Recuperazione dati in u prugramma R-Undelete

Parechje persone cunnoscenu u prugramma da recuperà i dati da un discu dur, le unità flash, le schede di memoria è altre unità - R-Studio, chì hè pagatu è più adatto per u utrue professionale. Tuttavia, questu sviluppatore hà ancu un pruduttu libaru (cù certi, per assai serii, riservazione) - R-Undelete, aduprendu i stessi algoritmi chì R-Studio, ma assai più faciule per l'usini principianti.

In sta breve presentazione vi amparate à recuperà i dati cù R-Undelete (compatibile cù Windows 10, 8 è Windows 7) cù una descrizione di u prucessu passo è un esempiu di risultati di recuperu, di e limitazioni di R-Undelete Home è applicazioni possibili di stu prugramma. Utiliscia: u megliu solu libaru per recuperu di dati.

Nota importante: quandu riprende i file (cancellati, persi a causa di u formatazione o per altre ragioni), ùn salvate micca in a stessa unità flash USB, discu o altra unità da cui si faci u prucedimentu di recuperu (durante u prucedimentu di recuperu, è più tardi - se vulete ripetere a prova di recuperu di dati cù altri prugrammi da u listinu urdinatore). Leggi più: Circa u recuperu di dati per i principianti.

Cumu aduprà R-Undelete per recuperà i file da una unità flash, una scheda di memoria o un discu dur

L'installazione di R-Undelete Home ùn hè micca particolarmente difficiule, à eccezione di un puntu, chì, in teoria, pò levà dumande: in u prucessu, unu di i dialoghi offrirà di sceglie a modalità d'installazione - "installare programma" o "creà una versione portatili in supporti amiabuli".

A seconda opzione hè pruposta per i casi in cui i luggeri chjamati à esse ripristinati si truvavanu nantu à a partizione di u sistema. Questu hè fattu per assicurà chì i dati di u prugramma R-Undelete stessa (chì saranu installati nantu à u discu di sistema sottu à a prima scelta) registratu durante l'installazione ùn danneghja micca i schedari dispunibuli da recuperà.

Dopu avè installatu è esecutu u prugramma, i passi di recuperu di dati generalmente sò in i seguenti passi:

  1. In a finestra principale di l'assistente di recuperu, selezziunu un discu - una unità flash USB, un discu duru, una scheda di memoria (s'è i dati si perderanu in u furmatu di u formattazione) o una partizione (s'ellu ùn fate micca nissatta a furmazione è i file importanti sò stati eliminati) è cliccate "Next". Nota: Cliccate à dirittu annantu à u discu in u prugramma, pudete creà a so immagine piena è in futuro agisce micca cù u drive fisicu, ma cù a so imagine.
  2. In a prossima finestra, se si ripresenta cun primu programma per u primu discu, seleziona "Ricerca in profondità di i file persi". Se avete cercatu in precedenza i file è avete salvatu i risultati di a ricerca, pudete "Aprite u schedariu di scansione" è u usanu per recuperu.
  3. Se hè necessariu, pudete controllà a casella "Cerca di più per i tipi di file cunnisciuti" è specificà i tipi di file è le estensioni (per esempio, foto, documenti, video) che volete truvà. Quandu sceglite un tipu di schedariu, una marcata di veru significa chì tutti i documenti di stu tipu sò scelti, in forma di "casella" - chì sò stati solu in parte selezionati (fighjate, perchè per impostazione predefinita alcuni tipi di file importanti ùn sò micca marcati in questo casu, per esempio, docx docx).
  4. Dopu cliccatu nantu à u pulsante "Avanti", una scansione di u drive è a ricerca di dati eliminati è anzi persi.
  5. Una volta finitu u prucessu è cliccendu nantu à u pulsante "Avanti", vedi un elencu (ordinatu per tipu) di file chì avete riesce à truvà nant'à u drive. Dopu cliccendu dopu cliccendu nant'à un schedariu, pudete vene in anteprima per assicurà chì quì ci hè ciò chì avete bisognu (questu puderà esse necessariu, perchè, per esempio, quandu ripristinendu dopu a formattazione, i nomi di file ùn sò micca salvati è anu a data d'aspettu).
  6. Per ripristinà i file, selezziuneli (pudete marcà i file specifici o selezziunate sì lu tippu di file sferenti o e so estensioni è cliccate "Next".
  7. In a prossima finestra, specificate a cartella per salvà i schedari è cliccate nantu à "Restore".
  8. E ancu, s'è usate R-Undelete libru Home è ci sò casi di più di 256 KB in i schedari da ripristinà, vi sarà accoltu da un missaghju chì dichiara chì ùn hè micca pussibule di ripristinà pezzi più grandi senza a registrazione è l'acquistu. Se ùn pensate micca di fà quellu in l'ora attuale, cliccate nantu à "Ùn mostra micca questu messaghju" è cliccate "Salta".
  9. Una volta finitu u prucessu di recuperu, puderete vede ciò chì era recuperatu da i dati peru andendu in a cartella indicata in passu 7.

Questu completa u prucessu di recuperu. Ora - un pocu nantu à i miei risultati di recuperu.

Per l'esperimentu, i lotti di l'articolo (documenti di Word) da stu situ web è screenshot per elli sò stati copiati in l'unità flash USB in u sistema di file FAT32 (i schedari ùn anu micca più di 256 KB ciascuna, cioè, ùn si sò micca cusì in i restrizioni di a casa R-Undelete libera). Dopu, a drive flash era formattata per u sistema di file NTFS, è tandu hè statu pruvatu per recuperà i dati chì era in precedenza nantu à u drive. U casu ùn hè micca troppu complicatu, ma hè cumunu è micca tutti i prugrami liberi di fronte à stu travagliu.

Cusì, i documenti è i file di l'immagine sò stati completamente ripristinati, ùn ci hè micca dannu (ancu s'ellu ci hè statu cagiunatu nant'à unità flash USB doppu formattazione, prubabilmente ùn hè più). Hè truvati ancu in precedenza (prima di l'esperimentu) dui file video (è assai altri file, da a distribuzione di Windows 10 presenti in qualchì momentu nantu à l'unità flash USB) situata nantu à un drive flash, una previsualizazione per elli funziunata, ma a restaurazione ùn pò esse fatta prima di l'acquistu, da a limitazioni di a versione free.

Di conseguenza, u prugramma face a missione, ma restringe a versione libera di 256 KB in un schedariu ùn permette micca di ripristinà, per esempiu, e foto da una fotocamera o una carta di memoria di telefono (ùn puderete vede e in qualità ridotta è, se hè capitu, cumprà una licenza per ripristinà senza restrizioni ). Tuttavia, per ripristinà parechji, in particulare testu, documenti, tale restrizione ùn hè micca un ostaculu. Un altru vantaghju impurtante hè un usu assai simu è un corso di recuperu chiaru per l'usu novizio.

Scaricate R-Undelete Home gratuitamente da u situ ufficiale //www.r-undelete.com/ru/

Tra i prugrammi cumplettamente liberi di recuperu di dati, chì mostranu in esperimenti simili un risultatu simile, ma ùn avè restrizzioni per a dimensione di u file, pudemu raccomandare:

  • Recupero di i File Puran
  • RecoveRx
  • Photorec
  • Recuva

Pò dinò uttene: I migliori programmi per a recuperazione di i dati (pagati è gratuiti).