Installà Android in un computer o laptop

Questa esercitazione descrive cume esiste Android da un computer o un laptop, è installà u sistema cum'è un sistema operativu (primariu o secondariu) s'ellu ne vene da subitu. Cosa hè utile per? Sò per sperimentà o, per esempiu, in un vechju netbook di Android, pò travaglià relativamente à tempu, malgradu a sferenza di l'hardware.

Nanzu, aghju scrittu nantu à l'emulatori di Android per Windows - se ùn avete bisognu di installà Android in u vostru computer, è u compitu hè di esecuzione di applicazioni è ghjochi da android in u vostru sistema operativu (vale à dì, lanciate Android in una finestra cum'è un prugramma normale), hè megliu à usà In questu articulu, i emulatori di prugramma.

Aduprà Android x86 per fà u ricorsu in un computer

Android x86 hè un prugettu di sorgenti aperti cunnisciutu per portà i sistemi operativi Android à urdinatori, urdinatori è tablet cù processori x86 è x64. À u tempu di sta scrittura, a versione attuale dispunibile per scaricà hè Android 8.1.

Unità Flash di boot Android

Pudete scaricà Android x86 nant'à u situ ufficiale //www.android-x86.org/download, chì e immagini iso e img sò dispunibule da scaricà, sia persunalizate per certi mudelli di netbooks è tablet, è quelli universali (situati in cima à a lista).

Per aduprà a maghjina, dopu u scaricamentu, scrivetela à un discu o un drive USB. Aghju fattu una unità flash USB di avviatu da una immagine iso cù a utilità Rufus chì utilizza e impostazioni chì seguite (a causa di a struttura risultante nantu à l'unità flash, deve avè bè ghjustu non solu in modu CSM, ma dinò in UEFI). Quandu u chjamatu per scrive in Rufus (ISO o DD), selezziunate a prima opzione.

Pudete aduprà u prugramma libaru Win32 Disk Imager per catturà l'imagina img (chì hè spieghendu appositamente per a scarica EFI).

Esecuzione di Android x86 in un computer senza installazione

Avianzà da u lussu di boot aviavatu creatu cù Android (cume installà u boot da u drive flash USB in BIOS), vedi un menu chì vi chjone di installà Android x86 nant'à u computer o esegui l'OS senza influenzà i dati di u computer. Sceglite a prima opzione - currite in modalità Live CD.

Dopu un breve prucessu di scaricamentu, vedite a finestra di selezzione di lingua, è dopu a finestra di configurazione iniziale di Android, aghju una tastiera, un mouse è un touchpad in u laptop. Ùn pudete micca configurà nunda, ma cliccate "Avanti" (u listessu, e l'impostazioni ùn saranu micca salvate dopu un riavvintu).

Cusì, andemu à a schermata principale di Android 5.1.1 (ho usatu sta versione). In u mio testu nantu à un laptop relativamente vechju (Ivy Bridge x64) aghjusta subitu: Wi-Fi, rete di zona locale (è micca cullettate simule, giudicate solu per l'apertura di pagine in u navigatore cun Wi-Fi spento, sonu, dispositivi di input) driver per u video (in u screenshot ùn hè micca, hè presu da a macchina virtuale).

In generale, tuttu funziona bè, ancu chì ùn aghju micca statu travagliò assai in Android in u mio computer. Durante u testu, aghju avutu una sola congelazione quandu aghju apribuiu u situ in u navigatore integratu, chì aghju pussutu "curà" solu sì rimartendu. Fighjate dinò chì i servizii Google Play in Android x86 ùn sò micca installati per difettu.

Installate Android x86

Sceglie a ultima voce di menù à l'avvenimentu da una unità flash USB (Installa Android x86 in discu duru), pudete installà Android in u vostru computer cum'è l'OS principale o un sistema addizionale.

Sì decide di fà quessa, vi prupone l'upspuniente (in Windows o in furmatu da u discu cù utilità per travaglià cù partizioni, vede cumu partiziu u discu duru) selezziunate una sezione separata per l'installazione (vede cumu partiziu u discu). U fattu hè chì u travagliu cù u rigulamentu di u discorsu di u rigulativu in u installatore pò esse difficiule da capisce.

Ulteriormente, aghju solu u prucessu di stallazione per un computer cù dui MBR (Legacy boot, non UEFI) in NTFS. In u casu di a vostra installazione, questi parametri pò differisce (è ancu pò esistiri passi di installazione supplementari). Suggeru ancu di ùn lasciare micca a sezione per Android in NTFS.

  1. In a prima schermata vi sarà dumandatu di sceglie una partizione da installà. Sceglite quella chì era preparata per stu per anticipu. Aghju una discusu sana (tuttu virtuale).
  2. À a seconda tappa, vi sarà dumandatu di formattà a partizione (o micca). Se avete intenzione serietà di aduprà Android in u vostru dispositivo, vi pruponi l'ext4 (in stu casu, avete accesso à tuttu u spaziu di u discu cum'è una memoria interna). Se ùn si formatta micca (per esempiu, lasciatene NTFS), dopu a stallazione vi sarà dumandatu di allargà spaziu per i dati di l'utente (hè megliu aduprà u valore massimu di 2047 MB).
  3. U passu successivu hè l'offre di stallà u carregatore di avvicinamentu Grub4Dos. Rispondi "Sì" se vo vulete aduprà micca solu Android in u vostru computer (per esempio, Windows hè dighjà installatu).
  4. Se u prugrammu di stallazione trova altri sistemi operativi in ​​u vostru computer, vi verrà dumandatu di aghjunghjendu à u menu di boot. Fighjate.
  5. In casu chì utiliziate u boot UEFI, cunfirmate l'entrata di u caricatore di avvicinamentu EFI Grub4Dos, in quantu cliccate "Skip" (skip).
  6. L'installazione di Android x86 cumincerà è dopu avè dà bisognu di lanciare u sistema installatu subitu, o riavvià u computer è selezziunà u sistema operativo desideratu da u menu di boot.

Fatto, avete avutu Android in u vostru computer - ancu s'ellu hè un sistema operativo controversu per una tale applicazione, ma almenu hè interessante.

Ci sò i sistemi operativi separati basati annantu à Android, chì, contru à puru Android x86, sò ottimizzati per l'installazione in un computer o laptop (cioè, più pratice d'usu). Un di questi sistemi hè spiegatu in dettu in un articulu separatu Installazione di Phoenix OS, impostazioni è usu, intornu à u secondu - sottu.

Usendu Remix OS per PC basatu su Android x86

U 14 di ghjennaghju 2016, hè uscitu u promettente Remix OS per u sistema operativu di PC basatu annantu à Android x86, ma chì offre miglioramenti significativi in ​​l'interfaccia di l'usu per aduprà Android nantu à un computer, (di momentu in versione alpha).

Tra sti miglioramenti:

  • Una interfaccia cum'è multi-finestra per a multitasking (cù a capacità di minimizà a finestra, aghjurnà a maiò a schermata, etc.).
  • Barra di applicazione analògica è menu di inizio, è dinò a zona di notificazioni, simile à quella presente in Windows
  • Desktop cù scorciari, impostazioni di l'interfaccia per aduprarine nantu à un PC regule.

Come Android x86, Remix OS pò esse gestitu in LiveCD (Modu Guest) o installatu nantu à un discu dur.

Pudete scaricà Remix OS per Legacy è sistemi UEFI da u situ ufficiali (u download avè a so propria utilità per creà una unità flash USB bootable cun OS): //www.jide.com/remixos-for-pc.

À propiu sì, u primu, a seconda opzione si pò scartà in una macchina virtuale di u vostru computer - e azzioni saranu simili (ancu se micca tutti ponu travaglià, per esempiu, ùn puderia micca lanciare Remix OS in Hyper-V).

Due più simili, adattati à l'usu nantu à i computer è versioni di urdinatori di Android - Phoenix OS è Bliss OS.