Browser Opera: Disable Connection Secure

E schede video discrète cù più prestazioni paragonate à quelle integrate, anu installatu i piloti per u travagliu in tutte e coppie. In cuntrariu, l'utente ùn pò puru sfruttare tutti i vantaggi offerti da u chip graficu installatu in u PC. L'installazione di u prugramma ùn hè micca difficiule, è ogni utilizatore di a Radeon HD 6700 Series pò fà quellu in una di cinque opzioni.

Installate u driver per a Radeon HD 6700 Series

A seria di a serie di 6700 hè stata liberata dighjà, per quessa, l'utente ùn pò riceve aggiornamenti. Tuttavia, a necessità di stallà u cunditore esiste in u casu di reinstallà Windows o u software per a scheda video. Eseguite a missione sottu a forza di ogni utente, è dopu cunsideremu i metudi dispunibili per questo.

Metudu 1: Pagina di Supportu AMD

U modu più praticu è sicuru per ottene l'ultimu driver per a Radeon HD 6700 Series hè di aduprà u situ web ufficiale di a cumpagnia. Ci hè una pagina di supportu chì furnisce l'ultimu software per i vostri propri dispositivi.

Vai à u situ ufficiale di AMD

  1. Aduprate u ligame di sopra per andà à a pagina di supportu è scaricate i driver per l'AMD Radeon. Trova un blocu "Selezzione di cuntrollu manuale" è seguite l'esempiu chì seguita secondu e vostre specifiche:
    • Passu 1: Grafica desktop;
    • Passu 2: Radeon hd series;
    • Passu 3: Radeon HD 6xxx Series PCIe;
    • Passu 4: U vostru sistema operativo cù u bit.

    Dopu à s'assicurà chì tutti i campi sò stati pieni in modu currettu, cliccate nantu à RISULTU DI DISPLAY.

  2. A nova pagina apru aperta nantu à u quale fate assicurà chì a scheda video sia in a lista di quelli supportati. Ricurdate di verificà è sustene u sistema operativu. Di seguito, da a lista di prugramma pruposta, selezziunate è inizià à scaricà u schedariu. "Suite Catalyst Software".
  3. Quandu u scaricatu hè finitu, lancia u installatore. Quì pudete cambià u via di l'installazione o lasciatela per difettu cliccendu nantu à "Install".
  4. U prucessu di u disemballage principia, aspettate ch'ellu sia finitu.
  5. In u Catalist Manager in esecuzione, se hè necessariu, cambiate a lingua di installazione o cliccate immediatamente "Prossimu".
  6. A finestra successiva vi manda à cambià a cartella d'installazione di u driver.

    Immediatamente l'utente hè chjamatu à sceglie u tippu di installazione "Veloce" nant'à "Custom". A prima opzione hè consigliata in a maggior parte di i casi, u secondu - in casu di prublemi cù u funziunamentu di unu o più componenti. Se sceglite una installazione rapida, andate direttamente à u passu chì vene. Quandu l'installazione doganale hè richiesta à installà o, cun inversu, ùn installate micca i seguenti componenti:

    • Driver di mostra AMD;
    • Driver audio HDMI;
    • AMD Catalyst Control Center;
    • AMD Installation Manager (ùn pudete micca annullà a so installazione).

  7. Avendu sceltu u tippu di installazione, cliccate nantu à "Prossimu"hà da risultà l'iniziu di a configurazione.

    Quandu hè installatu "Custom" in più, vi hà a necessità di deselezionà l'elementi inutili, è dopu sceglite "Prossimu".

  8. In a finestra cù l'accordu di licenza, accettate i so termini.
  9. L'installazione di u driver è di prugrammi addiziunali principiani, durante chì a schermata lampa più volte. Una volta finitu, ripartite.

Questa opzione d'installazione risponde à i bisogni di a maiò parte di l'utenti, ma in certi casi una alternativa pò esse necessaria.

Metudu 2: Utilità Spiccata AMD

Un modu simile per stallà un driver in un PC hè di aduprà l'utilità chì AMDD offre à i so utenti. U prucessu di stallazione ùn hè praticamente nisunu di ciò chì era discusu in Metudu 1, a differenza si trova solu in i passi preliminari.

Vai à u situ ufficiale di AMD

  1. Andate à a pagina di download per u software di cumpagnu per dispositivi AMD. In a sezione "A rilevazione automatica è l'installazione di u driver" ci hè un bottinu "Download"chì ci vole à cliccà per salvà u prugramma.
  2. Dopu avè fattu u installatore, cambia u caminu di disemballazione cù u bottinu "Sfoglia" o fate immediatamente un clic "Install".
  3. Aspettate chì u prucedimentu sia finitu.
  4. In i termini di l'accordu di licenza, cliccate "Accettà è installa". A marca di cuntrollu hè piazzata cum'è desideratu da l'utente.
  5. U sistema scansione, dopu chì l'utente sarà chjamatu à aduprà "Installazione espressa" o "Installazione personalizzata". Selezziunu u risultatu desideratu aduprendu l'infurmazioni da u passu 6 di u metudu precedente.
  6. Dopu avè esitatu u manager di l'installazione, preparà è installa u driver. Questu vi aiuterà i punti 6-9, chì sò stati descritti in Metudu 1. A sequenza sarà un pocu diversa da u fattu chì avete sceltu u tippu di installazione. Tuttavia, i manipulazioni rimanenti saranu ghjustu identichi.

Questa opzione hè simile à u passatu, hè solu bisognu di decideru chì hè più pratice per voi personalmente.

Metudu 3: Prugrammi Ulteriori

I prugrammi chì sò specializati in l'installazione di i driver in un PC sò un substitut per i dui metodi precedenti. Di regula, installanu è / o aghjunghjenu software per tutti i cumpunenti di l'ordinatore à tempu, ciò chì hè particolarmente conveniente dopu à reinizallà u sistema operativu. Tuttavia, hè sempre possibile aduprà una installazione selettiva (in stu casu per una scheda video), se ci hè tale prublema.

Leggi ancu: Software per l'installazione è l'aggiornamentu di i driver.

DriverPack Solution hè cunsiderata cum'è u megliu prugramma. Hè dotatu di una basa di software appiccicosa è facile à aduprà. Hè assai faciule di cunnuscite u principiu di u so operazione è di installà / aghjurnà u driver per a serie AMD Radeon HD 6700, basta seguitu e istruzioni per aduprà DriverPack Solution.

Leggi ancu: Cumu aduprà DriverPack Solution

Metudu 4: Usa ID dispositivo

Ciascun elementu dispunibile in u computer hà u so ID. Hè unicu è permette di trovà è identificà u dispositiu, ancu s'ellu ùn hè micca ricunnisciutu da u sistema. U utilizanu, pudete scaricà u driver da fonti fiduciali, osservendu a versione è a bitezza di l'OS. Per una serie AMD Radeon HD 6700, st'ID hè cumpriatu:

PCI VEN_1002 & DEV_673E

Cumu definisce l'identificatore di a periferica è aduprala per installà u driver in cumunimentu in u nostru articulu separatu:

Leggi più: Cumu trovu un driver da ID

Metudu 5: Strumenti standard di Windows

Stu metudu hè raramente adupratu, ma pò aiutà in certe situazioni - hè più veloce è faci quasi u travagliu per l'utente. Per sapè di più nantu à cum'è installà u driver per a serie HD 6700, pudete legà quì.

Per di più: Installazione di u driver in u strumentu standard di Windows

Avemu smassatu 5 modi per installà i driver per a scheda video Radeon HD 6700 Series da u fabbricante AMD Ancu in assenza di i schedari necessarii nantu à u situ ufficiale (è cù u tempu, u software per i mudelli di dispositivi obsoleti pò sparire), pudete sempre usà fonti alternative cun installazione sicura.