Quandu registra i vocali, hè assai impurtante di sceglie micca l'apparecchimentu perfettu, ma ancu di sceglie un bonu prugramma per questu, induve potete svolgere sta procedura. In questu articulu analizzeremo a possibilità di registrazione in FL Studio, chì a funziunità di chjuca hè basata annantu à a creazione di musica, ma ci sò diversi modi per pudè registra una voce. Fighjula cun elli in ordine.
Registra voce in FL Studio
Se pudete registra e voci è diversi attrezzi, stu prugramma ùn pò esse chjamatu ideale per stu prucessu. Tuttavia, tali funzionalità sò fornite, è pudete aduprà parechje metudine.
U passatu à a modalità di registrazione, una finestra supplementare si aprirà davanti à voi, induve pudarete à sente u tippu di registrazione chì desiderate usà:
- Audio in l'editore di audio Edison. Sceglie sta opzione, pudete aduprà u plugin Edison in cui pudete registra una voce o un strumentu. A stu metà ritorneremo è cunsiderà in più dettu.
- Audio, in a playlist cum'è una clip audio. In questu modu, a traccia sarà scritta direttamente à a playlist, induve tutti l'elementi di u prugettu sò combinati in una sola pista.
- Automazione & scopu. Questu metudu hè adatto per registru l'automazione è e note. Per a registrazione vocale ùn hè micca utile.
- Tuttu. Questu metudu hè aduvatu se vulete registà tuttu, simultaneamente voce, note, automazione.
Una volta familiarità cù a capacità di registrazione, pudete andà à u prucessu stessu, ma prima chì avete bisognu di fà e impostazioni preparatorie chì aiuteranu à ottimizà a registrazione di a voce.
Presets
Ùn hè micca bisognu di fà molte azzioni diverse, hè basta à selezziunà u driver di sonitu desideratu. Fighjà una veduta à ciò chì deve esse fattu:
- Andate à u situ ufficiale per scaricà u driver di solu ASIO4ALL è selezziunate l'ultima versione in a vostra lingua preferita.
- Dopu avè scaricatu, seguitu a stallazione simpatica, dopu chì hè desiderabile riavvià u computer per chì e cambiamenti entranu in vigore.
- Eseguite FL Studio? vai à "Opzioni" e sceglite "Impostazioni audio".
- Ora in a sezione "Input / output" in u graficu "Dispositiu" sceglieghja "ASIO4ALL v2".
Scaricate ASIO4ALL
Questu completa i parametri preliminari è pudete andà direttamente à a registrazione vocale.
Metudu 1: Direttamente in a playlist
Analizà u primu metudu di registrazione, più simplici è più veloce. Avete bisognu di fà qualchi passi per inizià u prucessu:
- Aprite u miscelatore è selezziunate l'input richiudente di a vostra carta audio à a quale u microfunu hè cunnessu.
- Ora andate a registrazione cliccendu nantu à u bottinu pertinente. In a nova finestra, selezziunate l'elemento chì vene secondu in a lista induve hè scrittu "Audio, in a playlist quale un clip audio".
- Sentirai u sonu di u metronomu, quandu si mette à fine - a registrazione cumincerà.
- Pudete fermà a registrazione premendu in pausa o finisce.
- Ora, per vede, o piuttostu à ascultà u risultatu finitu, avete bisognu di andà à "Playlist"induve a vostra pista scritta sarà.
A stu puntu, u prucessu hè finitu, pudete fà e varie manipolazioni è edità a traccia vocale ghjustu registrata.
Metudu 2: Edison Editor
Considerà a seconda opzione, chì hè perfetta per quiddi chì vogliono principia di cuminciare a edità a traccia appena registrata. Aduprate l'editor incorporatu per questo.
- Vai à l'entrata cliccendu nantu à u bottinu pertinente, è selezziunate u primu articulu, chì hè, "Audio, in u editor audio / registratore Edison".
- Fate ancu cliccate nantu à l'icona di u record in a finestra di Edison Edison chì si apre per inizià u prucessu.
- Pudete fermà u prucessu cum'è in u metudu sopra, per fà quì, cliccate solu in pausa o finisci in l'editor o nant'à u pannellu di cuntrollu in cima.
A stu puntu, a registrazione sonora hè finita, ora pudete cuminciare à edità o salvà a traccia finitu.