Perchè a lampadina di a scheda madre hè rossa


A rete sociale di Instagram continua à evolve, guadagnendu novu è interessanti funzioni. Una di l'ultime innovazioni sò e storie chì ti permettenu di spartite i momenti più vivaci di a vostra vita.

Stories hè una caratteristica unica di a rete sociale Instagram, in cui l'utente publica qualcosa cum'è una mostra di diapositiva cuntenuta da foto è video. A caratteristica di stima di sta funzione hè chì a storia aghjunta sarà completamente eliminata 24 ore da a so publicazione.

Secunnu i sviluppatori, questu strumentu hè destinatu à publicà foto è video di a vita d'ogni ghjornu. Questi file sò perfetti per i file chì ùn sò micca troppu bellu o informativi da inserisce u vostru nastro principale, ma ùn pudete micca spartialle.

Funziona storie in Instagram

  • A storia hè salvata per un quantità limitata di tempu, cioè, solu 24 ore, dopu chì u sistema hà da cancellà automaticamente;
  • Vedite precisamente chì hà guardatu a vostra storia;
  • Se l'utente decide di "imbrullà" e di fà una screenshot di a vostra storia, ricevi immediatamente una notificazione nantu à questu;
  • Pudete caricare una foto per a storia da a memoria di a periferica accettata o salvata in l'ultimi 24 ore.

Crea una storia in Instagram

A creazione di una storia implica l'aggiunta di foto è video. Pudete creà una storia sana subitu, o rinnuvila cù novu mumenti durante u ghjornu.

Fate una foto à a storia

Pudete piglià subitu una foto in a storia in a fotocamera di u dispositivo, è puderai scaricà un'impresa pronta da u gadget. Pudete aghjunghje e immagini caricate per filtri, adesivi, disegnu libaru è testu.

Vede ancu: Cume aghjunghje una foto à a storia di Instagram

Addu video à la storia

A differenza di e foto, i video ponu esse catturati solu nantu à a fotocamera di un smartphone, chì in aghjunghje da a memoria di a periferica ùn funziona micca. Come per e immagini, pudete fà un pocu di trasformazione in forma di filtri, adesivi, disegni è testu. Inoltre, hè possibile per spegne u sonu.

Vede ancu: Cume aghjunghje video à a storia di Instagram

Applicà filtri è effetti

À u mumentu chì a foto è u video hè statu selettatu, una piccola finestra di montage apparirà nantu à u schermu in cui pudete fà una breve procedura di trasformazione.

  1. Se fate passà u vostru dittu à diritta o à manca, i filtri saranu applicati ad essa. Hè impussibile di adeguà a saturazione quì, cume hè implementata cù una pubblicazione normale, è a lista di effetti hè assai limitata.
  2. Fate un clic nantu à l'icona di a faccia in u angulu in dirittu superiore. A lista di adesivi s'avverrà nantu à u schermu, in mezu chì pudete sceglie quellu che più ti interessa è immediatamente applicarli à a foto. E adesivi ponu esse mossi intornu à a foto, è ancu scalati cù un prublettu.
  3. Se ti tocci l'icona di a maniglia in u angulu in dirittu superiore, l'utillu di disegnu vi si spiega nantu à u schermu. Quì pudete sceglie u strumentu appropriatu (pencil, marker o neon marker), culore è, naturalmente, dimensione.
  4. Se necessariu, un testu piattu pò esse aghjuntu à l'immagine. Per fà quessa, in u angulu in dirittu superiore, selezziunu l'icona più estrema, dopu allora vi sarà dumandatu di entrà u testu è dopu di modificà u (resize, color, position).
  5. Hà fattu e regolazioni, pudete finisce di publicà una foto o un video, cusì mittite u schedariu cliccendu nantu à u bottinu "In storia".

Aghjunghje l'impostazioni di privacy

In casu chì a storia creata ùn sia destinata à tutti l'utenti, ma certi utenti, Instagram ti permette di configurà a privacy.

  1. Quandu a storia hè già publicata, cuminciate a vede u cliccatu nantu à u vostru avatar nantu à a pagina di u profilo o in a scheda principale, induve u vostru feed di notizie hè mostra.
  2. In u angulu inghjustu a destra, cliccate nantu à l'icona cù i punti ellissi. Un menu addizionale aprirà nantu à u schermu induve avete bisognu di selezziunà l'elemento "Impostazioni di storia".
  3. Selezzi un item "Nascì le me storie da". Un elencu di iscritti sarà affissatu nantu à u schermu, trà i quali vi sarà bisognu di selezzià quelli chì ùn saranu micca capaci di visuale a storia.
  4. Se hè necessariu, in a stessa finestra, pudete configurà a capacità di aghjuntu commenti à a vostra storia (tutti l'utenti, abbonati à chì sò abbonati, o nimu pò scrivere messaghji), è ancu, se necessario, attivà u salvu automariu di u cronistori in memoria di smartphone.

Aghjunghjendu una foto o un video da a storia à a pubblicazione

  1. In u casu chì a foto aghjuntu à a storia (questu ùn vale per u video) meriteghja di andà à a vostra pagina di profilo, cuminciate a vede a storia. À u mumentu in cui a foto sarà ghjucata, cliccate nantu à l'icona in u angulu inferiore di a diritta è cliccate nantu à l'elemento Share in Publication.
  2. L'editor abituale di Instagram aprirà nantu à u schermu cù a foto selezionata, induve avete bisognu di cumplettà a pubblicazione.

Queste sò e principali sfumature di postu storie in Instagram. C'è nunda di diffici quì, cusì pudete accustà rapidamente u prucessu è più spessu cuntenta i vostri abbonati cù novu foto è piccole video.