Dopu un pocu di ghjornu, l'adattatore di potenza di u laptop hè in pettu, impiegando una riparazione cù un'analisi preliminare. In seguitu in st'articulu diceremu annantu à tuttu ciò chì avete bisognu di sapè per aprire l'alimentu di quasi ogni laptop.
Smuntà u blocu di potenza di u notebook
A differenza di un computer, i portatili sò dotati di un sistemu assai inferiore di cumpunenti di l'alimentu. Generalmente, u dispositivu più impurtante hè l'adattatore di tensione. Tuttavia, in più, un microcircuitu cù un connettore hè ancu installatu in u notebook, chì pò esse disconnessu.
Vede ancu: Cumu smuntà una batteria di u portatile
Opzione 1: Alimentazione externa
A difficoltà principale in l'analisi di a stretta maggioranza di l'adattatori di potenza hè a mancanza di viti è fermu visibili. Ciò hè da u fattu chì un tali dispositiu ùn sia destinatu à esse aperto in a casa è cusì fidatu da l'internu.
Passu 1: Averzione di u casu
Com'è u strumentu principali per l'apertura di u casu, hè megliu ad aduprà un cuttunu pussibuli o un cacciavite sottu. Inoltre, se avete bisognu di una alimentazione di energia in u futuru, pruvate à ùn danneghja micca u capu è a ferma.
- Aduprendu un pocu di forza brutale, aprite u casu di l'adattatore di tensione, cum'è illustratu in a foto sottu.
- Dopu, avete bisognu di tene un cuttunu o un cacciavite in un latu di a cunca di a muta.
- À a fine di l'apertura di un latu, vai à u prossimu è dopu finu finu chì tuttu u corpu hè aperto.
Nota: In certi casi, l'adattatore di tensione hè dotatu di una cintura. Si pò staccà da solu durante l'autopsia.
- Quandu una parte hè lasciata, pudete aprà u restu senza l'utili.
- Se avete fattu tuttu u correttu, u casu sarà apertu senza prublemi. In listessu tempu, a possibilità di assemblà ulteriormente l'adattatore dipende direttamente da l'integrità di u scossu.
- Rimuova attentamente a tavula da u casu. Idealmente, avia da staccà senza difficoltà.
Dopu avè l'apertura di u casu di l'adattatore di tensione è a rimozione di a scheda, u prucessu pò esse consideratu cumplessu.
Passu 2: Rimuovere u tabellu
Hè assai più faciule per caccià u scossu metallicu di u bordu ch'è l'apertura di u casu.
- Fendite i taglioli laterali in metallo soffice.
- Stallate attentamente u vernellu di i cumpunenti di l'adattatore.
- A conchiglia di u fondu pò esse staccata cù u stratu isolante. Tuttavia, questu duverà aduprà un saldatore.
- Hè pussibule di basterà, ancu accede à a tramuntana stessa è à i contatti di cavi.
Cambia u filo hè conveniente solu quandu si smarrisce a superficie inferiore.
Passu 3: Cunsigliu di a Cumpagnia
Dopu à l'estrazione, hè impurtante à fà qualchi osservazioni chì sò pussibule avè a diagnosi è a riparazione di l'adattatore.
- Ci pò esse visibule scuridificà nantu à u bordu, chì hè a norma per questo dispositiu. Questu hè a causa di l'esposizione constante à alte temperature.
- Se l'adattatore di miccorsu ùn funziona micca, ma u cavallu hè pienu funzionale, i resistori ponu esse danneggiati. Pudete riparà u dispositiu duvutu, ma solu sì avete a cunniscenza pertinente in u campu di l'eletturie.
- Sì durante u travagliu di l'alimentu hè dannatu u filu, pò esse rimpiazzatu cù un saldatore. Tuttavia, cum'è prima, questu deve esse fattu cù cura è e cunnessioni vanno verificatu cun un multimetru.
In casu di riparazione, testate l'adattatore di tensione prima di incollà a cassa.
Passu 4: Incollà u corpu
Chì i fibbie di u corpu di tali dispositivi mancanu spessu, hè necessariu chiusa è ri-cola. In stu casu, si consiglia di aduprà miscele adesive spessi, per esempiu a resina epossidica. In caso contrario, l'integrità di i cumpi interni pò esse compromessa.
- Ritornu à a posizione iniziale di u strumentu protettivo di metallo soffice. S'ellu ci vole, ùn vi scurdate di riparallu nant'à u bordu cù un saldatore.
- Installate a carta è infini i fili in i fori corrispondenti.
- Chiùghjite u casu, s'ellu ci vole, usendu una pocu forza fisica. Durante u collasso sò esse sentite spezie caratteristiche.
Nota: ùn vi scurdate di fissà a cinghia.
- Aduprendu a epossicata, incollate a casa nantu à a linea di cunnessione.
Dopu à un'azione prolungata, l'adattatore di tensione pò esse adupratu.
Opzione 2: Alimentazione Interiore
Per ghjunghje in l'alimentu di l'internu di u laptop hè assai più difficiule ch'è in un casu di un adattatore esterno. Questu hè dovutu à a necessità di aprite u cassa di u laptop.
Passu 1: Smassà u laptop
A procedura per l'apertura di un portatile, avemu discusu in dettu in unu di l'articuli nantu à u situ, chì pudete leghje cliccando nantu à u ligame appositu. Malgradu a necessità di smassà l'alimentu, u prucessu d'apertura hè perfettamente identicu à quellu descrittu.
Leggi ancu: Cumu smuntà un laptop in a casa
Passu 2: Sconnessu u connettore
- Da a scheda madre, scucciate u cavu principale di a borda nantu à chì u connettore per l'adattatore di tensione esternu hè attaccatu.
- Fate esattamente u listessu cù fili supplementari, chì u numeru è u tippu di cunnessione di a quale dipende direttamente di u mudellu laptop.
- Aduprendu un cacciavite adeguatu, svitate i viti chì fighjanu u connettore à a custodia. In certi casi, sarà più conveniente rimuovere prima i componenti adiacenti è solu dopu scunce i cicli.
- A taglia è l'aspettu di u bordu pò cambià assai. Per esempiu, in u nostru casu, u connettore hè cunnessu separatamente, ma a causa di a vicinanza di u bordu cù i porti USB, deve ancu rimuovere.
- Attenti, unu di i viti di riparazioni pò esse cumunu cù u schermu.
- Ora si stende solu per sguassà u connettore, liberendu i monti rimanenti.
- Dopu avè disconnessu u connettore, a serratura pò esse eliminata.
- Se andate per diagnosticà è riparà u connettore duveru, fate attenzione. In casu di dannu, ci pò esse problemi cù u travagliu di u laptop in tuttu.
Per stallà a tavula in situ, fate u stessi passaggi in ordine inversu.
Conclusione
Dopu, cunnosce attenta à l'infurmazione presentata da noi, pudete facilmente aprite l'alimentu di u taccuule, sia un adattatore internu o un externu. Stu articulu ghjunghje finisce. Cù e dumande si pò cuntattà noi in i commenti.