Cambiamenti di carte di Banca nantu à AliExpress

E carte bancarie plastiche sò assai pratici per pagà in parechji negozii in linea, cum'è AliExpress. Tuttavia, ùn si deve micca scurdà chì sti carte anu a so data di scadenza, dopu chì u mezu di paghjione hè rimpiazzatu per un novu. Iè, è ùn hè micca meraviglia chì perdere o rompere a vostra carta. In sta situazione, hè necessariu cambià u numeru di carta nantu à a risorsa affinchì u pagamento sia fattu da una nova fonte.

Cambia i dati di carta nantu à AliExpress

In AliExpress, ci sò dui meccanismi per aduprà e carte di banca à pagà per l'acquisti. Questa scelta permette à l'utente di dà preferenza à a velocità è a facilità di cumprà, o à a so sicurezza.

U primu metudu hè u sistema di pagamentu Alipay. U serviziu hè un sviluppu particulare di AliBaba.com per fà transazzioni di soldi. Registrazione di un account è riunite à e so carte di banca à chì pigghia un certu tempu. Tuttavia, questu prevede nuove misure di sicurezza - Alipay hè oghje cuminciò à travaglià cù a finanza, in manera chì a fiducia di i pagamenti cresce significativamente. Questu serviziu hè prubabule per l'utenti chì ordenu attivamente nantu à Ali, è per e forti summe.

U secondu mezu hè simule à a meccanica di u pagamentu di e carte di banca in ogni piattaforma in linea. L'utente deve inserisce i dati di u so strumentu di pagamentu in a forma adatta, dopu allora chì a quantità necessaria per u pagamentu hè scritta da quì. Questa opzione hè più veloce è più simplici, ùn necessita di procedimenti separati, perciò hè più preferibile per l'utenti chì facenu un acquisto à volta unica o per piccole quantità.

Una qualsiasi di sti opzioni salva i dati di una carta di banca, è poi pò esse cambiati o cumpletamente staccati. Benintesa, à causa di dui opzioni per aduprà e carte è i modi per cambià e vostre informazioni di pagamentu, ci sò esattamente dui. Ognunu di elli ha e so proprie caratteristiche è svantaghji.

Metudu 1: Alipay

Alipay conserva i dati di e carte di banca usate. Se l'utente ùn hà statu inizialmente uttenitu u serviziu, e poi hà creatu u so account, truverà questi dati qui. È dopu si pò cambià.

  1. Prima ci vole à entrà in Alipay. Questu pò esse fattu per mezu di u menu di menu di cunservazione chì si vede quandu tu dughji u puntatore nantu à u vostru profilo in u angulu in dirittu superiore. Avete bisognu di sceglie a più poca opzione - "My Alipay".
  2. Indipendentemente se l'utente hà statu prima autorizatu, u sistema hà da offra di entrà in u profilu per motivi di sicurezza.
  3. In u menu principale di Alipay, avete bisognu di cliccà nantu à l'icona di u rotundu verdu chì si trova in a barra superiore. Quandu uccidite nantu à u sopra, un suggerimento hè visualizatu. "Edit Edit".
  4. Un listinu di tutte e carte di banka attaccate sarà visualizatu. L'abilità di edità l'infurmazioni nantu à esse ùn hè micca da a sicurità. L'utente pò soltanto rimuovere cartule indescevuli è aghjunghje novu cù e funzioni adatte.
  5. Quandu aghjunghjenu una nova fonte di pagamenti, avete bisognu à compilà un formule standard chì vi hà da spiegà:
    • Numru di carta;
    • Data di scadenza è Codice di sicurezza (CVC);
    • U nomu è cognome di u pruprietariu cum'è scrittu in a carta;
    • L'indirizzu di fatturazione (u sistema lascia l'ultimu specificatu, tenendu conto chì a persona hè più prubabile di cambià a carta chì u locu di a residenza);
    • Alipay password chì l'utente hà fattu specificà durante u prucedimentu di registrazione di u cuntu in u sistema di pagamentu.

    Dopu sti punti, rimette solu di preme u pulsante. "Salvà sta carta".

Ora pudete aduprà u strumentu di pagamentu. Hè cunsigliatu di sguassà sempre i dati di quelle carte chì ùn saranu micca pagati da. Questu evitarà cunfusioni.

Alipay eseghja indipendentemente tutte e operazioni è calcoli di pagamentu, chì e dati confidenziali di l'utente ùn vanu micca in nisunu è restanu in mani sicure.

Metudu 2: quandu paghje

Pudete ancu cambià u numeru di carta in u prucessu di cumprà beni. Frutta, à u stadiu di a so esecuzione. Ci hè dui vie principali.

  1. U primu modu hè di cliccà nantu à "Usa una altra carta" in paragrafo 3 à u stadiu di cassa.
  2. Una opzione addizionale sarà aperta. "Usa una altra carta". Lui è necessità di sceglie.
  3. Apparirà una forma standard accurtata di a carta. Hè necessariu entrà in tradizione i dati - u numeru, a data di scadenza è u còdice di sicurezza, u nomu è cognome di u pruprietariu.

A carta pò esse aduprata, hè ancu salvata in futuro.

  1. U secondu modu hè di sceglie l'opzione in u listessu paragrafo 3 à u stadiu di a registrazione "Altri metudi di pagamento". Dopu à ciò, pudete continuà a pagà.
  2. A pagina chì si apre, bisogna selezziunà "Pagà per carta o altru mezu".
  3. A forma nova si apre in cui avete bisognu di entrà i vostri dati di carta di banca.

Stu metudu ùn hè micca diversu da quello precedente, fora forse un pocu più di più. Ma questu hà ancu u so plus, nantu à u quali hè sottu.

Problemi possibili

Va ricordatu chì cum'è una operazione cù l'introduzione di queste carte di banca in Internet, hè impurtante cunsultà u vostru computer per e minacce di virus in anticipu. Spies speciali ponu memorizà l'infurmazioni inserite è u trasmettenu à i froditori per l'usu.

À spessu, l'utenti osservanu prublemi di u funziunamentu incorrettu di elementi di u situ quandu utilizanu Alipay. Per esempiu, u prublema più cumunu hè chì quandu si reamintrava quandu accede à Alipay, l'utente hè trasferitu micca più à a schermata di u sistema di pagamentu, ma à a pagina iniziale di u situ. È cumu chì, in ogni casu, ri-entrata di dati hè necessariu quandu si entri Alipay, u prucessu diventa looped.

U più spessu u prublemu si pò fà Mozilla firefox quandu pruvate à logà per mezu di rete sociali o di un serviziu Google. In una situazione simile, vi è raccomandatu di pruvà aduprà un altru navigatore, o di cunnessu cù u menu d'entrata di a password. Oppure, se ghjustu un lussu si stende in entrata manuale, anzi, usate l'input per mezu di i servizii attaccati.

A volte, u stimu prublemu pò esse cumandatu quandu cerca di cambià a carta durante u prucessu di cassa. Pò micca fà opzione di u soldu "Usa una altra carta"o travagliò incorrectamente. In stu casu, a seconda opzione hè adatta cù un percorso più lungu per cambià a mappa.

Dunque, avete bisognu di ricordà - ogni cambiamentu riguardu e carte di banca deve esse applicatu in AliExpress, in modo chì dopu ùn ci sarà nisunu prublemi quandu ponu ordini. Dopu tuttu, l'usu pò bense à scurdà chì hà cambiatu i mezi di pagamento è provà à pagà cun una vecchia carta. L'aggiornamenti tempestivi di i dati ponu in tuttu i prutetti.