SPlan 7.0

Oghje, e mail in Internet hè più spessu utilizatu per vari tipi di spedizioni, piuttostu per una comunicazione semplice. Hè per quessa chì l'argomentu di creà mudelli HTML chì fornenu molte più possibilità di l'interfaccia standard di quasi tutti i servizii di posta diventa pertinente. In st'articulu, guarderemu parechji di e risorse web più convenienti è applicazioni di desktop chì fornenu un'upportunità di risolve u prublema.

Costruttori lettera HTML

A maiò maiò parte di l'utili esistenti per custruisce e lettere HTML sò pagate, ma anu un periodu di prova. Questu deve esse cunsideratu in anticipu, postu chì l'usu di tali servizii è prugrammi ùn hè più adatta per l'invio di parechje lettere.

Vede ancu: Programmi per l'invio di lettere

Mosaico

U solu in u nostru articulu hè u serviziu più accessibile chì ùn necessite micca registrazione è chì prupone un editore pratico per e lettere. Tuttu u principiu di u so travagliu hè rivelatu dirittu nantu à a pagina iniziale di u situ.

A procedura per edità e lettere in HTML hè fatta in un editor speciale è consiste a stalla di un disegno da parechji blocchi preparati. Inoltre, ogni elementu di cuncepimentu pò esse cambiatu senza altru ricunniscenza, chì darà a vostra individuazione di u travagliu.

Dopu avè creatu un mudellu di lettera, pudete ottene per esse cum'è un file HTML. U so scopu invece dipende da i vostri scopi.

Andà à u serviziu Mosaico

Tilda

U serviziu in linea di Tilda hè un custruolu di veru di u postu in dirittu per una tariffa, ma li fornisce ancu una abbonamentu pruvista gratuita di 2 settimane. In listessu tempu, u situ ùn hà bisognu di esse creatu, hè basta à registrà un account è creà un mudellu di lettera cù mudelli standard.

L'editor di e lettere cuntene parechji strumenti per creà un mudellu da u zero, è per adattà i materiali di riferimento.

A versione finale di u marcatu hè postu disponibile dopu a publicazione in una scheda specifica.

Andà à u serviziu Tilda

CogaSystem

Come u precedente serviziu in ligna, CogaSystem ti permette di creà contemporaneamente e mudelli di e-mail HTML è d'organizà a distribuzione à u mail chì avete specificatu. U editor aghjunghjente hà tutte e cose chì avete bisognu per creà elenchi di mail colorati cù u marcu web.

Andà à u serviziu CogaSystem

Getresponse

L'ultimu serviziu in ligna per questu articulu hè GetResponse. Questa risorsa hè in gran parte focu annantu à elencate di mail, è l'editor HTML ch'ellu cuntene hè piuttostu una funzionalità addizionale. Pò esse uttenuti gratuitamente per u scopu di verifica, o cumminendu un abbonamentu.

Vai à u serviziu GetResponse

ePochta

Quasi ogni prugramma di spedizioni in un PC hà un editor integratu di lettere HTML, per analogia cù i servizii in linea cunsiderati. U lugiziale più pertinente è ePochta Mailer, chì cuntene a maiò parte di e funzioni di i servizii postali è un editoru di codice sorgente.

U vantaghju principali di stu scopu hè riduttu à a possibilità di usu liberu di HTML-designer, mentre u pagamentu hè necessariu solu per a creazione diretta di u mailing.

Scaricate ePochta Mailer

Outlook

Outlook hè prubabilmente familiari à a maiò parte di l'utenti Windows, chì hè inclusu in a suite di ufficio standard da Microsoft. Questu hè un client email, chì hà u so editor di messaggi HTML, chì dopu a creazione pò esse mandatu à i destinatari potenziali.

U prugramma hè pagatu, senza restrizioni, tutte e so funzioni ponu esse usate solu dopu cumprendu è installazione Microsoft Office.

Scaricate Microsoft Outlook

Conclusione

Avemu guardatu solu un pocu di i servizii esistenti è l'applicazioni, ma cun una ricerca approfondita nantu à a rete puderete truvà parechje alternative. Devi esse ricordatu per a pussibilità di creà mudelli direttamente da editori di testi particulari cù a cunniscenza propria di i linguaggi marchi. Stu approcciu hè u più flessibile è ùn richiede investimenti finanziari.