FriGate per Google Chrome: un modu semplice per bypassà i blocchi

Avemu una volta parlatu di u prugramma per l'elucitazione avanzata di foto da a famosa Adobe. Ma quì, si ricorda, solu i punti principali è funzioni sò stati affettati. Cù questu articulu apru una piccola serie chì cunsulta in più dettagliu certi aspetti di u travagliu cù Lightroom.

Ma prima ci vole a stallà u software necessariu nantu à u vostru computer, giusto? È quì, si pò, ùn ci hè nunda di cumplicazione chì abbia addiscendu istruzioni supplementari, ma in u casu di Adobe avemu un pocu di pochi "prublemi" chì avemu da parlà ancu separatamente.

Processo d'installazione

1. Cusì, u prucessu di stallazione di a versione di prova parte da u situ ufficiale, induve vole chiede u pruduttu in u quale ti interessa (Lightroom) è cliccate “Download version version trial”.

2. Inserite u modellu è iscrite per un ID di Adobe. Hè necessariu aduprà qualchì pruduttu di sta impresa. Se avete dighjà un account - basta logà.

3. Dopu sarete rediretti à a pagina di download di Adobe Creative Cloud. U scaricamentu si principia automaticamente, è dopu a fine hè necessario installà u prugramma scaricatu.

4. Lightroom scarica automaticamente subitu dopu installazione di Creative Cloud. In stu stadiu, in pratica, nisunu bisognu di voi - aspettate solu.

5. U Lightroom installatu pò esse lanciatu da quì, cliccendu nantu à u pulsante "Demo". D'altronde, pudete vuleete u prugramma in a manera usuale: passendu da u menu Start o usando un druninu in u desktop.

Conclusione

In generale, u prucessu di stallazione ùn pò esse chjamatu assai complicatu, ma se si utilizza i prudutti Adobe per a prima volta, duverete passà un pocu tempu registrandu è installendu u app store di marca. Bè, tale hè u canone per un pruduttu licenziatu di alta qualità.