Cume brusgi un cd live in unità flash

U Live CD hè un strumentu efficace per risolve i prublemi di l'ordinatore, curà i virus, diagnostichi difetti (tra cui l'hardware), è unu di i modi per pruvà u sistema operativu in usu senza installà u PC. Di regula, i Live CD si distribuiscenu cum'è una immagine ISO per brusgià in un discu, ma pudete gravi facilmente una immagine Live CD in una unità flash USB, cullendu cusì un Live USB.

Malgradu u fattu chì una tale prugramma hè piuttostu sèmplice, pò tuttavia solleva dumande à i puzzicheghji, postu chì i metodi usuali di creà un lettu flash USB di avviatore cù Windows ùn ponu micca aduprà quì. In questo manuale - parechje maniere di brusgià un Live CD in USB, è cumu mettere parechje immagini in una cuddula flash in una volta.

A creazione di Live USB cù WinSetupFromUSB

WinSetupFromUSB hè unu di i miei favoriti: hà tutte e cose chì pudete avete bisognu per fà un drive flash USB di avviatu cù quasi tutti i cuntenuti.

Cù u so aiutu, pudete bremà una immagine ISO di un CD Live in una unità USB (o ancu parechje immagini, cù un menu di scelte in mezu à u cumbugliu), parechji avete bisognu di cunniscenza è di capisce di qualche sfumatura, chì vi spieghju.

A differenza più impurtante dum'è si registra una distribuzione regale di Windows è un Live CD hè a differenza trà i prublemi usati. Forse, ùn alludaghju micca in particolari, ma ponu in basu solu chì a maiò parte di e immagini di boot per diagnosticà, verificà è correggere i prublemi di l'ordinatore sò custruite cù u gestore di avvistamento GRUB4DOS, eppuru ci sò altre opzioni, per esempiu per e immagini basate su Windows PE (Windows Live CD ).

In breve, l'usu di u prugramma WInSetupFromUSB per scrive un Live CD in una unità flash USB prova di quessa:

  1. Selezziunate u vostru discu USB in a lista è selezziunate "Pari formattatu autumatu cu FBinst" (puru si scrivevi e immagini à sta unità cù u primu programma per a prima volta).
  2. Verificate i tipi di immagini per aghjunghje è indicà u caminu à a immagine. Cumu scopre u tippu d'immagine? Se in u cuntenutu, in a radice, vedi u schedariu boot.ini o bootmgr - più probabilmente Windows PE (o a distribuzione di Windows), vedi i file cù i nomi syslinux - selezziunate u vocalu in casu menu.lst è grldr - GRUB4DOS. Sì nessuna opzione hè adatta, pruvate GRUB4DOS (per esempiu, per Kaspersky Rescue Disk 10).
  3. Premete u bottu "Go" è aspettate chì i file da scrive in u drive.

Ho ancu e istruzzioni dettagliate in WinSetupFromUSB (cumpresu video), chì mostra chiaramente cumu si utilizza stu prugramma.

Aduprendu UltraISO

Da quasi ogni immagine ISO da u Live CD, pudete fà un drive flash USB di avviatura cù u prugramma UltraISO.

A procedura di registrazione hè assai semplice - basta à aprite quest'immagine in u prugramma è selezziunate a opzione "Burn in u discu rigiu" in u menu "Startup", allora selezziunate u discu USB per a registrazione. Ulteriori su stu: L'unità flash USB UltraISO aviabile (ancu se l'istruzzioni sò date per Windows 8.1, a prucedimentu hè cumpleta).

Burning Live CDs to USB in altrimenti.

Quasi tutti i Live CD "ufficiali" presenti in u situ di sviluppatore anu a so istruzione per scrive in un drive flash USB, è ancu di proprie utilità per questu, per esempio per Kaspersky - si tratta di Kaspersky Rescue Disk Maker. A volte hè megliu ad aduprà i so (per esempiu, quandu scrive via WinSetupFromUSB, l'immagine specifica ùn funziona micca adeguatamente).

In u casu, per i CD Live fatta in casa, in lochi da i quali ti scarichi, ci sò quasi sempre istruzioni dettagliate chì ti permettenu di ottene prestu l'immagine chì vulete trà USB. In molti casi, inserisci una varietà di prugrammi per creà una unità di avvallamento.

È infine, parechje ISO aghju cuminciatu à avè un supportu per e scariche EFI, è in un prossimu tempu, pensu chì a maggior parte di elli ne supportanu, è per un casu di tantu hè spessu di trasmette u cuntenutu di l'immagine à una unità USB cù u sistema di file FAT32 .