Recuperà i contatti eliminati in Skype

I contatti sò un attrezzi assai pratici per a cumunicazione rapida cù l'altri utilizatori in u prugettu Skype. Ùn sò micca riservati in u computer, cum'è messaggi da u chat, ma in u servore Skype. Dunque, un utilizatore, ancu in travagliu da un altru computer à u so account, hà l'accessu à i contatti. Sfortunatamente, ci sò situazioni in cui, per una ragione o l'altru, si spariscenu. Figuremu ciò chì fà se l'utente hà sbucciatu contatti, o sì scumparsi per un altra ragione. Considerà i metudi di base di recuperu.

Ripristinà i contatti in Skype 8 o altru

Sò subitu notate, i contatti puderanu scomparsi per u mutivu chì sò solu esse amparati o cumplettamente rimossi. Dopu, tenemu cunsideratu a pratica per i dui casi. Inizià u studiu di l'algitismu di azzioni nantu à l'esempiu di Skype 8.

Metudu 1: Riprisenta i cuntatti nascosti

Spessu ci sò situazioni in cui i contatti ùn sò micca spariti, ma sò solu esse nascosti da l'impostazioni è da i filtri speciali. Per esempiu, in stu modu, pudete nascondà i contatti di quiddi utenti chì ùn sò micca in linea o solu ùn anu micca purtatu i so dati di cuntattu. Per fà vede esse in Skype 8, hè basta per effettuà una manipolazione semplice.

  1. Cliccate solu u cliccatu dirittu di u mousePKM) in u campu di ricerca nantu à a parte sinistra di a finestra di prugramma.
  2. Dopu à ciò, una lista di tutti i contatti si aprirà, cumprendu quelle nascoste, divise in categorie.
  3. Se, u listessimu, ùn pudemu micca truvà u articulu in cerca, allora in stu casu, cliccemu nantu à u nome di a categoria richiesta:
    • u pòpulu;
    • missaghji;
    • gruppi.
  4. Solu oggetti da a categoria selezziunata saranu visualizzati è ora sarà più faciule cercà oggetti nascosti.
  5. Se avemu da truvà nunda, ùn ricordamu u nomu di l'interlocutore ricercatu, allora scrivemu puru in u campu di ricerca o almenu scrivemu e lettere iniziali. Dopu à quellu, solu l'elemento chì principia cù i caratteri specificati resterà in a lista di contatti, ancu s'ellu si hè nascosto.
  6. Per trasferisce un articulu truvatu da nascatu à u gruppu di interlocutori ordinarii, basta à cliccà nantu à chjuca. PKM.
  7. Ora, stu cuntattu ùn sarà più micca nascatu è tornerà à a lista generale di interlocutori.

Un'altra opzione per a mostra di dati di cuntattu nascosti implica u algoritmu seguente.

  1. Passeremu da a sezione "Chats" in sezione "Contatti".
  2. Un elencu di tutte e informazioni di cuntattu, ancu quelle cullucate, disposti in ordine alfabeticu. Per rende un contu ascutitu à a lista di chat, cliccate nantu à chjuca PKM.
  3. Dopu à quellu, questu articulu sarà restituitu à a lista di chat.

Metudu 2: Recuperà i contatti cancellati

Ancu se i contatti ùn sò micca solu nascosti, ma eliminati cumpletamente, ci hè ancu a possibilità di u so recuperu. Ma, naturalmente, nimu pò dà una garanzia à 100% di successu. Per risturmà, avete bisognu di resettà i cunfusioni di a versione desktop di Skype, in modo da i dati nantu à l'interlocutori "tiravanu se stessi" da u servore. In stu casu, per Skype 8, ci vole à seguità l'algitimu di azzione descritta in dettu quì sottu.

  1. Prima di tutti, se Skype hè attualmente in carica, ci vole à uscire da. Per fà quessa, cliccate à u bottinu sinu di u mouse (Pittura) da l'icona di Skype in a zona di notificazioni. In a lista chì vene, selezziunate l'opzione "Logout from Skype".
  2. Dopu l'ultima uscita hè tippita nantu à a tastiera Win + R. In a finestra aperta Run Inserite u indirizzu chì seguita:

    % appdata% Microsoft t

    Dopu avè inseritu cliccate "OK".

  3. A directory si aprirà. "Microsoft" in "Esploratore". Cercamu una cartella in essa "Skype per Desktop". Cliccate nantu à sta Pittura e sceglite da l'elemento di a lista Rinominà.
  4. Dopu à quessa, rinominate a cartella per ogni opzione cumuna, per esempiu "Skype per Desktop vecchio".
  5. Ora a configurazione sarà resetata. Avemu torna a Skype. Un novu profilu hè automaticamente creatu in a cartella. "Skype per Desktop". E se a versione desktop di u prugramma ùn hà micca tempu per sincronizà cù u servore dopu i contacti sò stati eliminati, allora in u procedu di a creazione di u profilu, i dati di contu chì volete risturme sò ancu carichi. Se l'elementi recuperabili sò visualizati normalmente, verificate tutte e altre informazioni importanti. Se qualcosa manca, hè pussibule di trascinarle l'oggetti currelati da a vecchia cartella di profilo "Skype per Desktop vecchio" in novu "Skype per Desktop".

    Se, dopu avè attivatu Skype, i cuntatti eliminati ùn sò micca visualizzati, allora in questo casu nunda ùn si pò fà. Sò rimossi per sempre. Poi lasciemu Skype, eliminà a nova cartulina. "Skype per Desktop" e rinnominà a vechja directory di i profili, chì li dà u nome originale. Dunque, ancu se ùn restitueremo micca l'infurmazioni di cuntattu sguillate, restitueremu e vecchie impostazioni.

Ripristinà i contatti in Skype 7 è sottu

In Skype 7, pudete micca visualizà solu i cuntatti nascosti o ripristinà i contatti cancellati, ma ancu per rassicurà a voi per a prima creazione di un backup. Dopu, parlamu di tutte e situazioni in più dettu.

Metudu 1: Riprisentà l'infurmazioni di cuntattu nascoste

Come in e versioni più novule di u prugramma, in Skype 7 i cuntatti ponu esse simplicemente nascosti.

  1. Per scurdà a possibilita di sta, aprite a sezione di menu "Contatti"è andà à u puntu "Liste". Se ùn l'imposta "Tuttu", è qualchì altru stabilisce u parametru "Tuttu"per mostra a lista cumpleta di cuntatti.
  2. Inoltre, in a stessa sezione di u menu, andate in a sottusezzione "Nascì quelli chì". Se un segno di spettu hè messu davanti à un articulu, allora rimuova.
  3. Se dopu à queste manipolazioni i cuntatti necessarii ùn sò micca sò stati, allora sò stati effettivamente cacciati, è micca solu nascesi.

Metudu 2: Sposta u cartulare di Skype

Se avete assicuratu chì i contatti manchinu, allora provaremu à riputeli. Faremu ciò da rinominà o muvendu a cartella cù dati di Skype in un altru locu nantu à u discu duru. U fattu hè chì dopu avè muvutu questu cartulare, u prugramma cumincerà à dumandà i dati da u servitore, è hè pussibule di trascina i vostri contatti se sò ancora stà salvati nant'à u servore. Ma, u cartulare deve esse mossu o rinominatu, micca cancellatu, perchè conserva a vostra correspondenza è altre informazioni preziosi.

  1. Prima di tutti, cumpletemu u travagliu di u prugramma. Per truvà a cartella Skype, chjamate a finestra Runpremendu i pulsanti nantu à a tastiera Win + R. Inserisci a query "% appdata%". Pressu u pulsante "OK".
  2. Un cartulare apru quì i dati di parechje applicazioni sò salvate. Cercà una cartella "Skype". Rinominà lu à un altru nome, o muvivite à un altru locu nantu à u discu duru.
  3. Avemu lanciatu Skype. Se i contacti sò apparse, allora spostate dati impurtanti da a cartula rinominata (spostata) Skype à quelli recentemente formati. S'ellu ùn ci hè micca cambiamenti, allora puru sguassate u novu directory di Skype, rinominate / spostate a cartella o restituite u vechju nome o u muovi in ​​a so posizione originale.

Se questu metudu ùn hà aiutatu, allora pudete contattà u supportu di Skype. Puderanu estrà i vostri cuntatti da a so basa.

Metru 3: Backup

Benintesa, a maiò parte di l'utenti cumincianu à cercà a risposta, cume si restaura i contatti cancellati quandu sò partuti, è devi risolve u prublema cù i metudi descritti sopra. Ma, ci hè una opportunità di sicura contru à u risicu di perde i cuntatti cù a piena di un backup. In stu casu, ancu se i contatti si spariscenu, pudete ripristinarli da a copia di salvezza senza prublemi.

  1. Per fà una copia di cunnessione di i contatti, aprite l'elemento menu di Skype chjamatu "Contatti". Dopu, andate à a sottusezzione "Avanzate"induve sceglite l'articolo "Fate una copia di backup di a vostra lista di contatti ...".
  2. Dopu à quessa, una finestra si apre in cui avete bisognu di determinà unni in u discu duru di u vostru computer un copia di copia di i contatti in u formatu vcf serà salvata. Per difettu, hè u nome di u vostru profilo. Dopu avè sceglie un locu, cliccate nantu à u pulsante "Salvà".
  3. Dunque, a copia di backup di i cuntatti hè salvata. Ora ancu, per qualchì ragu, i contatti sò cancellati da Skype, pudete sempre risturmarli. Per fà quessa, vai à u menu. "Contatti"è in subsezione "Avanzate". Ma sta volta, sceglite l'elemento "Ripristinare a lista di contatti da un file di backup ...".
  4. A finestra s'hè aperta in cui devi specificà un schedariu salvatatu in furmatu vcf. Dopu avè selezionatu u schedariu, cliccate nantu à u bottinu "Apertu".
  5. Dopu à questa azzione, i cuntatti da a copia di salvezza sò aghjunti à u vostru contu di Skype.

    L'unica cosa chì hè impurtante da ricordà hè chì s'è vo vulete chì u backup di i cuntatti sia sempre aggiornatu, allora deve esse aggiornatu dopu à ogni novu cuntattu aghjuntu à u vostru profilo Skype.

Comu pudete vede, hè assai più faciule di esse sicuru è creà una copia di salvezza di i vostri cuntatti più tardi, s'elli spariscenu da u vostru contu, fighjate tutti i tipi di modi per recuperà. Inoltre, nisunu di i metudi, eccettu per ripristinà da una copia di backup, pò garantisce appena u restitu di i dati peri. Ancu a cumunicazione cù u serviziu di supportu Skype ùn pò garantisce stu.