Cumu mettere l'animazione nantu à u vostru desktop

Per difettu, Microsoft Excel ùn produce micca numerazione visibile di fogli. In listessu tempu, in parechji casi, in particulare se u documentu hè inviatu à stampà, esse anu da numeratu. Excel ti permette di fà cusì aduprendu headers è footer. Dai un ochju à e varie opzioni per a numerazione di i fogli in sta applicazione.

Numerazione Excel

Pudete paginate in pagine in Excel cù e intestazioni è i piè di pagina. Stanu nascosti per difettu, situatu in e parti inferiori è suprane di u zuccaru. A so caratteristica hè chì i registri inseriti in questu area sò trasparenti, chì sò visualizzati in tutte e pagine di u documentu.

Metudu 1: numerazione normale

A numerazione regula impone numeri tutti i fogli di u documentu.

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di abilità a mostra di intestazioni è pedi. Vai à la tabulazione "Inserisci".
  2. Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Text" preme u pulsante "Footer".
  3. Dopu à quì, Excel va in modalità marcatura, è i pedi sò apparse nantu à i fogli. Sò situati in i lochi superiori è inferiori. In più, ognunu di elli hè divisu in trè parti. Avemu sceltu in chì piè di pagina, oltre à in ciò chì parte di u, a numerazione sarà effettuata. A maggior parte di i casi, a parte sinistra di l'intestazione hè selezionata. Fate un clicu nantu à a parte duia pianu di fà u numeru.
  4. In a tabulazione "Costruttore" blocchi supplementari di tabs "U travagliu cù i pedi" cliccate nantu à u bottinu "Numero di pagina"chì hè postatu nantu à un nastro in un gruppu di strumentu "Elementi di u Footer".
  5. Comu pudete vede, apparisce un tag speciale. "& [Pagina]". Per fà u trasformatu in un numeru di sequenza specifica, cliccate nantu à qualsiasi area di u documentu.
  6. Ora in ogni pagina di u documentu Excel apparve un numeru seriale. Per fà qualchì sembra più presentable è si distinguenu contra a priorità generale, pò esse formattatu. Per fà quessa, selezziunate a voce in u piede di pagina è posa u cursore nantu à chjuca. U menu di formattazione compare in cui pudete fà e azzioni seguenti:
    • cambia tipu di fonti;
    • fate corsu o grassu;
    • ridimensionate;
    • cambia culore.

    Sceglite e azzioni ti vulete fà per cambià a mostra visuale di u numeru finu chì ghjunghje un risultatu chì ti risponda.

Metudu 2: numerazione cù u numaru totale di fogli

Inoltre, pudete numerà e pagine in Excel cù u so numeru totale in ogni strattu.

  1. Attivemu a visualizzazione di numerazione, cum'è ind'è u metodo precedente.
  2. Prima di u tag si scrive a parola "Pagina", è dopu à ellu scrivemu a parola "di".
  3. Posizionatu u cursore in u campu di footer dopu à a parola "di". Cliccate nantu à u bottinu "Numero di pagine"chì hè messu nantu à u nastru in a tab "Casa".
  4. Cliccate nantu à un locu in u documentu perchè invece di valori di tag sò visualizzati.

Avà avemu informazioni nant'à u numeru di fogliu attuale, ma dinò u so numeru totale.

Metudu 3: numerazione da a seconda pagina

Ci sò i casi chì ùn hè micca necessariu numerà u documentu sanu, ma unicamente partendu da un certu locu. Facemu capisce cumu fate.

Per mette a numerazione da a seconda pagina, è cusì opportuna, per esempiu, quandu scrivete saggi, tesi di u scienziate, quandu a presenza di numeri ùn hè micca permessa nantu à a pagina di u tuttanu, bisognu à fà e azzioni elencate sottu.

  1. Andate à u modalità footer. A seguitu, vai à la tabulazione "Footer Designer"situatu in u blocu tabs "U travagliu cù i pedi".
  2. In u blocu di l'utili "Opzioni" Nantu à u nastro, verificate l'elemento di a configurazione "U footer di prima pagina speciale".
  3. Piazzate a numerazione cù u pulsante "Numero di pagina", cum'è ancu mostratu sopra, ma fate in qualunque pagina, eccettu u primu.

Comu pudete vede, dopu à stu tutti i zoglii sò numerati, tranne u primu. Inoltre, a prima pagina hè tenuta in considerazione in u prucessu di numerazione di altru fogliu, ma, tuttavia, u numeru stessu ùn hè micca affissatu in ellu.

Metudu 4: numerazione da a pagina specifica

In listessu tempu, ci sò situazioni in cui hè necessariu per un documentu di fà micca à parte da a prima pagina, ma, per esempiu, da u terzu o settimu. Stu bisognu ùn hè micca spessu, ma, comunque, à volte a chjesa postu richiede una soluzione.

  1. Effettuemu a numerazione in a manera abituale, cù u bottinu rispettu di u tape, una descrizzione dettagliata di a quali hè stata cunsultata sopra.
  2. Vai à la tabulazione "Layout di pagina".
  3. A u spostru in u angulu inferiore sinistra di a casella di attrezzi "Impostazioni di pagina" Ci hè una icona in forma di una freccia obliqua. Cliccate nantu à sta.
  4. A finestra di parametri si aprite, andate in la tabulazione "Pagina"s'ella hè stata aperta in un'altra scheda. Avemu messu in u campu di parametru "Numero di prima pagina" u numaru da numeratu. Cliccate nantu à u bottinu "OK".

Comu pudete vede, dopu à chì u nùmeru di a prima pagina in u documentu cambia in quella chì era specifiata in i parametri. Di conseguenza, a numerazione di i fogli successivi hà cambiatu dinò.

Lezione: Cumu rimuovere l'intestazioni è i pedi in Excel

A numerazione di e pagine in un fogliu di Excel hè abbastanza simile. Questa pratica hè resa cun intestate è footer abilitate. Inoltre, l'usu pò personalizà a numerazione per ellu: formattà a visualizzazione di u numeru, aghjuntu una indicazione di u numaru totale di stracci di u documentu, di u numeru da un certu locu, etc.