispositiu Bluetooth".
  • Vai à u pannellu di cuntrollu - Dispositivi è Stampanti, cliccate nantu à "Add Device" in cima.
  • In Windows 10, pudete andà ancu à "Impostazioni" - "Dispositivi" - "Bluetooth", a ricerca di dispositivi si principia automaticamente.

Dopu avè trovu u vostru iPhone, dipende da u metudu adupratu, cliccate nantu à l'icona cun edu cliccate nant'à "Link" o "Avanti".

À u telefuninu vedite una richiesta per creà una coppia, selezziunate "Crea una coppia". È nantu à u computer, una richiesta per scambià u còdice secretu cù u còdice in a dispositiva (ancu se ùn vedite micca alcun codu in l'iPhone). Cliccate "Sì". In st'ordine (prima nantu à l'iPhone, dopu à u computer).

Dopu à ciò, andate à e cunnessioni di rete di Windows (premete i tasti Win + R, entra ncpa.cpl e premete Invesce è selezziunate a cunnessione Bluetooth (s'ellu ùn hè micca cunnessu, altrimenti ùn ci vole nunda).

In prima linea, cliccate nantu à "Vede i dispositivi di rete Bluetooth", una finestra si aprà in cui u vostru iPhone sarà visualizatu. Fate un clic nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse è selezziunate "Cunnessu per" - "Punto di Accessu". L'internet deve cunnesse è guadagnà.

Utilizendu l'iPhone in modalità modem nantu à Mac OS X

In termini di cunnessione di l'iPhone cume un modem à un Mac, ùn sò ancu cunnosce ciò chì dà scrittu, hè ancu più simplici:

  • Quandu usando Wi-Fi, basta cunnesse à u puntu di accessu di l'iPhone cù a parola d'accessu specificata in a pagina di a configurazione di u modem di u telefuninu (in certi casi, a parola d'ordine ùn hè mancu necessaria ancu s'è aduprà u cuntu iCloud nant'à Mac è in l'iPhone).
  • Quandu si utilizza u modem modem via USB, tuttu funzionerà automaticamente (cusì u modem modem nantu à l'iPhone hè attivatu). S'ellu ùn funziona micca, andate in a configurazione di u sistema di OS X - Network, seleziona "USB in iPhone" è deselezisci "Disable se ùn avete bisognu."
  • È solu Bluetooth hà bisognu di azzione: andate in u configurazione di u sistema Mac, selezziunate "Rete", è cliccate nantu à Bluetooth Pan. Cliccate "Set Up Bluetooth Device" è truvate u vostru iPhone. Dopu avè stabilitu a cunnessione tra i dui dispositivi, Internet sarà disponibile.

Eccu, forse, veru tuttu. Se avete tutte e domande, chjamate in i commenti. Se a modalità di u modem di iPhone ha scumparsa da l'impostazioni, verificate prima chì a trasmissione di dati nantu à a rete mobile sia attivata è in travagliu.